فروش 300 میلیون دلاری نسخه فرعی جنگ ستارگان در باکس آفیس جهانی

جمعه 25 خرداد 1397 سینما

فروش ۳۰۰ میلیون دلاری نسخه فرعی جنگ ستارگان در باکس آفیس جهانی

فیلم جنگ ستارگان,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان
فیلم سینمایی سولو-داستانی از جنگ ستارگان” در سومین هفته از اکران خود در سینماهای جهان با فروشی معادل ۳۱۳ میلیون دلار توانست دوازدهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ باشد که این اتفاق به نوعی شکستی بزرگ برای این فیلم محسوب می شود.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی “سولو-داستانی از جنگ ستارگان” در سومین هفته از اکران خود در سینماهای جهان با فروشی معادل ۳۱۳ میلیون دلار توانست دوازدهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ باشد که این اتفاق به نوعی شکستی بزرگ برای این فیلم محسوب می شود.

 

امیلیا کلارک، آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، وودی هارلسون، و تندی نیوتونا جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم جنگ ستارگان,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

این فیلم داستانی فرعی از مجموعه های اصلی جنگ ستارگان است که هم اکنون نسخه هشتم آن در جهان رکوردهای مختلفی در گیشه را جابجا کرده است.

 

فیل لرد، کریس میلر، و ران هاوارد به صورت مشترک نگارش فیلمنامه اثر را بر عهده داشته و در ران هاوارد به تنهایی کارگردانی اثر را انجام داده است.

 

یک قاچاقچی و خدمتکار بکت‌ها؛ ارنراک در مورد تفاوت سولو در این فیلم و دیگر فیلم‌های جنگ ستارگان گفت: من فکر می‌کنم اصلی‌ترین چیزی که تفاوت را ایجاد می‌کند این است که هان که در این فیلم ملاقات می‌کنیم، بیشتر آرمانگرا است.

 

فیلم جنگ ستارگان,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

او رویاهای خاصی دارد که دنبالشان می‌کند، و ما تماشا می‌کنیم که چگونه بر او تأثیر می‌گذارد، همان گونه که حوادث به واقعیت‌های جدید واقعیت می‌بندند، واقعیت‌هایی که سخت‌تر و پیچیده‌تر از انتظار می‌رود. بازیگر اصلی هان سولو یعنی هریسون فورد با او ملاقات کرد تا دربارهٔ شخصیت هان به او مشورت دهد.

 

فیلم سینمایی “سولو: داستانی از جنگ ستارگان” اکران بین المللی خود را از ۲۵ می ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است.

 

 

مرجع : سرپوش

جان دار با حضور رخشان بنی اعتماد کلید خورد

علیخانی بچه سربراه صداسیما!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا