رابطه‌های پنهانی و باور نکردنی زوج‌های هالیوودی

دوشنبه 15 آبان 1396 سینما
رابطه‌های پنهانی زوج‌های هالیوودی

رابطه‌های پنهانی زوج‌های هالیوودی

 در زیر می توانید رابطه احساسی غیرمنتظره 15 نفر از چهره های معروف را ببینید که احتمالا از آنها بی خبر بوده اید.

1- ناتالی پورتمن و موبی

 

ظاهرا ناتالی پورتمن و موبی نوازنده برای مدت کوتاهی با یکدیگر در ارتباط بوده اند، اگرچه هنوز مدت زمان این رابطه مشخص نیست. خود موبی رابطه احساسی خود در سال 2008 را تصدیق کرد و گفت که این رابطه احساسی کوتاه مدت باعث شد او در میان گروه های خاصی از طرفدارانش مورد تنفر واقع شود. به گزارش سایت خبری Page Six او می گوید: «تا جایی که این رابطه کوتاه مدت باعث شد مورد خشم و غضب افراد بسیاری قرار بگیرم».

2- لیان رایمز و تایگر وودز

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

پیش از ازدواج لیان رایمز با شوهر اولش، دین شرمت، در سال 2002 این خواننده درگیر رابطه احساسی با گلف باز معروف شد. طبق گزارش آس ويكلى این زوج باورنکردنی چندین مرتبه همدیگر را ملاقات کردند و همه چیز بین آنها خوب بود تا زمانی که پدر لیان مانع ملاقات کردن انها شد. درست است، ظاهرا پدر رایمز علاقه ای به اینکه دختر نوجوانش درگیر رابطه احساسی با ورزشکاری بشود که 7 سال از او بزرگتر است، نداشته و او را از ملاقات کردن وودز منع کرد.

3- کانن اوبراین و لیسا کودرو

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

لیسا کودرو پیش از گرفتن نقش موفق فیبی در مجموعه تلویزیونی “دوستان”، رابطه احساسی کوتاه مدتی با همکار ستاره تلویزیونی خود، کانن اوبراین داشت. کودرو در سال 2011 گفته بود: «او بسیار باهوش و بانمک بود و فکر می کرد من هم بانمک هستم.» پس چرا این رابطه احساسی خاتمه یافت؟ طبق گفته خانم بازیگر نهایتا آنها به این نتیجه رسیدند که «بهتر است همان همکار و دوست معمولی یکدیگر باقی بمانند».

 


4- اشتون کوچر و جنیوری جونز

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

جنیوری جونز تازه به لس آنجلس نقل مکان کرده بود که اشتون کوچر را ملاقات کرد. آنها از سال 1998 با هم آشنا شدند و چندین بار با یکدیگر ملاقات کردند تا اینکه نهایتا در سال 2001 این ملاقات ها خاتمه یافت. جونز بعدها به این نتیجه رسید که کوچر بهترین گزینه برای آینده او نبود. جنیوری جونز در سال 2009 به مجله جى كيو گفته بود: «مردی که اوایل آمدنم به لس آنجلس با او آشنا شده و ملاقاتش می کردم، حامی و پشتیبان من در بازیگری نبود». اگرچه بعدها جونز توضیح داد که هرگز مشخصا از کوچر نامی نبرده است.

5- مدونا و دنیس رادمن

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

در سال 1994 خواننده معروف مدونا درگیر رابطه احساسی با بازیکن سابق تیم NBA شد. بعدها دنیس رادمن در کتاب خود با عنوان “می خواهم بد بمانم” بیان می کند که مدونا خواستار هرچه زودتر ازدواج کردن و بچه دار شدن بوده است. طبق گزارش روزنامه شيكاگو تريبيون، دنیس رادمن گفته است: «مدونا تمام مدت از بچه دار شدن حرف می زد. فکر می کنم او می خواست همه چیز را همراه دنیس رادمن داشته باشد- ازدواج، فرزند و همه چیز». او همچنین گفته است که آنها زمانی رابطه خود را تمام کرده اند که هنوز باهم بسیار صمیمی بوده اند زیرا دنیس احساس مى كرده که شهرت مدونا، نام و نشان او را تحت الشعاع قرار می دهد.

6- کریستن بل و متیو موریسون

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

این دو ستاره تلویزیون در دوران تحصیل در کالج در دانشگاه نیویورک با یکدیگر آشنا شدند. کریستن بل در سال 2010 به آس ويكلى گفته بود: «من در واقع با متیو موریسون به کالج رفتم. ما مدت زمان بسیار کمی یکدیگر را ملاقات می کردیم». بل در حال حاضر با همکار بازیگرش دکس شپارد ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند است. در حالی که متیو موریسون پیش از آنکه با همسرش رنی پوانته ازدواج کند، دلداده چندین ستاره دیگر هالیوود مثل لی میشل که در مجموعه تلویزیونی ” گلی” هم بازی او بود شده بود.

7- ست مک فارلن و امیلیا کلارک

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

مغز متفکر مجموعه “مرد خانواده” و مادر اژدهایان در کنار یکدیگر؟ این مورد یکی از غیرمنتظره ترین موارد بود، اما ظاهرا ست مک فارلن و امیلیا کلارک طی ملاقاتی در سال 2012 مجذوب یکدیگر شدند. این دو بازیگر به مدت چند ماه دورادور باهم در ارتباط بودند، در مدتی که کلارک بخاطر بازی در مجموعه تلویزیونی “بازی تاج و تخت” در اروپا بود و مک فارلن هم خارج از کالیفرنیا مشغول به کار بود. نهایتا آنها در سال 2013 بخاطر دور بودن از یکدیگر و همچنین مشغله زیاد کاری به رابطه خود پایان دادند.

8- سوفیا ورگارا و انریکه ایگلسیاس

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

هرچند که در حال حاضر باورش سخت است ولی زمانی در امریکا سوفیا ورگارا به معشوقه سابق ایگلسیاس معروف بود. به گفته آشنایان آنها، ورگارا و ایگلسیاس در سال 2001 پیش از انکه انریکه با آنا کورنیکوای معروف آشنا شود، گاهی همدیگر را ملاقات می کردند.

اگرچه در طول مدت زمانی که این دو با هم در ارتباط بودند ایگلسیاس چهره شناخته شده تری بود، چند سال بعد ورگارا با وارد شدن به مجموعه تلویزیونی ” خانواده امروزی” در سال 2009 در ایالات متحده امریکا پیشرفت قابل ملاحظه ای کرد و تبدیل به چهره معروف و شناخته شده ای شد.

9- بيزى فیلیپ و کالین هنکس

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

آنگونه که خود فیلیپ در سال 2017 زمانی که میهمان برنامه “زنده با کلی”  بود بیان می کند، کالین هنکس و بيزى فیلیپ زمانی که هر دو در دانشگاه لويولا مريمونت مشغول به تحصیل بودند با یکدیگر آشنا شدند. او کمی قبل از اینکه هنکس وارد برنامه ” نمایش صبح”  شود می گوید: «کالین همکلاسی کالج من بود. ما وقتی همدیگر را ملاقات کردیم که من 18 ساله و کالین 19 ساله بود. ما در حال حاضر دوستان بسیار بسیار صمیمی هستیم». هنکس نیز حرف او را تایید کرده و می گوید: «ما اولین کار تلویزیونی خود را در یک هفته شروع کردیم… ما قادر بودیم تمام لحظات سخت و خاص موجود در زندگی یک بازیگر را با وجود همدیگر تحمل کنیم».

10- رایان رینولدز و کریستن جانستون

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

پیش از آنکه رایان با بلیک لایولی ازدواج کند، با زنان معروفی مثل نامزد سابق خود آلانیس موریست و همسر اولش اسکارلت جوهانسون، روابط صمیمی ای داشت. ولی یکی از معشوقه های پیشین او، ستاره مجموعه “سومین پاره سنگ از خورشید” ، کریستین جانستون بود. بازیگر فیلم “ددپول” در سال 1999 در حالی که ستاره برنامه کمدی “دو پسر و یک دختر” بود با چهره مشهور تلویزیون (کریستن جانستون) رابطه صمیمی داشت.

11- فرگی و جاستین تیمبرلیک

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

جاستین تیمبرلیک پیش از آنکه با بریتنی اسپیرز تبدیل به زوجی باور نکردنی بشود، با فرگی ستاره پاپی که امروزه بسیار معروف و شناخته شده است در ارتباط بوده است. ظاهرا آنها در سال 2001، که دوران اوج تیمبرلیک در گروه موسیقی انسینک بود، همدیگر را ملاقات کردند. در همین زمان فرگی هنوز عضو گروه موسیقی ارکیده وحشی بود. فرگی گفت: «آن موقع او 16 ساله بود و من 23 ساله. این ماجرا قبل از ازدواج او با بريتنى و باردار شدن او بود.»

12- کیم کارداشیان و نیک لاچی 

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

نیک لاچی بعد از جدایی اش از جسیکا سیمپسون برای مدت کوتاهی با کیم کارداشیان در ارتباط بود. این ماجرا مربوط به قبل از مجموعه تلویزیونی “پا به پای خانواده کارداشیان” بود و در آن زمان هنوز کارداشیان ستاره تلویزیون واقع نما و سوژه مطبوعات و رسانه ها نشده بود.

بعدها لاچی ادعا کرد که کارداشیان برای رسیدن به شهرت از او استفاده کرده است. او در سال 2013 گفت: «بگذارید فقط اين را بگویم: ما یکبار که به سینما رفتیم هیچ کس دنبال ما نبود. هنگام خروج از سینما بطرز مرموزی 30 عکاس بیرون سینما منتظر ما بودند».

13- ویتنی هیوستون و ری جی

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

ویتنی هیوستون خواننده پیش از مرگ غم انگیزش در سال 2012، با ری جی که در حال حاضر بخاطر لو رفتن فیلم مستهجنش با کارداشیان کاملا شناخته شده است، در ارتباط بوده است. این دو که با یکدیگر 17 سال اختلاف سنی داشتند، ظاهرا از زمانی که ری جی پسر جوانی بوده و ویتنی هیوستون از همسرش بابی براون جدا می شود، با یکدیگر آشنا می شوند.

بعدها ری جی طی حضورش در برنامه “برادر بزرگ معروف” اعتراف می کند که هنوز هم از مرگ هیوستون احساس گناه می‌کند. او می‌گوید: «واقعا هرگز با کسی درباره این حس صحبت نکردم. نمى دانم آیا به چیزی فراتر از پذیرش آن نیاز داشتم یا خیر و این حس عمیق درونی من بود، اما هنوز مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

14- کیت هادسون و نیک جوناس

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

آشنایی نیک جوناس و کیت هادسون به اواخر سال 2015، زمانی که با هم در اماکن عمومی بسیاری مثل والت دیزنی اورلندو عکس می گرفتند باز می گردد. ظاهرا الیور هادسون، برادر هادسون و ستاره همکار جوناس در مجموعه “ملکه های جیغ”، این زوج باور نکردنی را بهم معرفی کرده بوده است.

اگرچه هیچ گاه رابطه بین این ستاره پاپ و خانم بازیگر (که 13 سال اختلاف سنی داشتند) جدی نشد، زیرا همان سال رابطه آنها خاتمه یافت. بعدها جوناس به مجله Complex گفت: «کیت واقعا شگفت انگیز است. نوع ارتباط ما طوری بود که بسیار برای هم احترام قائل بودیم و فقط چیزهای خوب را در وجود یکدیگر می دیدیم» و او در ادامه اعتراف می کند «این نوع زوج شدن برای بسیاری از مردم خارق العاده و باورنکردنی است». جوناس همان مطالب بالا را در برنامه “الن دی جنرس” هم در مورد کیت بیان می کند.

15- لنی کراویتز و نیکول کیدمن

 

 رابطه احساسی 15 ستاره مشهوری که احتمالا در مورد آنها چیزی نمی دانستید

نیکول کیدمن در فوریه 2017 وقتی که اعلام کرد با لنی کراویتز نامزد کرده است، خیلی ها را غافلگیر کرد. آنها قبلا در سال 2003 با یکدیگر در ارتباط بودند ولی هرگز اعلام نکرده بودند که قصد ازدواج دارند. کیدمن قبلا اعلام کرده بود که پیش از ملاقات همسر فعلی اش، کیث اربن، و بعد از جدایی اش از تام کروز نامزد کرده بوده است ولی هرگز از کراویتز بعنوان نامزد قبلی اش نام نبرده بود.

کیدمن زمانی این مطلب را بیان کرد که در مورد همبازی خود در مینی سریال “دروغ های کوچک بزرگ”، زوئی کراویتز صحبت می کرده است. «خب، من زوئی را می شناسم چون قبلا با پدرش نامزد بودم». خانم بازیگر در ادامه برای اینکه نشان دهد آنها هنوز بهم نزدیک و صمیمی هستند افزود: «من لنی را دوست دارم. او مرد بسیار خوبی است».

منبع : برترینها

حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ: از هنر تئاتر گریزی ندارم

علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار: سرنوشتم شبیه سکانس آخر فیلم بیضایی است

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا