فال ابجد از 18 مرداد 1397

پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

?فروردین

?ابجد فال شما:ج ج آ
?تعبیر: آرزوهایتان حاصل می‌شود و به مراد دل می رسید. از نظر اقتصادی زندگیتان رونق می‌یابد و دست به معاملات سودمند میزنید. به وصال یار می‌رسید و شادی و خوشحالی فراوانی را تجربه می کنید راه سعادت را در پیش بگیرید تا زندگی به کامتان شود.

?ارديبهشت

?ابجد فال شما:ج ب ب
?تعبیر: به هر آن چه که بخواهید دست پیدا می کنید اما نباید خلف وعده کنید که در این صورت همه ی آن را از دست خواهید داد. فردی پشت سرتان به بدگویی می پردازد اما راه به جایی نمی برد. در زندگی دیگران مداخله نکنید و سرتان به کار خودتان باشد تا آشفته و پریشان نشوید.

?خرداد

?ابجد فال شما: ج ب د
?تعبیر: اقبال نیکی داری و رزق روزی فراوانی وارد زندگیتان میشود. همواره شکرگزار خداوند باشید تا مقصودتان حاصل شود. سال خوبی پیش رو دارید و سراسر از موفقیت و شادی برايتان خواهد بود. خبرهایی به دستتان میرسد که زندگی را به کامتان می‌کند.

 

?تیر

?ابجد فال شما:ب ب ب
?تعبیر: مقصود خوبی دارید و بخت و اقبال با شما یار می شود. شادی و نشاط فراوانی وارد زندگیتان میشود و اگر قصد انجام وصلتی را دارید برای تان سعادت پدید می آورد. فردیی با شما دشمنی می‌کند اما راه به جایی نمی برد پس نگران نباشید و از خداوند مدد بطلبید.

?مرداد

?ابجد فال شما:د ب ب
?تعبیر: مقصود خوبی دارید و اگر اقدام به این کار کنید به موفقیت و سعادت می رسید. رنج و اندوهی در زندگیتان به وجود آمده که خیلی زود از آن خلاص میشوید. اگر زبانتان را نگاه دارید زندگی به کام می شود و از دام حیله گران در امان می‌مانید. توکل به خداوند را هیچگاه فراموش نکنید که راه رسیدن به سعادت است.

?شهریور

?ابجد فال شما: آ ب ب
?تعبیر: از مقصودی که دارید صرف نظر کنید و صبور باشیدتا خداوند در کارتان نظر کند. از دعوا و مرافعه پرهیز کنید و به دنبال اعمال ناصواب نروید که دچار درد و بلا خواهید شد. از فریب مردم بر حذر باشید و برای رسیدن به مقصود از خداوند کمک بطلبید.

 

?مهر

?ابجد فال شما:ج ج د
?تعبیر: به زودی مشکلات و از سر راهتان برداشته می شود گشایشی در زندگیتان به وجود می‌آید، که شما را در زندگی تان به پیروزی و موفقیت میرساند سعی کنید در زندگیتان دقتتان را بیشتر کنید؛ عده ای از اطرافیان تان می خواهند شما را گول بزنند و باعث رنج عذاب شما شوند سعی کنید از آنها دور بمانید …..

?آبان

?ابجد فال شما:آ آ ب
?تعبیر: به زودی به سلامت جسمی و روحی خواهید رسید و غم و غصه ها از شما دور خواهد شد در زندگیتان اتفاقات خوب و خوشایندی به وجود می آید که شما را در زندگی تان به موفقیت میرساند و باعث شادی و خوشحالی خودتان و خانواده تان می شود در امور مالی سود و منفعتی به دست خواهید آورد که برایتان موفقیت آمیز است …..

?آذر

?ابجد فال شما:ب ب ج
?تعبیر: هدفی در سر دارید که به آن نخواهید رسید سعی کنید هدفی را دنبال کنید که برایتان سود و منفعت زیادی داشته باشد شما را به راه راست هدایت کند؛ به زودی گشایشی در کارتان ایجاد می شود که زندگیتان را به کلی تغییر میدهد و باعث شادی و خوشحالی شما می شود همیشه مال حلال را در زندگیتان وارد کنید تا به پیروزی برسید..

 

?دی

?ابجد فال شما:د د د
?تعبیر: طالعت خوب است اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی شما به وجود می آید که باعث شادی و خوشحالی شما می شود و شما را در زندگیتان به موفقیت میرساند اگر هدفی در سر خود دارید سعی کنید آن هدف را عملی کنید و با دیگران در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند تا به موفقیت برسید …

?بهمن

?ابجد فال شما:ب آ آ
?تعبیر: بخت و اقبال شما رو به روشنایی است. اگر قصد انجام سفری را دارید به سلامتی طی خواهد شد و باعث شادی و خوشحالی شما می شود. سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد و در امورات شخصی دیگران دخالت نکنید تا در زندگی به موفقیت به پیروزی برسید.

?اسفند

?ابجد فال شما:د ج آ
?تعبیر: آینده خوبی در پیش رو ندارید اتفاقات بدی در زندگی تان به وجود می آید که به چه کنم چه کنم می‌افتید روزگار تلخ خواهد شد. اگر می خواهید از این گرفتاریها و مشکلات رهایی یابید باید فقط به خداوند توکل کنید؛ و از او یاری بگیرید.

 

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس پنجشنبه 18 مرداد 1397

فال عطسه روزانه

فال عطسه اسپانیا پنجشنبه 18 مرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا