حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

شنبه 21 تیر 1399 چهره ها
حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر پرطرفدار سینما در کارهای تبلیغاتی با حواشی متعددی مواجه شد

نوید محمدزاده بازیگر موفق این روز های سینما برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر از چهره های جوان سینما است که نقش های ماندگار و درخشانی را در کارنامه هنری اش دارد.این بازیگر جوان کشورمان به مانند بسیاری از سلبریتی ها به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده است و حضور پر حاشیه و جنجالی را در این عرصه تجربه میکند . حضور هنرمندان و چهره ها در دنیای تبلغات از مدتها پیش گسترش یافته است .

تبلیغات سن ایچ نوید محمدزاده

نوید محمدزاده هم یکی از چهره هایی است که به تازگی وارد عرصه تبلیغات شده است و به تبلیغ یک برند آبمیوه و عطری به نام خودش می پردازد و این اقدام آقای بازیگر با واکنش های متعدد روبرو شده است.

حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده و تبلیغ یک برند معروف آبمیوه

نوید محمدزاده که محبوبیت و شهرت زیادی در میان سینما دوستان دارد با تبلیغ یک برند آبمیوه به تلویزیون آمد و این اتفاق با واکنش هایی متعدد همراه بود و البته از چشم منتقدان هم به دور نماند.

تبلیغ عطر نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در حال حاضر  به سراغ تبلیغات عطری با برند خودش رفته است و این بار نگاه های بیشتری را متوجه فعالیت تبلیغاتی اش کرده است.

نوید محمد زاده در تبلیغ عطر نوید نوشت:

بماند به یادگار از من به تو….

دو عطر ناب از برند ایرانی نوید محمدزاده که در سال 2020 میلادی و در قالب یک زوج عطری منحصر به فرد، چشم به دنیای عطر گشودند. عطرهایی زنانه و مردانه با رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافتِ روح لطیفِ یک هنرمند، عطرهایی پر احساس و انرژی بخش که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورند و همگان را مجذوب خود می سازند.

مسعود فراستی منتقد سینما و تلویزیون در برنامه هفت به صورت غیرمستقیم به فعالیت های تبلیغاتی نوید محمدزاده اشاره کرد و از این موضوع انتقاد کرد.

واکنش نوید محمد زاده به منتقدان

نوید محمدزاده درباره حواشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش گفت: من کاری کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده. خیلی‌ها تبلیغ کردند، چرا فقط درباره من این حرف‌ها زده شد؟نوید محمدزاده که عادتی به نشان دادن واکنش به موضوعات مختلف ندارد این بار به این حواشی واکنش نشان داد و در یک برنامه اینترنتی درباره این موضوع صحبت کرد.

این بازیگر کشورمان در خصوص حضورش در دنیای تبلیغات به فعالیت های تبلیغاتی سلبریتی هایی مانند رابرت دنیرو، مسی و رونالدو اشاره کرد و از این موضوع که چرا تبلیغات چهره های خارجی مورد استقبال ایرانی قرار میگیرد اما حضور هنرمندان ایرانی در این عرصه مورد انتقاد واقع میشود گله کرد.نوید محمدزاده در بخش های دیگری از صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که مردم من را با فیلم هایی که بازی میکنم می شناسند نه کارهای تبلیغاتی ام و به نظرم اگر کسی از بازی من دفاع کرده نباید با تبلیغ از آن پشیمان شود.

سعید روستایی کارگردان ابد و یک روز و متری شیش و نیم با انتشار پستی به دفاع از نوید محمدزاده پرداخت.

منوچهر هادی کرونایی شد

منوچهر هادی هم کرونایی شد

جدایی یوسف تیموری و همسر تایلندی

همسر تایلندی یوسف تیموری و پسر خوانده اش او را برای همیشه ترک کردند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا