مهاجرت به آلمان

شنبه 13 اسفند 1401 بازار
مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان سال های زیادی است که در میان شهروندان کشورمان از طرفداران بسیاری برخوردار شده و تاکنون ایرانیان بسیاری نیز به این کشور نقل مکان کرده اند و یک زندگی ایده آل را برای خود در این کشور بنا نموده و از امکانات این کشور نهایت بهره را برده اند. مهاجرت به آلمان امری خطیر است و نیاز به کسب اطلاعات بسیاری دارد که در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی مهم ترین آنان را برای شما تهیه نموده اند.

مهاجرت به آلمان روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنان در حال حاضر مهاجرت از طریق تحصیل می باشد که بسیار ایمن و مطمئن است. مطلب مهاجرت تحصیلی به آلمان در سایت آی مهاجرتی تمامی توضیحات لازم برای اقدام از این طریق به بهترین و سریع ترین حالت ممکن را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین مهاجرت از طریق کار نیز طی سال های گذشته ایرانیان ماهر و متخصص بسیاری را به خاک آلمان رسانده است که توانسته اند با حرفه و تخصص خود به شغل با درآمدهایی بالا در این کشور برسند. عنوان کار در آلمان شما را با چگونگی یافتن شغل با درآمدهای بالا در این کشور و نحوه دریافت ویزای کار و در نهایت اقامت و تابعیت کشور آلمان آشنا خواهد ساخت.

اما در تمامی روش های مهاجرت به آلمان اطلاع از میزان مخارج پیش رو بیشترین اهمیت را دارد؛ مقاله هزینه مهاجرت به آلمان شما را با تمامی مخارج از ابتدای امر مهاجرت تا پایان آن در این کشور مطلع می سازد.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

چرا مهاجرت به آلمان

شاید این سوال را بپرسید که چرا مهاجرت به آلمان؟! باید بگوییم که آلمان یکی از 5 کشور برتر و نمونه جهان در تمامی شاخص های زندگی و رفاهی شناخته می شود و شهروندان ساکنین آن از یک رفاه و آسایشی مثال زدنی برخوردار هستند. در این کشور میزان درآمدها در مشاغل مختلف کاملا با هزینه های زندگی هم خوانی داشته و هر فرد می تواند یک زندگی ایده آل را برای خود بسازد.

همچنین مهاجرت به آلمان از زمانی که دسترسی ایرانیا به کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا و کانادا سخت تر و با توجه به قیمت های ارز کمی نا مقرون به صرفه و گران شده است؛ مورد پسند افراد بیش تری قرار گرفته است. چون می توان با هزینه هایی بسیار کمتر و مناسب تر به رفاه و آسایشی در همان سطح و اندازه دست پیدا کرد.

ضمن اینکه با توجه به عضویت آلمان در اتحادیه اروپا؛ مهاجرت به این کشور می تواند دسترسی نامحدود و بسیار مناسب و دل انگیزی را به کشورهای برتر و شاخص اروپا برای شما به ارمغان آورد. حتی شما می توانید به دیگر کشورها مهاجرت کرده و در آنجا ساکن شده و از خدمات و امکانات آنان پس از مدت زمانی معلوم دست پیدا کنید. پس باید بگوییم که آلمان در حال حاضر به جرات یکی از بهترین مقاصد در جهان برای مهاجرت می باشد.

راه های مهاجرت به آلمان

حال اگر به فکر مهاجرت به آلمان را در ذهن خود دارید؛ باید به انتخابی مناسب در میان انواع راه های مهاجرت به آلمان برسید و ایده آل ترین روشی که با توجه به شرایط و اهداف شما جهت دستیابی به این هدف در دسترس می باشد را برگزینید. روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که تفاوت چندانی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا ندارد و معمولا روش های ممکن در میان این کشورها مشترک است.

به طور راه های قانونی مهاجرت به آلمان به شرح زیر می باشند:

  • مهاجرت کاری به آلمان
  • مهاجرت تحصیلی به آلمان
  • مهاجرت سرمایه گذاری به آلمان
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان
  • مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به آلمان

هریک از این روش های نیازمند شرایط خاص خود بوده و در نتیجه ویژگی ها و امتیازات خاص خود را برای مهاجرین به همراه دارد که به برخی از مهم ترین آنان اشاره خواهیم کرد.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان به دلایل مختلفی یکی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان شناخته می شود. آلمان کشوری صنعتی و پیشرو در زمینه های مختلف می باشد و نرخ بیکاری در آن در حال حاضر کمتر از 3 درصد می باشد. همچنین این کشور یکی از بالاترین دستمزدها را در اروپا به خود اختصاص می دهد که با آن می توان یکی زندگی مناسب را فراهم آورد.

سالانه این کشور تعداد زیادی مهاجر را برای پوشش فرصت های شغلی خالی در کشور به خاک خود فرا می خواند و با پیش بینی که در رابطه با افزایش میانگین سنی در آن وجود دارد، سالانه احتمال بالا رفتن مهاجرت به این کشور از طریق کار وجود دارد. شما فقط کافی است که یک شغل را در این کشور مناسب با دانش، تخصص و حرفه خود یافته و کارفرما شما را استخدام نماید. در این صورت ویزای جاب آفر برای شما صادر و می توانید به آلمان مهاجرت کنید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

مهاجرت تحصیلی به آلمان مزایای بسیاری همچون تحصیل رایگان، مدرک معتبر، تحصیل در برترین دانشگاه های جهان و فرصت اشتغال پس از فارغ التحصیلی را برای دانشجویان خارجی به ارمغان می آورد. همچنین هزینه زندگی در آلمان بسیار مقرون به صرفه بوده و دانشجویان با انجام کار دانشجویی نیز می توانند بخش قابل توجهی از آن را پوشش دهند.

برای این امر شما باید در یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های این کشور پذیرفته و موفق به ثبت نام شوید تا ویزای تحصیلی برای شما صادر شده و به مهاجرت به آلمان امکان پذیر شود. همچنین پس از اتمام تحصیل می توانید در بازار کار فراهم و بسیار مناسب این کشور استخدام شده و در این کشور برای همیشه ساکن شوید.

مهاجرت از طریق پناهندگی به آلمان

باید بگوییم که مهاجرت از طریق پناهندگی به آلمان بدترین و نامناسب ترین روش مهاجرت به آلمان است؛ به همین خاطر در اینجا لازم دیدیم تا این موضوع را به شما گوشزد کنیم. متسفانه این روزها به دلیل عدم آگاهی از خطرات جبران ناپذیر پناهندگی، افرادی این روش پرخطر و پرریسک را توصیه یا حتی انتخاب می‌کنند که یا نتیجه مناسب را در بر ندارد و یا افراد را با خطرات، هزینه ها و استرس های وصف ناپذیری مواجه می سازد.

پناهندگی هیچ گونه احتمال مشخص و یا تضمینی برای موفقیت در آن وجود ندارد و دارای هزینه ها و مخارج پنهان بسیاری است که پس از ورود به آن متوجه خواهید شد که اقدام قانونی می توانست بسیار ارزان تر از پناهندگی باشد. به همین خاطر آی مهاجرتی هیچگونه مشاوره یا اقدامی برای پناهندگی در هیچ کجای جهان را انجام نمی دهد.

هزینه مهاجرت به آلمان

باید در همین ابتدای مبحث مهاجرت به آلمان این را بدانید که مهاجرت بدون پرداخت هزینه ممکن نیست. مهاجرت به آلمان نیازمند به پرداخت هزینه هایی ضروری دارد که در هریک از روش های مختل این هزینه ها با یکدیگر متفاوت است. اما پس از آن و بعد از رسیدن به کشور آلمان هزینه های اقامت و زندگی در این کشور دیگر ربطی به روش مهاجرت ندارد و یکسان است.

بزرگترین بخش هزینه های شما در مسیر مهاجرت به آلمان نشان دادن گواهی تمکن مالی است. همچنین شما باید هزینه هایی را جهت ترجمه مدارک، اخذ ویزا، بررسی و تایید مدارک توسط کارگزاری و غیره را پرداخت نمایید که در مقالات مربوط به هریک از روش های مهاجرت به آلمان دقیقا آن ها محاسبه و برایتان قرار داده ایم.

کارشناسان ما نیز همه روزه در دفاتر تهران ( دفتر غرب – دفتر میرداماد ) و شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با مهاجرت به آلمان و یا دیگر مباحث مهاجرتی هستند. شما می توانید از طریق تلفن و یا به صورت حضوری با مشاورین آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

میکاپ پوست

مراحل میکاپ صورت به سبک هنرمندان هالیوودی

ارزانترین بلیط چارتری در اینترنت کدام است؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا