قیمت شیشه سکوریت و هزینه نصب شیشه سکوریت

شنبه 20 شهریور 1400 بازار

قیمت شیشه شکوریت و هزینه نصب شیشه سکوریت بستگی به ضخامت و مدل های مختلف دارد در شیشه بری انواع شیشه سکوریت شامل میرال یا گرما دیده یا نشکن و… وجود دارد که با کاربری های مختلف برای ویترین فروشگاه ها، درب ورودی فروشگاه ها و منازل و مغازه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد با ما همراه شوید تا با قیمت شیشه سکوریت و هزینه نصب شیشه سکوریت در شیشه بری ها آشنا شوید.

در زمان نصب شیشه سکوریت می‌توانید از شیشه بری سیار استفاده کنید. شیشه برهای سیار می‌‌توانند به صورت مستقیم از کارخانه شیشه بری اقدام به خرید شیشه سکوریت کرده و خودشان اقدام به نصب شیشه سکوریت برای شما کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مجله ساختمانی استاده مراجعه کنید.

عوامل موثر در قیمت شیشه سکوریت

همانطور که اطلاع دارید عوامل مختلفی بر روی قیمت شیشه سکوریت تاثیرگذار است که در ادامه هریک از این عوامل را با جزییات بیشتری توضیح خواهیم داد:

  1. ابعاد جام استاندارد

اگر هر قطعه شیشه سکوریت که دارای ابعاد جام استاندارد و ابعاد جام غیر استاندارد می شود که قیمت هر قطعه متفاوت خواهد بود، برای مثال برای مغازه قابلیت برش از جام استاندارد را داشته باشد هزینه تمام شده خیلی کمتر از جام غیر استاندارد است.

برای اینکه هزینه تمام شده شیشه سکوریت در شیشه بری ارزان تر شود قبل از اینکه آهن کشی برای درب مغازه را انجام دهید ابعاد جام استاندارد را استعلام بگیرید، چرا که اگر یک سانتی متری از ابعاد استاندارد شیشه بیشتر باشد هزینه تمام شده افزایش خواهد یافت.

  1. نوع شیشه مد نظر

انتخاب نوع شیشه مد نظر شما بسیار بر روی قیمت آن تاثیر گذار است وقتی به شیشه بری مراجعه کنید دو مدل به شما معرفی می کنند که دو نوع شیشه فوق شفاف (سوپر کلیر)، شیشه شفاف (فلوت) را می توان اشاره کرد، شیشه فوق شفاف (سوپر کلیر) بسیار از نظر شفافیت از شیشه شفاف(فلوت)، شفاف تر و با کیفیت تر است که از لحاظ قیمتی هم شیشه سوپر کلیر از شیشه فلوت بسیار گرانقیمت تر می باشد.

  1. یرق آلات استفاده شده در شیشه سکوریت

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت شیشه سکوریت در شیشه بری، استفاده از یرق آلات با کیفیت ها و مدل ها و برندهای مختلف می باشد و هر چقدر کیفیت یراق آلات بالاتر باشد قیمت تمام شده شیشه سکوریت بیشتر خواهد شد.

  1. هزینه حمل شیشه از شیشه بری تا محل

از دیگر عواملی که بر روی قیمت تمام شده شیشه سکوریت تاثیر گذار است فاصله کارگاه شیشه بری تا محل کسب و کار شماست و هر چقدر این مسافت بیشتر باشد طبیعتا قیمت تمام شده برای شما بیشتر خواهد شد.

  1. اجرت نصب و شرایط نصب شیشه سکوریت

شرایط نصب برای مثال یک درب متحرک باشد و بقیه ثابت یا ترکیبی از درب های ورودی ثابت و متحرک در کنار ارتفاع نصب شیشه، شرایط حمل شیشه تا مکان مورد نظر، استاندارد بودن یا نبودن اندازه شیشه، نصب آسان یا شرایط بد نصب، نیاز به ابزار داشتن، میزان متراژ شیشه و… متفاوت می باشد.

البته شایان ذکر است اجرت نصب هر استادکار شیشه بری بر حسب مهارت و سابقه بالاتر متفاوت خواهد بود.

ویژگی های شیشه سکوریت استاندارد

برای اینکه با مراجعه به شیشه بری از استاندارد بودن شیشه سکوریت مطمئن شوید یکسری ویژگی های ذیل را به خاطر داشته باشید:

  1. اولین ویژگی که شیشه سکوریت باید داشته باشد مهر استاندارد است و نداشتن مهر استاندارد بر روی شیشه، نشان از بی کیفیت بودن شیشه سکوریت می باشد به همین خاطر وقتی به شیشه بری مراجعه می کنید از داشتن مهر استاندارد بر روی شیشه اطمینان حاصل نمایید (البته در برخی موارد بنا به درخواست مشتری از حک مهر استاندارد بر روی شیشه صرف نظر می شود تا از نظر زیبایی شیشه زیبا به نظر برسد).
  2. تغییر اندازه ندادن شیشه بنا به ابعادی که توسط مشتری داده شده است زیرا در برخی از کوره های که غیر استاندارد هستند به دلیل حرارت بسیار زیاد، شیشه کمی کش آمده و ذوب می شود به همین خاطر در حد چند میل بزرگتر خواهد شد.
  3. به مرور زمان شیشه نباید تغییر رنگ بدهد و اگر تغییر رنگ نداشته باشد نشان از با کیفیت بودن آن است.
  4. هر چقدر شیشه صادف باشد و هیچگونه خوردگی، بلندی، پستی، موج نداشته باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.
  5. هر چقدر شیشه از لحاظ قدرتی و مقاومتی در ابعاد مربع ده سانتی متری(10*10) توان تحمل وزنی حدودا چهل کیلوگرم را داشته باشد نشان از کیفیت بالا و استاندارد آن را می دهد.
  6. یکی دیگر از راههای شناخت استاندارد بودن شیشه سکوریت نداشتن اعوجاج و تاب بیش از نیم میلی متر در طول چهل سانتی متر از کل اندازه شیشه را داشته باشد نشان از کیفیت ساخت و استاندارد بودن بالای آن می دهد.
  7. یکی از نشانه های کیفیت و استاندارد شیشه سکوریت در هنگام شکستن به قسمت های بسیار کوچکی تبدیل می شود به طور مثال در ابعاد مربع 10در10 سانتی متری به تعداد 70 تکه ریز تبدیل می شود.
  8. شیشه سکوریت باید در دمایی بین 320 تا 370 درجه سانتی گراد تاب بیاورد و در صورت تحمل این دما و شکسته نشدن، نشان از استاندارد بودن آن می باشد.

جمع بندی مقاله و کلام پایانی

در این مطلب به بررسی قیمت شیشه سکوریت و ویژگی ها و انواع شیشه سکوریت در شیشه بری ها پرداختیم، در پایان خوشحال می شویم نظرات و تجارب خود را درباره قیمت شیشه سکوریت و هزینه نصب شیشه سکوریت در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید شاد و پیروز باشید.

همه چیز درباره ژل ده سی سی برای زیبایی

بهترین ماشین تا 1 میلیارد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا