قانون جبران چیست؟ چه تاثیری در زندگی دارد

جمعه 25 مهر 1399 موفقیت

قانون جبران چیست و چه تاثیری بر زندگی دارد

گیاهان ، شکوفه باران طبیعت  و میهمانی    گلهای رنگارنگ  ،رشد   شاخه های درختان درمسیر نور خورشید ،آبی   آسمان نیلگون ، و حضور آمیخته به  شکوه زندگی در جهان هستی  ، جست و خیز پرندگان ،خودنمائی  کوه های سر به فلک کشیده ،جوشیدن چشمه ها ،غرش امواج سهمگین اقیانوس ها ، وزش باد ،باریدن باران و برف ، و زندگی زنده ای که  هر ذره ای از کائنات را دربر گرفته است ، باز گو کننده اسرار نهانی آفرینش هستند  .

از کنار این همه اتفاقات مهمی  که هر لحظه در اطراف ما جریان دارند نباید بی تفاوت گذشت . هرکدام از این اتفاقات ، کتابی است  که طبیعت برای هشیاری و به  حضوررسیدن  ما ،می نویسد .زندگی ، هر لحظه و نو به نو ، در جام هستی ، ریخته می شود . زندگی فقط در این لحظه است .نه آینده و نه گذشته وجود دارد  . هر چه هست ، در این لحظه است .در این لحظه ، زمان وجود ندارد .در مقالات قبلی درباره قانون خلاء مطالبی را ارایه دادیم و در این بخش موفقیت دایان درباره قانون جبران مقاله ای را ارائه می دهیم امید  است راه روشنی باشد برای شما عزیزان

قانون جبران :

برای به دست آوردن هر چیزی ، باید اجرت آن چیز را پرداخت . برای پزشگ شدن ،باید هفت سال درس خواند . برای خرید خانه ، باید قیمت آن را پرداخت .تلاش برای به دست آوردن رایگان هر چیزی ، و بدون پرداخت اجرت آن ، نوعی زرنگی است که از نظر زندگی پسندیده نیست .زندگی زرنگی را بر نمی تابد.زرنگی از خصوصیات ” من ذهنی ” است .

در واقع خلاصه قانون جبران است. این قانون می گوید« اگر به اندازه کافی به دیگران کمک کنید تا به خواسته های خود برسند، می توانید به هر هدفی دست پیدا کنید.»قانون جبران به شکلی بازگویی مجدد قانون علت و معلول یا کاشت و برداشت است که می گوید: « هرچه انسان بکارد، همان را برداشت می کند.» به عبارت دیگر، تا چیزی نکارید، نمی توانید آن را برداشت کنید. برداشتی که امروز می کنید ناشی از کاری است که دیروز کرده اید. اگر می خواهید در آینده بیشتر برداشت کنید باید امروز بیشتر بکارید و یا بهتر عمل کنید.

 

.

قانون جبران

چگونه می توانید بی درنگ از این قانون جبران استفاده کنید

1- تصمیم بگیرید که چه می خواهید و بعد مشخص نمایید برای رسیدن به خواسته خود چه بهایی باید پرداخت کنید. برای هرچه در زندگی بخواهید، بهایی باید پرداخت کنید.

2- تصمیم بگیرید برای دستیابی به هدفهایتان به چه مهارتهایی احتیاج دارید. به خاطر داشته باشید، برای دستیابی به آنچه قبلاً به آن دست نیافته اید، باید کاری که هرگز نکرده اید انجام بدهید. باید به کسی که قبلاً نبوده اید تبدیل شوید. برای رسیدن به خواسته هایتان باید بهای آن را به شکل از خودگذشتگی، صرف وقت، تلاش و نظم و ترتیب شخصی بپردازید. تصمیم بگیرید چه می خواهید و بهای رسیدن به این خواسته را امروز بپردازید

عادتهای خوب صبحگاهی که شما را در طول روز شاداب نگه می دارد

مدیریت هزینه ها

چگونه در شرایط بحرانی هزینه ها را مدیریت کنیم؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا