دستشویی قبل از رابطه چه تاثیری روی سلامت زنان می گذارد؟

دوشنبه 16 مهر 1397 سلامت
دستشویی قبل از رابطه چه تاثیری روی سلامت زنان می گذارد؟

اگر ادرار را در مثانه نگاه داریم و به دستشویی نرویم ممکن است مواد سمی وارد بدنمان شود ولی این حقیقت قبل از رابطه زناشویی جور دیگریست و کاملا متفاوت است.

روابط جنسی بین زن و شوهر بسیار فراتر از انچه شما فکر می کنید است و از لحاظ سلامت جسم و سلامت روح می تواند نقش مهمی داشته باشد. زوجین برای کیفیت رابطه جنسی باید قبل از شروع آن اقداماتی را انجام می دهند که تاثیر روحی زیادی در آنان دارد ،

رابطه زناشویی

ادرار بعد از رابطه زناشویی

قبل از رابطه زناشویی انجام این کار ممنوع

1. یکی از کارهایی که زنان قبل از روابط زناشویی برای جلوگیری از بیماری های عفونی ناحیه تناسلی انجام می دهند ادرار کردن و یا خالی کردن مثانه است . بسیاری از خانم ها تصور می کنند این کار قبل از رابطه جنسی ،از عفونت ناحیه تناسلی جلوگیری می کند اما تحقیقات اخیر ثابت نموده است که ادرار کردن پیش از رابطه جنسی یکی از بزرگترین اشتباهات رایج زنان است.

2. خانم ها قبل از رابطه جنسی برای حفظ سلامت جنسی و جلوگیری از عفونت تناسلی نباید مثانه خود را خالی نمایند زیرا این کار سبب می شود باکتری به راحتی از واژن به مجاری ادراری راه یابد .

3. به جای ادرار کردن قبل از رابطه جنسی بهتر است این کار را به بعد از رابطه موکول کنیم تا عفونت با ادرار از ناحیه تناسلی خارج گردد.

ادرار در رابطه

جلوگیری از عفونت زنانه در رابطه زناشویی با این روش

  • برخی از افراد برای جلوگیری از بارداری از دیافراگم استفاده می کنند اما باید بدانند که استفاده از این روش برای پیشگیری از بارداری بیماری های عفونی ناحیه تناسلی را افزایش می دهد زیرا در این حالت دیافراگم به مثانه فشار وارد می کند و از تخلیه کامل مثانه جلوگیری می کند ، بنابر این بهتر است برای جلوگیری از عفونت زنانه در رابطه زناشویی از این روش پیشگیری از بارداری استفاده نکنید و روش های دیگر را امتحان کنید.
  • از دیگر مواردی که منجر به عفونت دستگاه تناسلی زنان می شود ، استفاده از ژل لوبریکانت یا کاندوم هایی است که آغشته به این ژل هستند ، هر چند این روان کننده باعث تحریک بیشتر در روابط جنسی می شود اما بهتر است برای جلوگیری از عفونت زنانه در رابطه زناشویی از این ژل استفاده نکنیم و از کاندوم های بدون روان کننده استفاده کنیم.

جلوگیری از عفونت در رابطه

اقدامات مهم قبل از رابطه زناشویی برای زنان

1. ادرار موجب کاهش عفونت های دستگاه تناسلی زنان می شود بنابراین برای زیاد کردن ادرار باید آب بیشتری بنوشید و هیچ گاه بدنتان را بدون آب نگذارید.

2. به محض اینکه احساس نمودید باید ادرار کنید به دستشویی بروید و هیچ گاه ادرارتان را نگه ندارید.

3. ناحیه تناسلی تان را زیاد نشویید.

جلوگیری از بوی بد واژن

جلوگیری از بوی ناخوشایند واژن

برای جلوگیری از بوی ناخوشایند واژن مقداری سرکه سیب یا جوش شیرین را در وان حمام بریزید و با آب مخلوط کنید و به مدت 15 دقیقه در آن بنشینید . این روش باعث می شود واژن هیچ گاه بوی نامطبوع ندهد .

 

 

منبع:نمناک

بوی بد پا 

15 درمان سریع خانگی و گیاهی برای رفع بوی بد پا 

رژیم کانادایی

رژیم لاغری 10 کیلو در 2 هفته با روش تضمینی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا