عنایت بخشی: با «ستایش3» به تلویزیون برمی‌گردم

جمعه 15 تیر 1397 سینما

عنایت بخشی: با «ستایش۳» به تلویزیون برمی‌گردم

عنایت بخشی,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
بازیگر سریال ‘ولایت عشق’ گفت: طی ماه گذشته برای بازی در فیلم سینمایی ‘زندانی‌ها’ به کارگردانی ‘مسعود ده نمکی’ و سریال ‘ستایش ۳’ به کارگردانی ‘سعید سلطانی’ به من پیشنهاد شده است.

عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته حالم بسیار بهتر است. پیشتر مشکلاتی بود اما خوشبختانه همچنان با ادامه روند درمان وضعیت بسیار بهتری دارم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: مشکل اصلی من واریس رگ های پا به خاطر سر پا ایستادن‌های طولانی در زمان دوران بازیگری‌ام است. این مشکل همچنان با من همراه است اما با درمان و مصرف دارو سعی می کنم آن را بهبود ببخشم.

 

بازیگر سریال “محکومین” درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد جدی برای بازیگری در سینما و تلویزیون دارم که به امید خدا با آنها به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.

 

عنایت بخشی,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

بازیگر سریال “ولایت عشق” درباره دو پیشنهادی که برای بازی داشته اضافه کرد: طی ماه گذشته برای بازی در فیلم سینمایی “زندانی‌ها” به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و سریال “ستایش ۳” به کارگردانی “سعید سلطانی” به من پیشنهاد شده است.

 

بخشی با اشاره به قبول حضور در هر دو پروژه پیشنهادی خاطرنشان کرد: از نظر من هر دو اثر کیفیت خوبی خواهند داشت و کارگردانان خوبی هم دارند. هنوز فیلمنامه زندانی ها را نخوانده ام اما به محض تماس از سوی ده نمکی برای بازی در اثر حاضر خواهم بود.

 

 

مرجع : سرپوش

هوشنگ کلبی پور دهل نواز پیشکسوت بختیاری درگذشت

برنامه «منبع موثق» طنزی همانند «گل آقا» دارد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا