رونمایی ایران‌خودرو از مدل 2018 سوزوکی سویفت

سه‌شنبه 3 مهر 1397 دسته‌بندی نشده
سوزوکی سویفت

 

این خودرو از سال 1983 که تولیدش شروع شد تا به امروز نزدیک به 4 میلیون دستگاه سوییفت فروخته شده که نزدیک به نیمی از آن‌ها مربوط به بازار هند بوده است.پس از به ثمر نشستن برجام، قراردادهای متعددی در حوزه صنعت خودرو امضا
شد و به تدریج شاهد ورود محصولات جدید به کشور از ناحیه آنها خواهیم بود. در اینبین، یکی دیگر از برندهایی که کاندید گسترش فعالیت در ایران شده، سوزوکی و مدلمحبوب و پرفروش آن یعنی سوییفت است.سوییفت نسخه‌ها و نسل‌های متعددی دارد که هنوزمعلوم نیست در صورت تایید ورود آن به ایران، کدام نسخه ممکن است وارد کشور شود.

به گزارش فرادید: برای بررسی این مدل به سراغ نسخه هندی سوییفت رفته‌ایم که با همکاری شرکت ماروتی
در این کشور تولید و عرضه می‌شود. نسل جدید این هاچ‌بک 5 سرنشین، ارتفاع و طول کم‌ترینسبت به نسل پیش خود دارد اما عریض‌تر هم شده و به همین خاطر، فضای داخلی بیشتریبرای سرنشینان ارائه می‌دهد. افضای داخلی خودرو نیز ساده و زیبا طراحی شده است.سیستم صوتی خودرو هم قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد.این خودرو در حال حاضر در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود. از تجهیزاتاستاندارد نسخه پایه خودرو می‌توان به کیسه‌هوای راننده سیستم هشدار ایمنی و قفل کودکان اشاره کرد.

البته برای تمام نسخه‌ها، سیستم‌ها و آپشن‌های انتخابی زیادیوجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیسه‌های هوای مسافرین، سیستم کمک ترمز، نسل جدید ABS و سنسور عقب پارکینگ هستند. چرخ‌های 15 اینچی آلیاژی و چراغ‌های جلوی مه‌شکن از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می روند.

امتیاز ایمنی خودرو از موسسه اروپایی اروپایی انکپ نیز سه ستاره است .که برای خودروهای بازار هند، یک عملکرد بسیار خوب و مثبت ارزیابی می‌شود.
این خودرو با دو پیشرانه 1 و 2/1 لیتری بنزینی عرضه می‌شود که به ترتیب قدرت‌های خروجی 75و85اسب‌بخاری دارند. پیشرانه اول 190 و پیشرانه دوم 115 نیوتن‌متر گشتاورتولید می‌کند و هر دو با جعبه‌دنده 5 سرعت دستی عرضه می‌شوند. البته در بعضیکشورها مثل انگلستان، امکان انتخاب جعبه‌دنده اتوماتیک نیز وجود دارد. اگرچه آماررسمی چندان معتبری درباره نوع عملکرد این خودرو وجود ندارد، اما صفر تا صد آن بین 11تا12ثانیه برآورد شده است
.سوزوکی سوییفت مانند هر خودروی کوچک و شهری دیگری، رانندگی بسیار نرمو آرامش‌بخشی داردو کار با آن به صورت کلی، بسیار راحت است. این خودرو همچنین بیشاز 60 جایزه بین‌المللی دریافت کرده است که «خودروی سال 2012 هند» و «باارزش‌ترین هاچ‌بک کوچک شهری انگلستان» از جمله مهم‌ترین آن‌ها است.
این خودرو همچنین فروش بسیار خوبی را هم به نام خود ثبت کرده است. سوزوکی با اضافهکردن نسخه‌های مختلف و پیشرانه‌های متنوع بنزینی و دیزلی، توانست پس از معرفی آندر سال 2005 در بازار هند، فروش این مدل را بسیار بالا ببرد.
این خودرو از سال 1983 که تولیدش شروع شد  تا به امروز نزدیک به 4 میلیون دستگاه سوییفت فروخته شده که نزدیک بهنیمی از آن‌ها مربوط به بازار هند بوده است. قیمت خودرو در بازار هند از 7 هزار و200دلار تا 11 هزار و 500 دلار متغیر است و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده،این خودرو در صورت تایید برای بازار ایران، قیمتی بین 60 تا 70 میلیون تومان می‌تواندداشته باشد.

منبع : فرادید

مزدا 3

عکس نسل جدید مزدا 3

عروسک جورابی ونمدی وپارچه ای

نحوه ساخت عروسک (3 مدل جورابی، پارچه ای و نمدی)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا