معرفی کراس اور مفهومی ام جی ایکس-موشن

شنبه 8 اردیبهشت 1397 دسته‌بندی نشده

 

شرکت خودروسازی ام جی، برند زیر مجموعه‌ی گروه خودروسازی شانگهای، از کراس‌اور مفهومی ایکس-موشن در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی بریتانیایی موریس گاراژ یا به اختصار ام جی (MG) که چند سالی است به عنوان برند زیرمجموعه‌ی گروه خودروسازی شانگهای چین (SAIC) فعالیت می‌کند، با کراس‌اور مفهومی ایکس-موشن (X-Motion) در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ حاضر شد.

بر اساس گفته‌ی مقامات ام‌جی، این کراس‌اور مفهومی با هدف تولید در قالب پرچمدار آینده‌ی این شرکت طراحی شده است. نمای جلوی ایکس-موشن با چراغ‌های LED باریک، جلوپنجره‌ی بزرگ با تزئینات کروم و دریچه‌های هوای جانبی که به چراغ‌های زیبا مجهز شده‌اند، جذاب به‌نظر می‌رسد. کاپوت نسبتاً بزرگ ایکس-موشن با طرح ملایم پنجره جلو و خطوط سقف همراهی شده است. گلگیرهای عضلانی با برجستگی بخش عقب این کراس‌اور مفهومی همراه شده‌اند. دو سر اگزوز بیضی شکل که راه خروجی خود را از سپر عقب پیدا کرده‌اند در کنار چراغ‌های زیبا که هماهنگ با نمای جلو طراحی شده‌اند، نمای تهاجمی ایکس-موشن را یادآوری می‌کنند.

MG X-Motion / ام جی اکس-موشن

در حال حاضر ایکس-موشن به‌عنوان یک مدل مفهومی با نمایش طراحی بدنه بوده و تصاویر فضای داخلی آن منتشر نشده است. با این وجود، مدیران ارشد ام‌جی به برخی قابلیت‌های این مدل مفهومی، مانند قوای محرکه‌ی برقی و تجهیزات ارتباطی و سیستم اطلاعات و سرگرمی ساخت برند مادر؛ گروه خودروسازی شانگهای اشاره کرده‌اند. علاوه بر این موارد، پلتفرم ایکس-موشن و شاسی‌بلند RX8 محصول شرکت چینی رووی (Roewe) مشترک است. رووی RX8 شاسی‌بلند لوکس و فول سایز چینی است که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر در کنار گیربکس ۶ سرعته‌ی اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک استفاده می‌کند.

MG X-Motion / ام جی اکس-موشن


دنیل گرگوریوس، مدیر بخش فروش و تبلیغات ام‌جی در بریتانیا گفت:

مقاله‌های مرتبط:

هنوز در مورد تولید ایکس-موشن و فروش آن در بازار بریتانیا تصمیمی گرفته نشده است اما باتوجه به آمار فروش، به‌وضوح می‌توان گسترش محبوبیت زبان طراحی ام جی و قیمت مناسب محصولات این شرکت را خریداران بریتانیایی مشاهده کرد.

در حال حاضر سبد محصولات ام جی در بازار بریتانیا محدود به دو کراس‌اور کوچک و یک هاچ‌بک پنج در است که اگر مدل تولیدی کراس‌اور ایکس-موشن با طراحی مشابه مدل مفهومی عرضه شود، یکی از زیباترین محصولات ام‌جی در آینده خواهد بود.

منبع : زومیت

دستور تهیه کرم پاتیسیر ساده، شکلاتی، خامه‌ای و میوه‌ای

دستور تهیه کرم پاتیسیر ساده، شکلاتی، خامه‌ای و میوه‌ای

معرفی هیوندای لافستا برای بازار چین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا