خدمات ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا

پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 بازار

 

  • اقدام به کپی و ساخت ریموت هیوندا در کمترین زمان ممکن
  • حذف و یا پاک کردن و تغییر کد تعریف شده بر روی سوئیچ و ریموت خودروی هیوندا
  • باز کردن درب خودروی هیوندا بدون آسیب زدن به بدنه خودرو در صورت جا گذاشتن سوئیچ و ریموت خودرو
  • پروگرام و تعریف ریموت هیوندا و کددهی انواع مدل هیوندا
  • ساخت کلید و ریموت گمشده هیوندا
  • ساخت کلید کی لس (کیلس) و ساخت اسمارت کی هیوندا
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • تراش کلید و تیغه سوئیچ خودرو به صورت تخصصی
  • ساخت سوئیچ هیوندا و ریموت

 

اقدام به کپی و ساخت ریموت هیوندا در کمترین زمان ممکن

یکی از مسائل حائز اهمیت برای افرادی که دارای خودروی هیوندا هستند، داشتن ریموت یدک برای خودرو در زمان هایی است که به حسب اتفاق ریموت خود را گم کرده یا به آن دسترسی ندارید. به عنوان مثال به این مسئله فکر کنید که برای مسافرت یا کار از شهر خارج شده باشید و تنها یک ریموت یا سوئیچ برای خودروی هیوندا خود داشته باشید و سپس به هر دلیلی ریموت خود را گم کنید. در همچین شرایطی شما نه دسترسی مناسب به مراکز معتبر دارید و نه ریموت زاپاس برای اینکه مشکل خود را حل کنید.

در چنین شرایطی می توانید با تماس گرفتن شماره های زیر مشکل خود را برای کارشناسان ما توضیح دهید تا در  اسرع وقت به محل حضور پیدا کنند و با دریافت مدارک ماشین و مالکیت خودرو اقدام به کپی ریموت و یا یک ریموت جدید برای خودروی شما تعریف شود.

 

حذف و کددهی سوئیچ و ریموت خودروی هیوندا

با در نظر گرفتن این موضوع که حذف و کددهی خودروی هیوندا که دیگر سوئیچ ندارد نیاز به باز کردن کامپیوتر آن پیدا می­کند و بدون انجام این کار شما نمی­توانید ریموت جدید روی آن ذخیره کنید شما عملا دچار مشکل جدی خواهید شد. از این گذشته شما با خارج شدن از شهر نمی­توانید به افراد یا مراکز متخصص به راحتی دسترسی داشته باشید که بتوانند تا استفاده از دستگاه­های مخصوص مشکل شما را حل کنند.

بنابراین اگر خودروی هیوندا دارید اما تنها از یک ریموت برخوردار هستید این موضوع را جدی بگیرید و جهت ذخیره و کددهی سوئیچ یدک هرچه سریع­تر اقدام کنید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.

هرچند اگر حتی ریموت زاپاس داشته باشید اما همراه خود نبرده باشید با درخواست از افراد آشنا که به آن دسترسی دارند جهت ارسال سوئیچ یدک برای شما در هنگام وقوع مشکلات به مراتب مشکل شما راحت تر و بدون دغدغه حل خواهد شد.

خام کردن سوئیچ هیوندا­

یکی دیگر از قابلیت­های ریموت­ و سوئیچ­ هیوندا خام کردن آنهاست. تقریبا تمامی خودروهای هیوندا این قابلیت را دارا هستند که سوئیچ مدل دیگری را خام و بر روی آنها استفاده کرد.خام کردن به این معنی است که سوئیچ که قبلا بر روی یک خودرو ذخیره شده پس از حذف و برنامه ریزی مجدد با دستگاه­های مخصوص خام نموده و سپس از همان سوئیچ برای برنامه ریزی و کددهی بر روی خودرویی دیگر استفاده می­شود.

این مورد همچنین در مورد ریموت­های سه کلیده و چهار کلیده هم قابل انجام شدن است و حتی میتوان یک مدل ریموت سه کلیده و یک ریموت چهار کلیده را به صورت هم­زمان بر روی یک خودرو ذخیره و کددهی کرد.

 

گم شدن و مفقود شدن سوئیچ ولوو xc90

در صورت گم شدن سوئیچ و کلید ولوو xc90 می توانید با در دست  داشتن مدارک با مرکز ایران سوئیچ تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروی متخصص در محل شما اعزام شود و بعد از مشاهده مدارک، خدمات موردنظر از جمله ساخت سوئیچ و ریموت ، تعریف ریموت جدید و پاک کردن ریموت های قدیمی ، کد دادن به سوئیچ و ریموت و یا پاک کردن کد ریموت ، تعمیر و ساخت سوئیچ و ریموت یدک برای خودروی ولووی شما ، باز کردن درب خودرو و خدمات دیگر را بالاترین کیفیت در کمترین زمان در تهران با همکاری متخصصان مجرب در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت  برای شما مشتریان گرامی ارائه میگردد.

 

باز کردن درب خودروی ولوو بدون آسیب

بعضی از افراد به اشتباه وقتی درب ماشین وخودروشون بسته میشه و یا ریموت و سوئیچ ولوو را در ماشین جا می گذارند ، اقدام به شکستن شیشه ماشین و یا آسیب رسوندن به خودرو میکنند و… که این کارها در نهایت هزینه های بالایی روی دستشون خواهد گذاشت. اما شما که در این لحظه در حال مطالعه این مطلب هستید دیگر نباید این خطا را انجام دهید. امروزه با استفاده از تکنولوژی های به وجود آمده اللخصوص در مجموعه معتبر و پیشرفته ایران سوئیچ، این امکان را دارید تا بدون آسیب رساندن به خودرو، درب آن رو بدون ریموت اصلی باز کنند.

پس باز کردن درب ولوو توسط افراد ناشی میتواند به قفل و خود درب ماشین صدمات زیادی وارد کند و  امنیت بالایی که برای قفل درب ماشین ها درنظر گرفته شده به خطر بیفته.

قیمت ساخت سوئیچ ولوو

برای اطلاع از مناسب ترین قیمت ساخت سوئیچ ولوو، قیمت پروگرام ریموت ولوو و ساخت کلید یدک ولوو در هر جایی از نقاط ایران که هستید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای خدمات رسانی در ساخت انواع ریموت ولوو xc90 و انواع سوئیچ ولوو و کددهی به انواع سوئیچ ولوو و ساخت ریموت ولوو و ساخت انواع سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خودرو شخصی و یا در محل ، شما را در این امر راهنمایی بفرمایند.

پروگرام و کددهی ریموت ولوو Volvo

یکی از خدمات مرکز ایران سوئیچ ، پروگرام سوئیچ ولوو و کددهی ریموت ولوو در کمترین زمان با نازلترین قیمت انجام می شود. بنابراین زمانی که سوئیچ کددار کلیدی ولوو گم شود، برای روشن کردن خودرو نیاز به تعریف دو سوئیچ کددار است به همین دلیل تمام سوئیچ های مفقودی به صورت اتوماتیک پاک خواهد شد. برای ساخت ریموت یدک در خودروهای هوشمند، اسمارت باکس (Smart Box) خودرو باید ریموت فعال اسمارت کی را بشناسد.

 

درمان حصبه

حصبه چه بلایی بر سر ما می آورد و راه درمان دارد؟

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا