شرایط فروش برلیانس با موتور 1650 سی سی اعلام شد – فناوری

چهارشنبه 11 بهمن 1396 فناوری

به مناسبت دهه‌ی فجر، محصولات برلیانس سری H300 ،H200 و  برلیانس کراس C3 با موتور ۱۶۵۰ سی سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان سایپا، عرضه خواهد شد.

رضا سبکروح، قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا به خبرنگاران گفت:

گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی مناسبی جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور طراحی کرده که عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید بخشی از این برنامه هاست. از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس سری 300 و برلیانس کراس با موتور ۱۶۵۰ سی سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سبکروح با بیان این مطلب که پارس خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره ای هیوندایی پاورتک آزمایش ها و تحقیقات فراوانی در خصوص موتور و گیربکس انجام داده اند تصریح کرد:

موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است.

فروش ویژه برلیانس سری 300 و برلیانس کراس، از ساعت ۱۰ روز یک شنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و نمایندگی های مجاز سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات ثبت نامی سایپا، آخرین آگهی پیش‌فروش رسمی این شرکت را، از آدرس http://www.saipacorp.com/fa/salepage مشاهده کنند.

Brilliance H230  برلیانس

بر این اساس، برلياس H220 گيربکس دستی با رینگ فولادی و آلومینیوم، به ترتیب با قیمت قطعی ۳۹.۹ میلیون تومان و ۴۰.۹ میلیون تومان، با موعد تحویل ۳۰ روزه پیش‌فروش می‌شود. برلیانس کراس اتوماتیک هم، ۵۷.۵ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

بر لیانس   /  Brilliance H330

برای محصولات گروه H300، شامل H330 و H320، موعد تحویل فروردین و اوردیبهشت ۹۷ تعیین شده است. تقریبا تمامی خودروهای ثبت نامی سایپا به مناسبت دهه‌ی فجر ۹۶، مثل مدل‌های مختلف برلیانس، خانواده‌ی تندر ۹۰ و ساندرو، قابلیت خرید با اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه همراه تسهیلات ۱۵ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان دارند.


منبع : زومیت

روش های بزرگترین رهبران کسب و کار دنیا برای تشویق کارکنان به نوآوری - فناوری

آیا مایکروسافت در نبرد ابزارهای مشارکتی برنده خواهد شد؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا