خرید پاکت پستی نایلون دار و سایر محصولات محافظتی از زود پک

چهارشنبه 31 شهریور 1400 بازار

با شیوع کرونا و قرنطینه، خرید اینترنتی یکی از پایه‌های ثابت زندگی بسیاری از افراد شد؛ اگر باور ندارید می‌توانید از اداره پست بپرسید! روزانه صدها هزار و یا حتی میلیون‌ها بسته پستی در سر تا سر کشور در حال انتقال و تحویل به دست فرستندگان آنهاست. سهم آنلاین شاپ‌ها در این رقم، کم نیست. بسیاری از افراد فروش محصولات خود را به شکل آنلاین در آورده و در فضای امن خانه به ثبت سفارش و آماده سازی آنها مشغول می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ارکان بسته بندی یک سفارش، بسته بندی آن به شکلی است که تا زمان رسیدن به دست مشتری، از هر گونه آسیب و خرابی در امان بماند. پاکت پستی نایلون دار، کارتن پستی و صنعتی و استرچ پالت بند از نمونه‌هایی هستند که در بسته‌بندی و ارسال مرسوله بسیار کاربرد دارند. پاکت پستی نایلون دار و کارتن پستی با توجه به سایزهایی که دارند می‌توانند برای بسته بندی‌ لوازم بسیاری نظیر نامه، عینک، زیورآلات و بدلیجات، اکسسوری‌ها، کتاب‌های کم حجم و … کاربرد داشته باشند. در ادامه بیشتر به توضیح انواع محافظ نام برده در بالا و مرجع فروش آن که زودپک می‌باشد، خواهیم پرداخت.

پاکت پستی نایلون دار

با پلاستیک حبابدار به احتمال زیاد آشنایی دارید؛ همان طور که می‌دانید این پلاستیک‌ها از دو لایه یا بیشتر تشکیل شده‌اند که در آن‌ها حباب‌هایی از هوا تعبیه شده‌اند. از مزایای این نوع پلاستیک‌ها ضدآب بودن و ضدضربه بودن آن‌هاست. حباب‌هایی که در این نایلون‌ها تعبیه شده با توجه به کاربرد آن در صنایع مختلف از ریز تا درشت تولید می‌شوند. اما آن چه که در پاکت‌ پستی نایلون دار مورد استفاده قرار می‌گیرد حباب از نوع ریز و مقاوم در این نوع پاکت پستی است.  همه این‌ها سبب می‌شوند این نوع پاکت از مقاوم‌ترین انواع پاکت پستی محسوب شود که علاوه بر ضدآب بودن ویژگی‌های قابل توجهی نظیر مقاومت در برابر ضربه و آسیب را نیز داشته باشد. برای لوازم حساس و شکننده، این نوع پاکت بهترین انتخاب است. این پاکت در سایزهای a3، a4، a5، b6، cd و 120 در فروشگاه زودپک موجود می‌باشد.

کارتن پستی و صنعتی

کارتن‌ها با توجه به کاربردشان در انواع کارتن پستی و صنعتی در سایزهای مختلف تولید می‌شوند. کارتن‌های پستی با توجه به نامشان در ادارات پست بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولاً بر روی آن‌ها محلی برای نوشتن نشانی گیرنده و فرستنده و کد پستی برای سهولت کار درج شده است و معمولاً به دلیل حساسیت مرسوله دو لایه و سه لایه تولید می‌شوند. کارتن‌های صنعتی نیز برای مصرف در صنایع بسته‌بندی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند کارتن‌های مخصوص لوازم برقی. این نوع کارتن‌ها از سایز کوچک تا سایز مادر در بازار عرضه می‌شود و معمولاً به صورت بدون چاپ و با چاپ تولید می‌شوند که نوع بدون چاپ آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. اما نوع دیگر کارتن‌ها وجود دارند که به دلیل مقاومت بالاترشان از آن‌ها می‌توان در اسباب کشی نیز استفاده کرد که از آن به کارتن اسباب کشی یاد می‌شود. شما برای تهیه‌ی این نوع کارتن‌ها می‌توانید به سامانه‌ی زود پک مراجعه کنید.

استرچ پالت بند

سلفون یا استرچ از لوازم محافظتی هستند که با توجه به نوع پلاستیک به کار رفته و میزان شفافیت آن در صنایع مختلف استفاده می‌‌شوند. متریال به کار رفته در این نوع استرچ پلی اتیلن می‌باشد. یکی از کاربرد این نوع استرچ استفاده در پالت است. معمولاً نایلونی که برای پالت بند استفاده می‌شود از مقاومت، طول و متراژ بیشتری برخوردار است. این نوع محصول هم به صورت دستی و هم به صورت تعبیه شده برای دستگاه وجود دارد. از مزایای استرچ پالت بند می‌توان به ضد رطوبت و ضدآب بودن، عدم نفوذ گرد و خاک، استفاده در اسباب کشی و …نام برد. این نوع استرچ در سایزهای مختلف از جمله با عرض 10 و 20 در طول 170 متر، عرض 50 در طول 180 متر و عرض 50 در80، 350 و 700 متر در زود پک موجود می‌باشد.

زود پک

زود پک یک فروشگاه فوق العاده در خصوص لوازم بسته بندی است که می‌توان در آن به خرید انواع پاکت‌ نامه عمده در انواع سایزها و مدل‌ها پرداخت. زود پک همچنین یک تولیدی کارتن پستی نیز محسوب می‌شود که در کنار امر فروش، به طراحی و تولید کارتن‌های پستی با کیفیت نیز می‌پردازد.‌ ارسال رایگان و شفافیت در مسئله قیمت از ویژگی‌های جالب توجه زود پک هستند. برای مشاهده محصولات زود پک و خرید آنها به نشانی اینترنتی https://zoodpack.com/ مراجعه نمایید.

مزیت های فوق العاده اجاره ماشین و چگونگی کسب درآمد از ماشین

معروف ترین خواننده های محلی ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا