فال امروز دوشنبه 14 اسفند 1396

دوشنبه 14 اسفند 1396 طالع بینی
فال امروز دوشنبه 14 اسفند 1396

فال امروز دوشنبه 14 اسفند 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شما ممکن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی کنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید که بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌کند قبل از اینکه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد. تازمانی که تمام داستان را نشنیده‌اید واکنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا کردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه کار مثبت دیگران را تایید کرده و او را تشویق کنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینکه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما احساس ضعف و آسیب پذیر بودن می‌کنید.  امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف های خود نترسید، برای اینکه اگر شما انرژی خود را برای پنهان کردن آنها تلف نکنید تمام نقطه ضعف های شما می توانید به توانایی و قدرت تبدیل شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

شما آنقدر در رویاپردازی زیاده روی کرده اید که دیگر این روزها فکر می‌کنید که دنیای واقعی اهمیت چندانی ندارد. محدود کردن نیازهای جسمی و مادی خود می‌تواند باعث شود تا بتوانید یک سفر درونی داشته باشید. با این حال به نظر می‌رسد این نوع طرز فکر برای زمانی به پایان برسد زمانیکه نگرانی‌های مالی شما باعث سقوط شما از آسمان رویاها به دنیای زمینی شود. انجام دادن تعهدات تان به همان اشتیاقی که برای رویاهای خود دارید باعث می‌شود شما به آنچه که واقعا نیاز دارید اشراف پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیزهای خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده‌تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی‌هایتان بر اساس واقعیت هستند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است حتی خودتان را با توانایی که در مواجهه با احساسات پیچیده و سخت دارید بتوانید شگفت زده کنید. حتی اگر راه آسانتری نیز وجود داشته باشد اما شما آن را انتخاب نمی‌کنید. اما الان تمایلی به ساده اندیشی ندارید؛‌ شما می‌خواهید به عمیق ترین تجربه ها دست یابید که تا کنون از شما دوری می‌کردند. خوشبختانه، در این سفر درونی افکار هیجان بخش شما را همراهی می‌کنند، حس کنجکاوی را در شما بیدار کرده و شما را در شناختن خودتان یاری می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می‌خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می‌توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف‌تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی‌کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش‌های کوچک و پشت سر هم به راحتی می‌توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می‌توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز شما توجهی به مسوولیت‌هایتان ندارید، اما این موضوع تأثیری بر بازدهی کلی شما ندارد. اخیراً توجه شما به پروژه خاصی است که آن را دنبال می‌کنید. شاید به بن بست بخورید و برای جبران آن نیاز به تلاش زیادی داشته باشید.اما اکنون دید شما فراتر ازیک برنامه فوری است و به اهداف بلند مدت تری فکر می‌کنید. خوشبختانه، نگرش مثبت شما باعث می‌شود تا کار خود را طبق برنامه‌تان به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

 خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت‌تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده‌تر می‌کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل کار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام‌تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

 امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 14 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

  شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.

منبع:نمناک

فال روزچهار شنبه ۴ مهر ۱۳۹۷

فال روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

فال روز جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷

فال امروزیکشنبه 13 اسفند۹۶

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا