معرفی شرکت های VIP نفت ایران !

سه‌شنبه 18 خرداد 1400 بازار ، اقتصادی
شرکت های VIP نفت

شاید تا کنون اسم شرکت نفت ایران به گوشتان رسیده است . شرکت های زیادی در حوزه های مختلف و صنایعی کاملا مرتبط با پتروشیمی ، سیمان ، معدن ، فولاد و فلزات در ایران شروع به کار کرده اند که خیلی از آنها توانسته اند حتی به خارج از کشور هم صادرات داشته باشند . سایت شرکت های مرتبط با صنایع پتروشیمی ، سیمان و صنایع ، فولاد و فلزات در ایران تعداد زیادی دارند ، سایت هایی مثل سیمان ایران ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، پایا صنعت و فولاد تکنیک از جمله سایت شرکت های قدرتمند حوزه های نام برده ی بالا در ایران هستند که توانسته اند حتی به خارج از کشور هم صادرات داشته باشند ، اما در این مطلب قصد داریم در مورد سایت payasanatco.com با شما صحبت کنیم و اطلاعات مهمی در مورد این سایت صنعتی به شما بدهیم .

 

شرکت پایا صنعت

 

کار در زمینه ی پتروشیمی

شرکت پایا صنعت یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه ی ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت های بزرگ پتروشیمی در ایران است که تا کنون با مجموعه های بزرگی همچون شرکت پتروپارس ، شرکت پتروشیمی لرستان ، پالایشگاه بندرعباس و … همکاری موافقیت آمیز داشته و دارد . تجهیزاتی عظیم که توسط این پروژه و شرکت ها سفارش داده شده و در سال های پیش یا سال های جاری حتی ، قرار است به رزومه ای فعال برای شرکت صنعتی پایا صنعت تیران تبدیل شود .

کار در زمینه ی سیمان و صنایع معدنی

شرکت فنی مهندسی پایا صنعت نه تنها در زمینه های پتروشیمی پا گذاشته ، در صنایع سیمان و صنایع معدنی نیز حضور فعالی داشته و با شرکت های بسیار بزرگی همکاری موفقیت آمیز داشته است . شرکت هایی که در زمینه های سیمان و صنایع معدنی با شرکت پایا صنعت همکاری مستمر به صورت پروژه ای داشته اند عبارتند از شرکت سیمان نهاوند ، سیمان باقران ، سیمان سپاهان و … که مجموعه مهندسی پایا صنعت تیران توانسته در سال های اخیر با درصد 99 از رضایت کارفرمایان ، پروژه های خود را به رزومه ی فعال تبدیل کند .

کار در صنایع فولاد و فلزات

شرکت صنعتی پایا صنعت از سال 82 و پس از تاسیس همگانی ، شروع به فعالیت در زمینه های مختلف کرد و یکی از صنایعی که در تمام این سال ها به آن اشراف کامل داشت صنایع فولاد و فلزات بود . شرکت صنعتی مدرن پایا صنعت با دارا بودن بیش از 22000 متر مربع کارگاه خیلی زود توانست در صنایع فولاد و ساخت تجهیزات مربوط به این صنعت رشد چشم گیری کند و با در نظر گرفتن 100 درصد توانایی محیط و کارمندان مجرب خود در پروژه هایی عظیم مثل مجتمع فولاد مبارکه ، شرکت ذوب آهن ، مجتمع مس سرچشمه و … سر بلند بیرون آید .

قیمت سنگ قبر

خرید اینترنتی و قیمت سنگ قبر در سال 1400

خرید تختخواب در شیراز

خرید سرویس تخت خواب در شیراز

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا