فـال ابـجــد روزانــه چهارشنبه 17 مرداد

چهارشنبه 17 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

??فـال ابـجــد روزانــه??

?نتیجه محاسبه ابجد امروز?
?مورخ : چهارشنبه 17 مرداد

? ?

?فروردین

?ابجد فال شما:ج د د
?تعبیر: شخصی در زندگیتان وجود دارد که باعث آزار و اذیت شما شده؛ است سعی کنید از آن شخص دوری کنید و به آن اهمیتی ندهید در زندگیتان تلاش و کوشش تان را بیشتر کنید تا به خواسته خود برسید خودتان را دست کم نگیرید، شما فردی شایسته و قدرتمندی هستید اگر بخواهید می‌توانید کاری را به انجام برسانید.

?ارديبهشت

?ابجد فال شما:د د ب
?تعبیر: سعی کنید در زندگیتان صبورتر باشید- تا بتوانید به آن خواسته که در سر خود و در دل خود دارید برسید، به زودی سفری در پیش دارید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود دورهمی های خانوادگی در پیش دارید که باعث می شود روح و روانتان تغییر کند. ودر زندگیتان باعث شد تغییر و تحولاتی تازه ایجاد کنید.

?خرداد

?ابجد فال شما:ج آ ب
?تعبیر: قصد و نیت بدی در سر خود داری اگر میخواهید در زندگی تان به هدفهایتان برسید؛ باید هدف های فکری تان را تقویت کنید و به چیزهای مثبت فکر کنید تا بتوانید، راه درست را انتخاب کنید و گرنه در زندگیتان شکست میخورید که باعث پشیمانی شما می شود اما سودی ندارد .

? ?

?تیر

?ابجد فال شما:آ ب د
?تعبیر: شخصی به زودی برایتان پیشنهادی را در نظر گرفتن سعی کنید همان اول به پیشنهادش جواب مثبت ندهید، اول خوب فکر کنید و با دیگران مشورت کنید و بعد به پیشنهاد ش جواب مثبت بدهید به زودی موفقیت های زیادی نصیب به تان می شود که از طرف دوستانتان مورد حمایت قرار خواهید گرف .

?مرداد

?ابجد فال شما:ب ج د
?تعبیر:طالع خوبی دارید به زودی به خواسته قلبی خود می‌رسید سعی کنید، راز دل تان را با کسی در میان نگذارید تا باعث می شود .در زندگیتان از شما سوء استفاده کنند در زندگی شما را شکست می‌دهند حواستان را خوب جمع کنید تا در زندگی تان برای همیشه موفق و شاد باشید .

?شهریور

?ابجد فال شما:آ ج ج
?تعبیر: اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی شما به وجود می‌آید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود سودی به دستتان ،رسیده یا خواهد رسید . که باعث می‌شوددر زندگیتان تغییر و تحول زیادی به وجود بیایدشخصی از شما ناراحت است سعی کنید بروید و از او دلجویی کنید. تا در زندگیتان به موفقیت برسید.

? ?

?مهر

?ابجد فال شما:ب ب آ
?تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و آرزوهای تان حاصل می‌شود اما باید صبوری کنید. قصد دارید تا ملکی را معامله کنید و برای این کار تردید دارید بهتر است اول استخاره کنید. نوزادی در راه دارید که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. اگر تنها هستید به زودی فردی وارد زندگیتان میشود و سعادت خوشبختی را تجربه می کنید.

?آبان

?ابجد فال شما:د آ ب
?تعبیر: مقصودی دارید که شما را در دردسر خواهد انداخت پس از آن صرف نظر کنید. غم و اندوهی در زندگیتان وجود دارد که به خاطر تنگ نظری دیگران است پس زیاد در چشم نباشید. برای برطرف شدن مشکلات باید به خداوند پناه ببرید و صبر کنید. فردی در حقتان بدی می کند اما باید با او مدارا کنید و از دعوا مرافعه پرهیز کنید.

?آذر

?ابجد فال شما:ب ج د
?تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و آرزوهایتان حاصل می شود. دشمنان فراوانی در نزدیکیتان هستند که اگر مراقب نباشید شما را در چاه می اندازند. امیدتان را به خداوند از دست ندهید و همواره شکرگذار باشید. صبوری کنید که زندگی به کامتان خواهد شد.

? ?

?دی
?ابجد فال شما:د ب ب
?تعبیر: مقصودتان خیر است و اگر تصمیم دارید تا وارد کاری شوید به موفقیت می رسید غم و اندوهی در زندگیتان وجود دارد که برطرف می شود. اسرار تان را هر جایی بازگو نکنید که ضرر خواهید کرد. در نمازهای تان کاهلی نکنید و خدا را به یاد داشته باشید.

?بهمن

?ابجد فال شما:آ ب ب
?تعبیر: مقصود بدی دارید و باید از آن صرف نظر کنید. صبور باشید تا کارهای تان سر و سامان بیابد. از دعوا و مرافعه پرهیز کنید و اگر مشکلی وجود دارد با آرامش آن را برطرف نمایید. همواره تسلیم قضا و قدر باشید و ناشکری نکنید که زندگیتان به نابودی کشیده خواهد شد. خبرهای خوشحال کننده ای به دستتان میرسد.

?اسفند

?ابجد فال شما:د ج آ
?تعبیر: مقصود خوبی ندارید و با این کار به سختی و مشقت خواهید افتاد. در تشویش و اضطراب به سر می برید و نمیدانید که از زندگی چه میخواهید به خداوند پناه ببرید تا شما را از این درماندگی نجات دهد. دلبسته کسی هستید و برایش در اندوه به سر می برید صبوری کنید دوباره او را به دست می آوريد.

 

 

فال روزانه

فال پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا چهارشنبه 17 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا