فـال ابـجــد روزانــه جمعه 19 مرداد

جمعه 19 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

 

?فروردین

?ابجد فال شما:ج ا ج

تعبیر: نیاتتان حاصل می شود اما با صبر و تحمل. فردی برایتان دردسر می آفریند و حرفهای ناخوشایندی در رابطه با شما می زند اما راه به جایی نمی برد. انقدر غم آینده را نخورید چرا که بهترین ها برای تان رخ خواهد داد و اگر صبور باشید روزهای خوش را هم خواهید دید.

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:د ج د

دست پیدا می کنید. توکل تان به خداوند باشد و اگر تصمیم دارید کاری را آغاز کنید نگران نباشید زندگی بر وفق مرادتان می شود پس صبور باشید.

?خرداد
?ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: اقبال تان نیک است و سرانجام به تمامی آرزوهای تان دست میابید. وارد معاملاتی می‌شوید که سود و منفعتی حلال برایتان در پی دارد. هر چه که بیشتر در زندگی پیش میروید به رفاه و سعادت بیشتری هم دست پیدا می کنید. قصد دارید سفری را آغاز کنید که برایتان سودی فراوان به همراه دارد.

? ?

?تیر
?ابجد فال شما:ج د آ

تعبیر: از تفرقه افکنی میان دیگران بر حذر باشید و دست از کینه و دشمنی بردارید که در غیر این صورت دچار غم و اندوه می شوید. مراقب حرفهایی که بر زبان می آورید باشید و از غرور و نخوت دوری کنید. اگر راه خداوند را پیش بگیرید خیلی زود زندگی‌تان سراسر از شور و شادی میشود.

?مرداد
?ابجد فال شما:ب د ب

تعبیر: مشکلاتی در زندگی تان وجود دارد که خیلی زود از آنها خلاص می شوید اما برایش باید خودتان تلاش کنید و انتظار کمک از جانب دیگران را نداشته باشید. شیٕٔ با ارزشی را از دست می دهید و برایش بسیار مضطرب می شوید اما خیلی زود آن را می یابید. اسرار تان را نگاه دارید تا بدخواهان برای تان توطئه نکنند.

?شهریور
?ابجد فال شما:ب ج ج

تعبیر: زندگی روی خوشش را به شما نشان می دهد و اگر مشکلاتی در زندگی تان وجود دارد خیلی زود از طریق فردی بزرگ برطرف می شود. ممکن است پولی به دستتان برسد که زیاد نباشد اما همان می‌تواند شما را از مشکلات مالی نجات دهد. اگر صبوری کنید و توکلتان بع خداوند باشد راه درست را می یابید.

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:ج ب ب

تعبیر:اگر میخواهید در زندگی به مراد دل برسید باید به خداوند توکل کنید. شاکر نعمت های خوب خداوند باشید از یاد او غافل نشوید تا در زندگی به شما کمک کند. اگر میخواهید هدفتان را عملی کنید سعی کنید با اطرافیان تان مشورت کنید تا بتوانند راه درست را به شما نشان دهند.

?آبان
?ابجد فال شما: آ ب د

تعبیر: به زودی اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی شما بوجود ميايد. باشخصی بزرگ رو در رو می شوید که برایتان پیشنهاد های عالی دارد. اگر قصد سفری را دارید سعی کنید چند روز این سفر را به تاخیر بیندازید ،که برایتان خوشایند دیده نشده است. صبر کنید اتفاقات خوب در زندگیتان خودشان را به شما نشان دهند.

?آذر
?ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: طالعت در حال درخشیدن است، به زودی اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی شما به وجود می آید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود تا چهل روز دیگر برایتان در زندگیتان گشایشی ایجاد میشود که شما را به خوشبختی می رساند. در امورات کاریتان اتفاقات خوب و خوشایندی به وجود می آید که باعث سرزندگی شما می شود.

? ?

?دی
?ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: آینده خوبی در پیش رو داری به زودی از غم و غصه ها رها می شوید و به سوی خوشبختی قدم بر میدارید، سفری در پیش دارید که برایتان سود و منفعت زیادی دارد نگرانی به دل خود راه ندهید شما این سفر را به سلامتی طی خواهید کرد و به خوشبختی می رسید.

?بهمن
?ابجد فال شما:د ب ب

تعبیر: به زودی به نیت و خواسته خود خواهید رسید که در زندگیتان شمارا به خوشبختی می رساند سعی کنید؛ راز دل تان را با کسی در میان نگذارید که باعث می شود. از شما سوء استفاده کند و در زندگی تان شما را شکست دهند به خداوند توکل کنید و از او یاری بجویید تا در زندگیتان همیشه موفق و شاد باشید.

?اسفند
?ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است اتفاقاتی خوب و خوشایندی در زندگی شما به وجود می آید بزودی در آینده گشایشی ایجاد می‌شود که شما را در زندگیتان به سمت خوشبختی ها می رساند که باعث شادی و خوشحالی شما می شود دست به معامله می‌زنید که به سود و منفعت شما است به ثروتی بزرگ می رسید.

?معتبر و دقیق ترین ڪانال فال رو بهتون معرفے میڪنم، از دستش ندید??
@falerozane1396

ایدے فال
@raz13599

توصیه های عاشقانه هفتگی از جمعه ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۶ مرداد

توصیه های عاشقانه هفتگی از جمعه ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۶ مرداد

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس جمعه 19 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا