جایزه زنان برتر جهان اسلام به نرگس آبیار کارگردان ایرانی تعلق گرفت

سه‌شنبه 29 بهمن 1398 چهره ها
نرگس آبیار

امروز سه شنبه  29 بهمن ماه سال 98 خانم نرگس آبیار کارگردان برجسته ایرانی بابت موفقیت های کسب شده در دنیای فیلم و سینما و نویسندگی و کارگردانی توسط  کمپانی تلویزیونی و رسانه‌ای «hum network limited» در بخش بین المللی جایزه زنان رهبر در پاکستان مورد تقدیر قرار می گیرد و همجنین جایزه زنان برتر و موفق جهان اسلام را به نرگس آبیار اهدا می‌کند.

جایزه زنان راهبر هام :توسط شرکت بزرگ hum network limited طراحی و نو آوری شده و اولین دوره آن امروز با حضور مقامات و بانوی اول کشور پاکستان برگزار خواهد شد.در این مراسم از نرگس آبیار کارگردان  و نویسنده ی مطرح ایرانی در بخش بین‌الملل و از فوزیا سعید نویسنده و فعال اجتماعی زنان،جلیلا هایدر وکیل و فعال حقوق بشر در بخش ملی پاکستان، سیمین جمالی، رئیس اورژانس jPMC و  تقدیر خواهد شد.

Image result for کمپانی زنان راهبر هام

یک دهه تلاش برای ساخت فیلم‌هایی براساس زنان قهرمان داستان‌هایش توانست به کارگردانی سرشناس در سینمای ایران بدل شود.

نرگس آبیار  کارگردان و نویسنده، فیلمنامه‌نویس ایرانی است. که رمان و داستان نویسی را از سال ۱۳۷۶  به صورت جدی آغاز کرد.با ساخت فیلم های داستانی بن‌بست مهربان -روایت یک داستان باورکردنی -یک روز پس از دهمین روز – روز پایان- مادرِشهر- ناسور -شیرپوشان همچنین 4 فیلم‌نامه بلند سینمایی و با نشر بیش از بیست کتاب یکی از موفق ترین کارگردانان و نویسندگان می باشد و جوایز فراوانی دریافت کرده او توانست با ساخت فیلم شیار 143 ،نفس و شبی که ماه کامل شد از مرزهای سینمایی ایران فراتر رود و به جوایز معتبر بین المللی بسیاری دست یابد .

نرگس آبیار تا به حال جوایز بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی فیلم دریافت نموده ، از جمله این جوایز : جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم  “نفس نفس” در جشنواره فیلم شب های طالین سیاه استونی ، و دریافت جایزه بهترین تماشاگر برای “وقتی ماه کامل بود” ، که شش جایزه دریافت کرده است. جوایز در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

دو قلو های جنیفر لوپز

دو قلو های جنیفر لوپز دوازده ساله شدند

عکس برفی از بازیگران

20 عکس برفی دیدنی از بازیگران و هنرمندان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا