جاذبه های گردشگری سنگاپور

چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 جاذبه های گردشگری
جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

امروزه در میان توریست ها سفر به سنگاپور محبوبیت زیادی پیدا کرده است. البته ناگفته نماند که نیمی از گردشگران به دلیل گشت و گذار در بازارهای مشهورش به این سفر علاقه‌مند می‌شوند. در این مطلب دایان را همراهی کنید تا جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

جاهای دیدنی سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

سنگاپور را بیشتر بشناسیم

سنگاپور یک کشور بزرگ است که در جنوب شرقی کره زمین قرار دارد. این کشور دو فرهنگ آسیایی و اروپایی را به خوبی در خود حفظ کرده و تا پیش از سال 1819 مستعمره بریتانیا بوده است. سنگاپور پر از موزه‌های تاریخی و هنری است که می‌تواند ما را به سفر در زمان ببرد.

اقلیم این کشور گرم و خشک است؛ بنابراین در هر فصلی می‌توانید به آن سفر کنید و حسابی خوش بگذرانید. جالب است بدانید که مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و تمام نوشته‌های این شهر هم به زبان انگلیسی است. بنابراین در زمان گشت و گذار میان جاهای دیدنی سنگاپور راحت‎تر می‌توانید با مردم آن ارتباط برقرار کنید.

حالا وقت آن رسیده با هم به سراغ مکانهای دیدنی سنگاپور برویم.

جاهای دیدنی سنگاپور

موزه و کلیسای چانگی – Changi Chapel and Museum

 

موزه و کلیسای چانگی – Changi Chapel and Museum

کشور سنگاپور هم مثل کشورهای دیگر در جنگ جهانی دوم اسیر جنگ شده بود و در این بین هزاران مرد و زن و کودک بی‌گناه کشته شدند. حال موزه و کلیسای چانگی روایتگر داستان این جنگ خانمان‌سوز است. در بخشی از موزه تصاویر، نامه‌ها و نقاشی‌هایی وجود دارد که زجر و شکنجه 50 هزار فرد بی‌گناه نظامی و غیر نظامی را به تصویر می‌کشد. اگر فرد حساسی هستید، بهتر است از این بخش موزه دیدن نکنید.

برای دیدن کلیسای چانگی می‌توانید به حیاط این موزه بروید. این کلیسا نیز طی جنگ جهانی دوم به افتخار افرادی ساخته شد که شجاعت به خرج دادند و یک وجب از خاک کشور خود را به بیگانه نفروختند. در دیوارهای این موزه نقاشی‌هایی از استنلی وارن که توپچی ارتش بریتانیا بود، به چشم می خورد که خاطرات اسارتش را بدین وسیله به تصویر کشیده است. ناگفته نماند که در طی بازدید از موزه می‌توانید در مواجه با هر اثر به جا مانده، صدای سربازان را بشنوید.

آدرس موزه و کلیسای چانگی در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

قدم زدن در گورستان – Bukit Brown

قدم زدن در گورستان – Bukit Brown

قدم زدن در گورستان به نظر تجربه ترسناکی می‌آید؛ اما قدم زدن در این گورستان که متعلق به چینی‌هاست می تواند دید شما را در مورد این مکان تغییر دهد. البته این مکان آنطور که از اسمش بر می‌آید، به نظر نمی‌رسد؛ چون که امروزه این مکان به محلی برای زندگی پرندگان و سایر جانواران تبدیل شده و زیبایی شگفت‌انگیزی دارد. به همین دلیل هم این گورستان، در حال حاضر یک منطقه محافظت شده است.

آدرس قبرستان بوکیت براون در گوگل مپ

 

مارینا بی سندز – Marina Bay Sands

ساختمان بی سندز یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که محلی برای خوشگذرانی قشر مرفه به حساب می‌آید. این ساختمان غول پیکر از هتل، مراکز خرید لوکس و مد روز، موزه آرت ساینس و کلی جاهای شیک و جذاب تشکیل شده است. در بالای این ساختمان یک زمین کشتی مانند قرار دارد که پر از امکانات تفریحی خاص و منحصربه‌فرد است.

مارینا بی سندز – Marina Bay Sands

نام این جایگاه خاص اسکای پارک است. شما در این قسمت می‌توانید علاوه بر ی یک زندگی فوق لاکچری، دیدی 360 درجه از سنگاپور هم داشته باشید. انواع نوشیدنی‌ها، غذاها و فست‌فودهای خوشمزه در رستوران‌های این ساختمان وجود دارد. در کنار تمامی این امکانات می‌توانید توسط دوربین عکاسان چند عکس یادگاری بگیرید که البته برای شما 38 دلار آمریکا آب می‌خورد.

آدرس مارینا بی سندز در گوگل مپ

موزه خانه بابا – baba house singapore

این موزه که یک خانواده سرمایه‌دار مالکیت آن را بر عهده دارند، مجموعه آثار پراناکان را در خود حفظ کرده است. برای یافتن موزه خانه بابا باید محله چینی‌ها را پیدا کنید. برای رفتن به این موزه می‌توانید در تورهای رایگانی که برگزار می‌شود، شرکت کنید. اگر دوستدار تاریخ باشید، موزه خانه بابا یکی از مراکز دیدنی سنگاپور است که به شدت دیدن آن توصیه می‌شود.

جاهای دیدنی سنگاپور

موزه خانه بابا – baba house singapore

آدرس موزه خانه بابا در گوگل مپ

 

باغ‌های کنار خلیج – Gardens by the Bay

در حاشیه خلیج سنگاپور باغ‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی از آن دیدن کنید. این باغ‌ها از 18 باغ عمودی تشکیل شده‌اند که در ارتفاع 16 متری قرار دارند. در این باغ مجموعه‌ای از بناهای مدرنی با نام سوپر تری گروو (Super tree Grove) وجود دارد که شکل تازه‌ای به آن بخشیده‌اند.

باغ‌های کنار خلیج – Gardens by the Bay

برنامه رقص نور همراه با موسیقی در آسمان از ساعت حدودا هفت غروب شروع می‌شود و این آتش‌بازی به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت. به علاوه می‌توانید از دو بنای زیبا با نام اُ سی بی سی اسکای واک و مارینا بریج هم دیدن کنید. حتما یادتان باشد که در انتهای گردش خود از مرتفع‌ترین آبشار این باغ یعنی کلود فارست دام (Cloud Forset Dome) دیدن کنید.

آدرس باغ های کنار خلیج در گوگل مپ

 

باغ های گیاه‌شناسی بوتانیک – Singapore Botanic Gardens

یکی از جالب‌ترین دیدنی های سنگاپور، باغ گیاه‌شناسی است. این باغ در سال 1859 تأسیس شده است. جالب است بدانید که علاوه بر گیاهان جانوارن مختلفی هم در این باغ زندگی می‌کنند. حدودا 60 هزار نوع گیاه و جانور در این باغ مستقر هستند. اگر با فرزند خردسال خود به این باغ وارد شوید، می‌توانید آن را به قسمتی از باغ ببرید که مخصوص خردسالان است.

منظره بکر و زیبایی این باغ باعث شده است تا نامش در کتاب آثار جهانی یونسکو ثبت شود. البته خارج از جنبه تفریح می‌توانید انواع و اقسام گیاهان را بیشتر بشناسید. این باغ 156 ساله به انسان‌ها کمک می‌کند تا بیشتر از پیش با طبیعت دوستی کند.

جاهای دیدنی سنگاپور

باغ های گیاه‌شناسی بوتانیک – Singapore Botanic Gardens

در این باغ می‌توانید از قسمت‌هایی مانند بوم باغ، پیکره‌های عظیم، باغ بونسازی و … دیدن کنید. اگر عاشق درختان کهنسال هستید، یکی از بهترین جاهای دیدنی سنگاپور برای شما می‌تواند باغ گیاه‌شناسی بوتانیک باشد. تمبوسو یکی از این درختان تنومند و کهنسال است که بنا بر اسناد تاریخی عمری 200 ساله دارد.

گل‌های زیبا و کمیابی نیز در این باغ پرورش داده می‌شود؛ مثلا انواع گل‌های ارکیده. شما می‌توانید برای دیدن از بخش‌های باغ بدون پرداخت هزینه قدم بزنید. اما برای بازدید از بخش گل‌ها باید مبلغی به عنوان ورودی پرداخت کنید.

آدرس باغ های گیاه شناسی در گوگل مپ

اسکله کلارک – Clarke Quay

یکی از جاهای دیدنی سنگاپور که در گذشته نوعی مسیر بازرگانی و پر رونق بوده، اسکله کلارک است. این اسکله در قرن نوزدهم یکی از قطب‌های پر رونق تجاری و بازرگانی سنگاپور به حساب می‌آمد. امروزه اما گردشگران در آن به تفریح می‌پردازند و در رستوران‌ها و مراکز خرید اطرافش وقت می‌گذرانند. ناگفته نماند که می‌توانید در آب‌های زیبای این اسکله به قایق سواری هم بپردازید.

آدرس اسکله کلارک در گوگل مپ

تفریحگاه ساحلی در خلیج – Marina Bay Sands

این تفریحگاه در میان شن‌های خلیج ساخته شده است. تفریحگاه ساحلی از یک رستوران لاکچری، مغازه و مرکز خرید، رستوران و امکانات تفریحی همچون سرسره‌های یخی مصنوعی گردشگران بسیاری را به خود مجذوب کرده است. این بنای منحصربه‌فرد در سال 2010 ساخته شده و چیزی بالغ بر 5 و نیم میلیارد دلار خرج برداشته است.

جاهای دیدنی سنگاپور

تفریحگاه ساحلی در خلیج – Marina Bay Sands

آدرس تفریحگاه ساحلی در خلیج در گوگل مپ

بازارهایی بدون پرداخت پول

ممکن است با شنیدن نام این بازار کمی تعجب کنید. خب مگر چند تا بازار را دیده‌اید که بدون پرداخت هیچ پولی بتوان در آن خرید کرد. به نظر می‌رسد این خبر خوبی برای دوستداران خرید است. در سنگاپور بازاری وجود دارد که برای خرید کردن به پرداخت هیچ پولی نیاز ندارید. ناگفته نماند که می‌توانید لوازم بلااستفاده خود را هم به بازاریان ببخشید.

موزه ملی سنگاپور

موزه‌ها همیشه یادآور تاریخ گذشته و نشانگر هنر هنرمندان یک کشور هستند. بنابراین اگر از دسته هنردوستان باشید، موزه ملی یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که باید آن را ببینید. این موزه در ساختمان دیوان عالی و شورای شهر برگزار می‌شود. موزه هنر ملی مملو از آثار هنرمندان جنوب شرقی آسیا است. نقاشی‌های چینی و تندیس‌های ساخته دست هنرمند ویتنامی از محبوب‌ترین آثار هنری موزه هستند.

آدرس موزه ملی سنگاپور در گوگل مپ

موزه تاریخ لی کونگ چیان – Lee Kong Chian Natural History Museum

موزه تاریخ لی کونگ چیان – Lee Kong Chian Natural History Museum

همانطور که می‌دانید موزه‌های تاریخی بیانگر تاریخ یک کشور هستند. به همین دلیل موزه تاریخ ملی سنگاپور می‌تواند شما را با تاریخ این کشور آشنا کند. این موزه دو بخش دارد. در یکی از بخش‌ها مجموعه آثاری وجود دارد که شما را با زندگی در سنگاپور بیشتر آشنا می‌کند. در بخش دیگر نیز تصاویر، فیلم و … وجود دارد که سرگذشت سنگاپور را به تصویر می‌کشد.

موزه تاریخ لی کونگ چیان در گوگل مپ

پارک فورت کنینگ – Fort Canning Park

پارک فورت کنینگ – Fort Canning Park

یکی از جاهای دیدنی سنگاپور که با دنیای از شگفتی منتظر شماست، پارک فورت کنیگ است. این پارک با داشتن عمری 1300 ساله هم اسباب تفریح و گردش شما را فراهم می‌آورد و هم برگی از تاریخ سنگاپور است. در این پارک یک تپه وجود دارد که توسط استامفورد رافلز به همگان معرفی شد. بعدها این تپه در جنگ جهانی دوم به دفتر مرکزی ارتش بریتانیا و پس از آن در اختیار ارتش ژاپن قرار گرفت.

تاریخ ساخت پارک فورت کنیگ به سال 1859 باز می‌گردد. روی تپه‌های این پارک خانه استامفورد رافلز وجود دارد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بسیاری از کنسرت‌ها، تئاترها و فستیوال‌ها نیز در این مکان برگزار می‌شود. در این پارک نمایشگاهی از پیکره‌ها وجود دارد که در سال 1980 تأسیس شد و شما می‌توانید هنر دست مجسمه‌سازان بسیاری را مشاهده کنید.

آدرس پارک فورت کنینگ در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

پارک هاو پار ویلا – haw par villa

پارک هاو پار ویلا – haw par villa

این پارک شرقی یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که با پیکره‌ها و طرح‌های چینی آذین شده است. هرکدام از قسمت‌های این پارک بر اساس افسانه‌ای از قهرمانان باستانی چینی شکل گرفته است. هنوز مهیج‌ترین و مخوف‌ترین بخش پارک که صد البته محدویت سنی دارد مانده است.

در این بخش، اتفاقاتی که بعد از مرگ برای افراد بد می‌افتد را نشان می‌دهد. اگر عاشق فیلم ترسناک هستید، می‌توانید این بخش را با نام The Ten Court of Hell پیدا کنید و آدرنالین خون خود را ناگهان به اوج خود برسانید.

آدرس پارک هاو پار ویلا در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

جاده باغ – orchard road singapore

یکی از مکان های دیدنی سنگاپور که می‌تواند روح خسته شما را دوباره بانشاط کند، جاده باغ است. جاده باغ در حقیقت نام یک خیابان در سنگاپور است. علاوه بر درختان سرسبز و گل‌های رنگارنگ این خیابان با مغازه‌ها، کافه‌ها و اقامتگاه‌هایی بی مانندی محاصره شده است.

ناگفته نماند که منزل رئیس جمهور سنگاپور نیز در این خیابان قرار دارد. در این باغ می‌توانید تندیسی از گوزن‌هایی که یک کالسکه قرمز را می‌کشند، مشاهده کنید. این گوزن‌ها در حقیقت نمادی از کریسمس هستند که گویا از میان برف‌های مصنوعی در حال دویدن به سمت آسمان هستند.

آدرس جاده باغ در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

باغ ژاپنی و چینی

باغ ژاپنی و چینی

همانطور که گفته شد سنگاپور در خود دو فرهنگ اروپایی و آسیایی را حفظ کرده است. بنابراین می‌توان باغ‌هایی را در ضلع غربی آن یافت که با نام باغ‌های چینی و ژاپنی آماده پذیرش گردشگران هستند. بخشی از این باغ به بازی کریکت اختصاص داده شده است. در بخش دیگر نیز می‌توانید لاک‌پشت‌های زیبایی تماشا کرده و از آنها عکس بگیرید.

آدرس باغ ژاپنی و چینی در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

باغ وحش – Zoo

باغ وحش سنگاپور کمی با باغ وحش‌هایی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد. این باغ وحش هیچ قفسی ندارد و شما بدون هیچ محدویتی می‌توانید به گشت و گذار در آن بپردازید. در این باغ وحش 3000 گونه جانوری زندگی می‌کند. حیواناتی نظیر گورخر، اژدهای کومودو، ببر سفید، انواع میمون‌ها و … در این باغ وحش زندگی می‌کنند.

فیل سواری، آب بازی، عکس گرفتن از گل‌ها و … از تفریحات این باغ وحش زیبا است. در رستوران‌های این باغ وحش می‌توانید در کنار میل کردن غذا به تماشای طبیعتی بکر، جانوران وحشی و اهلی بنشینید. مرکز خرید این مکان هم بهترین مغازه برای خرید سوغات سنگاپور است.

دیدن باغ وحش ممکن است در کل سه ساعت به طول بینجامد؛ ولی اگر دوست داشته باشید دنیای متفاوت‌تری از حیوانات را تماشا کنید، می‌توانید بلیط نایت سافاری را تهیه کنید و با قایق در رودخانه گشت‌زنی کنید و جانوران را ببینید.

آدرس باغ وحش سنگاپور در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

نایت سافاری – Night Safari

نایت سافاری – Night Safari

نایت سافاری یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که به شدت مناسب دوستداران برنامه راز بقاست. در نایت سافاری یک نمایشگر بسیار بزرگ و باکیفیت زندگی جانوارن را به نمایش می‌گذارد. این سینمای کوچک و مهیج در سال 1984 رونمایی شد و تا به امروز گردشگران زیادی دارد. البته در نایت سافاری امکان مشاهده جانوران از نزدیک هم امکان‌پذیر است.

به این صورت که می‌توانید با قایق از میان جنگل‌های استوایی سنگاپور عبور کنید و جانوران مختلفی را مشاهده کنید. طبق آمار حدودا 1 میلیون نفر سالانه برای تماشای نایت سافاری به سنگاپور می‌روند. جالب‌تر از نایت سافاری رستوران‌هایی است که در اطراف آن وجود دارد. در لیست غذایی آن تنها غذاهایی یافت می‌شود که می‌توانید در جنگل تهیه و میل کنید.

آدرس نایت سافاری در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

چرخ و فلک سنگاپور فلایر – Singapore Flyer singapore

چرخ و فلک سنگاپور فلایر – Singapore Flyer singapore

یکی از جاهای دیدنی سنگاپور که امروزه مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته، چرخ و فلک سنگاپور فلایر است که هیجان واقعی را به شما نشان می‌دهد. وقتی به بلندترین ارتفاع چرخ و فلک برسید، می‌توانید جزایر ملوک اندونزی و تنگه جوهور مالزی را در کنار سنگاپور مشاهده کنید. زمان در نظر گرفته شده برای سوار شدن بر پرنده سنگاپوری 30 دقیقه است. اگر سوار این چرخ و فلک شوید، می‌توانید تا ارتفاع 165 متر بالا بروید. با توجه به این ارتفاع طبیعی است که لقب مرتفع‌ترین چرخ و فلک دنیا را داشته باشد.

چرخ و فلک فلایر در سال 2008 ساخته شده است. در مجاور این چرخ و فلک، دریا و ساحل خلیج قرار دارد. بنابراین می‌توانید در ارتفاع، منظره بی‌نظیری از دریا را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از مراکز خرید اطراف دیدن کنید و در رستوران‌های آن دلی از عزا در آورید.

آدرس چرخ و فلک سنگاپور فلایر در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

محله چینی‌ها – Chinatown

محله چینی‌ها – Chinatown

چینی‌ها هنر اصیل خود را به وسیله طرح‌ها و رنگ‌هایی که در خانه‌ها و کوچه‌های خود پیاده می‌کنند، نشان می‌دهند. بنابراین یکی از جاهای دیدنی سنگاپور که می‌تواند شما را یک سفر هم به چین ببرد، همین محله چینی‌هاست!

شما در این محله می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند مرکز میراث چین (Chinese Heritage Centre)، معبد ماریامان (Sri Mariamman) و بودا توث رلیک (Buddha Tooth Relic) دیدن کنید. در این معابد، مناسک مذهبی خاصی اجرا می‌شود که ارزش دیدن دارند. اگر حین گشت و گذار هم گرسنه شدید، می‎‌توانید در رستوران‌های این محله خوش آب و رنگ، غذای چینی میل کنید.

آدرس محله چینی ها در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

محله هندی‌ها و عرب‌ها

محله هندی‌ها و عرب‌ها

سنگاپور علاوه بر اینکه کشوری مخصوص خرید و پر از جاذبه‌های دیدنی است، پر از فرهنگ‌های غنی و متفاوت هم هست. محله هندی‌ها از دیگر محله‌های خوش آب و رنگ سنگاپور است که عمری 200 ساله دارد. مردم هندو، سنگاپور را با نام شهر شیرها می‌شناسند. در این محله معبد وارماکالیامان هندو (Sri Veeramakaliamman Temple) وجود دارد. این معبد محل برگزاری مناسک مذهبی هندیان است که قطع به یقین از دیدن آن لذت خواهید بود. ناگفته نماند که در محله هندی‌ها دست فروش‌هایی مشغول فروش صنایع‌دستی هستند که می‌توانید سوغاتی‌های رنگارنگی از آنها بخرید.

محله عرب‌ها هم از دیگر مناطق دیدنی سنگاپور است که فرهنگ متفاوتی دارد. در این محله مسجد سلطان (sultan Mosque) از شهرت زیادی برخوردار است که ساخت آن به سال 1825 میلادی برمی‌گردد. با اینکه فقط افراد مسلمان می‌توانند از درون مسجد دیدن کنند؛ اما غیر مسلمان‌ها می‌توانند از نمای بی‌نظیر مسجد لذت ببرند. لازم به ذکر است که غذاهای موجود در رستوران‌های این محل حرف ندارد.

آدرس محله هندی ها و عرب ها در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

هتل رافلز – Raffles Hotel

هتل رافلز – Raffles Hotel

هتل رافلز یکی از گران‌ترین و در عین حال مجلل‌ترین هتل‌های سنگاپور است. این هتل باشکوه در سال 1887 تأسیس شد و زمانی پاتوق افرادی مشهوری همچون چارلی چاپلین، جوزف کنراد و … بوده است. این هتل به مدت یک قرن نماد سنگاپور بود. از تمام این بحث‌ها که بگذریم معماری فوق‌العاده‌اش در کنار منظره‌ای بکر از درختان و گیاهان آن را به بهترین هتل سنگاپور تبدیل کرده است.

این هتل در محله کولونیال قرار دارد و در همسایگی خود چندین جای دیدنی دیگر هم دارد. برای مثال رافلز لندینگ سایت (Raffles Landing Site) یکی از این مناطق است. بنابر اسناد تاریخی آقای استامفورد رافلز در سال 1819 به این روستای کوچک وارد شده است و در همان لحظات اول آینده خوبی برای این منطقه پیش‌بینی کرده است.

آدرس هتل رافلز در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

جزیره گرانیت – Pulau Ubin

جزیره گرانیت یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که شکل گذشته این کشور را در خود حفظ کرده است. در حقیقت مردم در زمانهای گذشته زندگی ساده‌ای داشتند و خبری از ساختمان‌های غول پیکر و لوکس نبود. مردم در این جزیره ساده زندگی می‌کنند و خانه‌های ساده اما با صفایی دارند و از راه کشاورزی و صیادی زندگی خود را می‌گذرانند.

آدرس جزیره گرانیت در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

جزیره سنتوسا – Sentosa Island

جزیره سنتوسا – Sentosa Island

یکی از جاهای دیدنی سنگاپور که می‌توانید ساعت ها در آن به تماشای دریا بنشینید، جزیره سنتوسا است. شما می‌توانید در ساحل این جزیره کمی استراحت کنید و علاوه بر تماشای موج‌های آبی و خروشان دریا روی شن‌های ساحل دراز بکشید و حسابی آفتاب بگیرید.

اگر خیلی اهل جنب و جوش هستید، می توانید والیبال ساحلی بازی کنید و یا از امکانات تفریحی مانند قایق‌سواری و اسکیم بوردینگ بهره‌مند شوید. اگر به دلفین‌ها علاقه‌مند باشید، می‌توانید در دریا با آنها غواصی کنید. در این جزیره بیش از هر چیزی پیکره مرلیون مشهور است. یک پیکره عظیم که فردی را با سر شیر و بدن ماهی نشان می‌دهد. قلعه تحت حفاظت فورت سیلوسو نیز از جاذبه های سنگاپور است که در محدوده قرار دارد.

آدرس جزیره سنتوسا در گوگل مپ

جاهای دیدنی سنگاپور

خیابان اورچارد – Orchard Road

خیابان اورچارد – Orchard Road

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که طرفدار مد روز هستید، یک خبر خوش برای شما این است که سنگاپور بهترین مراکز خرید را دارد. شما می‌توانید بهترین و به‌روزترین اجناس را در مراکز خرید سنگاپور خریداری کنید. یکی از جاهایی که می‌توانید شیک‌ترین مراکز خرید را در آنها پیدا کنید، خیابان اورچارد است.

در این خیابان 6 فروشگاه بسیار بزرگ و 22 مرکز خرید مد روز وجود دارد. شما علاوه بر خرید می‌توانید در سینماهای مدرن و پیشرفته‌اش به تماشای فیلم بنشینید. ناگفته نماند که رستوران‌های بسیاری با بهترین غذاها آماده پذیرش گردشگران هستند. پس هر زمانی که گرسنه شدید، می‌توانید خودتان را به یک غذای دلچسب مهمان کنید.

آدرس خیابان اورچارد در گوگل مپ

در انتها…

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار بستیم تا جذاب‌ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری سنگاپور را به شما معرفی کردیم. اگر به دنبال یک مقصد گردشگری جذاب هستید تا تعطیلات خود را در آن سپری کنید، به سنگاپور هم به عنوان یک گزینه جدید فکر کنید. به عکس جاهای دیدنی سنگاپور در این مقاله نگاه کنید، حتی دیدن تصاویرش هم دل آدم را می‌برد.

 

جاذبه های گردشگری سوئد

جاذبه های گردشگری سوئد

جاذبه های گردشگری ژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا