آیا اعدام محسن لرستانی صحت دارد

یکشنبه 17 آذر 1398 چهره ها
محسن لرستانی اعدام شد

محسن لرستانی اعدام شد

 

 در اخبار منتشر شده آمده است که حکم اعدام لرستانی توسط قاضی علیمردانی تایید شده است این درحالی است که پرونده محسن لرستانی در شعبه ۲۸ دادگاه عمومی و انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه در دست بررسی است و هنوز حکم پرونده صادر نشده است.

طی ساعات گذشته در فضای مجازی خبر اجرای حکم محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی منتشر شده است.

در فضای مجازی محل اجرای حکم لرستانی را استان کرمانشاه عنوان شده است.

برای صحت خبر با سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی تماس گرفته شد، اما موبایل او از دسترس خارج شده است.

حال مشخص نیست که این شایعه صحت دارد و یا نه اما از شواهد اینطور برمی آید که اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحت خبر اعدام موکل خود گفت: این خبر کاملا شایعه است و اعدام موکل خود را تکذیب می‌کنم.

 

محسن لرستانی کیست؟

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی متولد ۱۳۵۸ در این شهر است. او که نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود هیچ گاه از این تغییر به صورت رسمی حرفی به میان نیاورد.

لرستانی در سال ۱۳۸۶ با کمک برادر بزرگتر خود به نام “رضا” که او نیز به خوانندگی مشغول است کار حرفه‌ای خود را با دو آهنگ زندان و غربت آغاز کرد، اما آنچنان مورد توجه قرار نگرفت.

رضایت مخاطبان او در این سال باعث شد تا لرستانی اولین کنسرت خود را در ۲۱ دی ماه سال ۹۷ به صورت رسمی در کرج برگزار کند. تمام بلیط‌های این کنسرت دو روز پیش از اجرا به فروش رفت.

 

محسن لرستانی اعدام شد
آیا حکم اعدام محسن لرستانی تایید شد؟

ماجرای بازداشت محسن لرستانی چه بود؟

در حالی خبر بازداشت محسن لرستانی از زبان وکیل او روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی برای اولین بار از اتهام موکل خود به افساد فی الارض خبر داد و به ایسنا گفت که موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی ادامه می‌دهد: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی با اشاره به اتهام محسن لرستانی گفت: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر شده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

پس از انتشار خبر دستگیری محسن لرستانی از سوی خبرگزاری‌ها، سید کاظم حسینی در گفتگو با یک رسانه فارسی زبان خارج نشین به شرح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: چت‌های خصوصی لرستانی دلیل دستگیری و صدور چنین کیفرخواستی بوده است. او همچنین تاکید کرد: هیچ اتفاق فیزیکی‌ای رخ نداده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که منظورش از اتفاق فیزیکی چیست، گفت: منظورش رابطه فیزیکی است، ولی از توضیح بیش‌تر خودداری کرد.

او با اعلام این‌که هر کس در عالم خصوصی خودش چت‌های خصوصی دارد، در پاسخ به این‌که چطور این چت‌ها سر از جایی در آورده که باعث دستگیری لرستانی و صدور کیفرخواست با اتهامی سنگین برای او شده است، گفت: «شاید برخی افراد دسترسی پیدا کردند. به هر حال لرستانی ادمین هم داشته است و مرتب گوشی تلفنش در اختیار خودش نبوده است.»

حسینی همچنین با اشاره به اینکه در این پرونده چند نفر دیگر هم درگیر شده‌اند، گفت که در ارتباط با وضعیت پرونده آن‌ها نمی‌تواند اظهارنظر کند، اما گفت که این پرونده ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است

محمود خان اسکندری

محمود خان اسکندری شاهنامه خوان نامی ایل قشقایی

بی خبری رییس جمهور از گرانی بنزین 

انتقاد سلبریتی ها از بی‌خبری رییس جمهور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا