«جاستین بیبر» زندگی‌ کدام زنان را زیر و رو کرده است

چهارشنبه 26 مهر 1402 چهره ها
جاستین بیبر

«جاستین بیبر» زندگی‌ کدام زنان را زیر و رو کرده است

 

جاستین بیبر، خواننده و بازیگر کانادایی، یکی از پرطرفدارترین و جنجالی‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی است. او در طول دوران حرفه‌ای خود با چندین زن رابطه داشته است که برخی از آنها تأثیر عمیقی بر زندگی او داشته‌اند.

جاستین بیبر در طول دوران حرفه‌ای خود با چندین زن رابطه داشته است که برخی از آنها تأثیر عمیقی بر زندگی او داشته‌اند.

رابطه او با سلنا گومز باعث شد که او تبدیل به یک ستاره جهانی شود، اما رابطه او با براری بیبر باعث شد که او با مشکلات قانونی و شخصی مواجه شود.

رابطه او با هیلی بالدوین به نظر می‌رسد که پایدارتر از روابط قبلی او است، اما باید دید که این رابطه در آینده چگونه ادامه خواهد یافت.

در این مطلب به معرفی زنانی می‌پردازیم که «جاستین بیبر» زندگی‌شان را زیر و رو کرده است.

 

جاستین بیبر و سلنا و هایلی

جاستین بیبر و سلنا و هایلی

سلنا گومز

سلنا گومز، خواننده و بازیگر آمریکایی، یکی از اولین روابط جدی جاستین بیبر بود. آنها از سال 2010 تا 2012 با یکدیگر رابطه داشتند و رابطه آنها یکی از پربحث‌ترین روابط‌های عاشقانه در دنیای سرگرمی بود. این رابطه با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و در نهایت با جدایی آنها در سال 2012 به پایان رسید.

رابطه جاستین بیبر و سلنا گومز تأثیر عمیقی بر زندگی هر دوی آنها داشت. این رابطه باعث شد که آنها تبدیل به چهره‌های مشهوری در دنیای سرگرمی شوند و همچنین باعث شد که آنها از نظر عاطفی آسیب ببینند.

 

جاستین بیبر و سلنا

جاستین بیبر و سلنا

براری بیبر

براری بیبر، مدل آمریکایی، یکی دیگر از روابط جدی جاستین بیبر بود. آنها از سال 2015 تا 2018 با یکدیگر رابطه داشتند و در این مدت صاحب یک فرزند پسر به نام جاستین بیبر جونیور شدند.

رابطه جاستین بیبر و براری بیبر نیز با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و در نهایت با جدایی آنها در سال 2018 به پایان رسید.

هیلی بالدوین

هیلی بالدوین، مدل آمریکایی، همسر فعلی جاستین بیبر است. آنها در سال 2018 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2022 صاحب یک دختر به نام هالی شدند.

رابطه جاستین بیبر و هیلی بالدوین به نظر می‌رسد که پایدارتر از روابط قبلی او است. آنها اغلب در مورد عشق و علاقه خود به یکدیگر در رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند.

 

 

سایر زنان

علاوه بر سلنا گومز، براری بیبر، و هیلی بالدوین، جاستین بیبر با زنان دیگری نیز رابطه داشته است. از جمله این زنان می‌توان به مایلی سایرس، ریحانا، جولیا بینگ، و جیمی ایکسلر اشاره کرد.

رابطه جاستین بیبر با این زنان اغلب کوتاه‌مدت و پرتنش بوده است. او بارها به خاطر رفتارهای جنجالی خود در این روابط مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

 

سلبریتی هایی که به فرزندی پذیرفته شدند

سلبریتی هایی که به فرزندی پذیرفته شدند

عجیب ترین عادات افراد مشهور

عجیب ترین عادات افراد مشهور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا