تخفیف داریم! اونم واسه تور خارجی فقط تا آخر هفته!!

شنبه 4 تیر 1401 بازار

هوس یک سفر بی نظیر نموده اید اما نمی دانید به کجا؟! می خواهید اقتصادی سفر کنید اما نمی دانید چگونه؟! به اندازه کافی از سفرهای داخل کشور لذت برده اید و به دنبال یک سفر خارج از کشور می گردید، اما در انتخاب مقصد شک دارید؟! با خواندن این مقاله تردیدهای خود را کنار خواهید گذاشت!

چرا با تور گردشگری به خارج سفر کنیم؟

سفر با ماشین شخصی و با خانواده یکی از لذت بخش ترین سفر هایی است که می توان تجربه نمود. به همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند تا در سفرهای خارجی ماشین شخصی خود را به همراه برده و یا به صورت خانوادگی و بدون تور گردشگری سفر نمایند.

بدیهی است که این کار برای شما هزینه هایی به دنبال خواهد داشت که زیاد بوده و از نظر اقتصادی صرفه چندانی ندارد؛ زیرا که شما مجبور خواهید بود هزینه های بسیاری پرداخت نموده و از هزینه های بنزین تا خورد و خوراک گرفته همگی به دوش شما خواهد بود. با صرفه ترین روش سفر به خارج از کشور، رزرو تور گردشگری است.

چرا سفر با تور گردشگری به صرفه تر از سفر با هزینه شخصی است؟

شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان با رزرو نمودن بلیط هواپیما و هتل های برتر هر مقصد گردشگری به میزان قابل توجهی از آن ها تخفیف گرفته و با بهره گیری از تیم متخصص، هزینه های سفر گردشگری را کاهش خواهد داد.

بدیهی است که اگر شما بخواهید به صورت شخصی هتل و یا بلیط هواپیما رزرو نمایید باید هزینه بیشتری پرداخت نموده و سفر شما اقتصادی نخواهد بود. از طرف دیگر به علت آشنا نبودن با مقصد گردشگری، وقت، انرژی و هزینه شما هدر رفته و ساعات بسیاری را به دنبال جاذبه های گردشگری خواهید بود.

بنابراین رزرو نمودن تورهای گردشگری خارجی که با تخفیفات ویژه در شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان ارائه می‌شوند، یک فرصت استثنایی و ویژه برای شما است که قصد دارید با کم‌ ترین هزینه یک سفر خارجی را تجربه کرده و خاطرات خوشی را برای خود به ارمغان آورید.

تورهای گردشگری خارجی تخفیف خورده شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان!

لذت سفر به کشورهای خارجی و آشنایی با آداب و رسوم آن مرز و بوم یکی از تجربه هایی است که همه ما باید در مدت زندگی خود تجربه نمایید. حال تصور کنید که با یک تیمی همراه شوید که به تمامی جاذبه های گردشگری مقصد آشنا بوده و به شما کمک خواهند کرد تا بهترین ها را تجربه کنید!

حتی تصور کردن آن نیز دلچسب است! شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان به منظور حمایت از گردشگران و رفاه حال هموطنان عزیز اقدام به ارائه تخفیف تا آخر هفته بر روی تورهای خارجی خود نموده است. مجموعه تور های تخفیف خورده خارجی در ادامه معرفی خواهند شد.

نزدیک ‌ترین مقصد توریستی محبوب ایرانیان، ارمنستان!

ارمنستان

ارمنستان یکی از نزدیک ترین مقاصد توریستی به کشور عزیزمان ایران است که به علت جاذبه های فراوان خود و برخورداری از طبیعت و تفریحات بی شماری که دارد؛ همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود فرا خوانده و از آنان پذیرایی می نماید.

اگر می خواهید که یک سفر خارجی منحصر به فرد را تجربه کرده و در عین حال هزینه زیادی برای سفر خاطره انگیز خود پرداخت نمایید، می توانید با خرید تور ارمنستان شرکت خدمات مسافرتی ندابال آسمان به این هدف دست یافته و سفری به یاد ماندنی برای خود بسازید!

چرا تور ارمنستان را انتخاب کنیم؟

ممکن است با این سوال روبرو شویم که چرا باید از میان تور های موجود، تور گردشگری ارمنستان را انتخاب کنیم؟!‌ لازم به ذکر است که ارمنستان با وجود کوچک بودن خود دارای تاریخ غنی بوده و امروزه به یک جاذبه گردشگری جهانی تبدیل شده است.

خیره کننده ترین مناظر طبیعی را می ‌توانید در ارمنستان مشاهده نمایید. از مشهورترین جاذبه های گردشگری ارمنستان می توان به قله کوه آرارات اشاره کرد که نماد ملی ارمنستان بوده و در کتاب مقدس، به جایی که کشتی نوح فرود آمده است، اشاره دارد.

لذت تفریح در یک شهر مدرن را در دبی تجربه کنید!

دبی

انتخاب و رزرو تور دبی تردید دارید، بد نیست بدانید که جاذبه های گردشگری و توریستی دبی به قدری زیاد است که برای مشاهده همه آن ها باید ماه ها و حتی سال ها زمان صرف کرد. اگر می خواهید که شگفتی های زیادی را یکجا و در یک شهر مشاهده نمایید‌، حتما به دبی سفر کنید.

به طور کلی می توان دبی را شهر «ترین» ها نامید! زیرا که هر چه در ذهن شما وجود دارد دبی بهترین آن ها را دارا بوده و می توانید آرامش روحی خود را در این شهر کوچک و مدرن بازیابید. اگر می خواهید که آدرنالین خون خود را بالا ببرید، لازم است که حتماً تور دبی را رزرو کنید.

چرا تور دبی را رزرو کنیم؟

محبوب ترین و در عین حال دلچسب ترین تجربه سفر شما با سفر به دبی اتفاق خواهد افتاد! سفری که خاطرات آن برای همیشه با شما همراه بوده و به زودی دل تنگ سفر مجدد به دبی و خاطره سازی در این شهر بی نظیر خواهید شد.

با سفر به دبی منظره های باورنکردنی به چشم شما خواهد آمد که برای همیشه در ذهن شما ثبت شده و مناظر غروب دلنشین آن شما را وسوسه خواهد کرد تا دمی را به تماشای غروب نشسته و دوربین عکاسی خود را برای ثبت این لحظه به همراه ببرید.

زیباترین و شگفت انگیزترین شهر دنیا، استانبول!

استانبول

کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول مهم ترین و شگفت انگیزترین جاذبه گردشگری را دارا بوده و همواره در میان ایرانیان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. اگر شما نیز می خواهید همانند سایر گردشگران جهان به استانبول که محل تلاقی دو قاره است سفر کنید، هم اکنون اقدام به رزرو تور استانبول نمایید.

استانبول با داشتن پیشینه تاریخی کهن و جاذبه های گردشگری بی شمار به سرعت در حال رشد بوده و هم ساله پذیرای جمع کثیری از گردشگران بوده و عموماً نخستین انتخابی از که گردشگران برای تور خارجی انجام می دهند.

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

استانبول با دارا بودن فرهنگ غربی و دیدنی ها و مراکز تفریحی بی شمار، هوشمندانه ترین انتخابی است که یک گردشگر برای مقصد توریستی خود می تواند انجام دهد. قلب تپنده ترکیه سرشار از فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم می باشد را استانبول می دانند.

اگر می خواهید که معرکه ترین و خاص ترین مکان های دیدنی استانبول را از نزدیک مشاهده نمایید، هم اکنون با رزرو تور استانبول با سایر گردشگران همراه شده و خاطراتی بی نظیر را برای خود بسازید. با علم به آن که لذت قدم زدن در کوچه پس کوچه های استانبول غیر قابل وصف است، تردید خود را کنار بگذارید.

آیا تخفیفات اعمال شده بر روی تورهای گردشگری واقعی هستند؟

این نگرانی وجود دارد که با رزرو نمودن تور هایی که دارای تخفیف هستند،  از کیفیت تور مورد نظر کاسته شده و به همین علت بر روی تور مورد نظر تخفیف ویژه اعمال شده باشد. این نگرانی رزرو تور خارجی شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان باید کنار گذاشته شود!

تخفیفات اعمال شده بر روی تورهای خارجی شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان کاملاً واقعی بوده و گردشگرانی که اقدام به رزرو این تور گردشگری نمایند، دقیقا همان خدمات و امکاناتی را دریافت می کنند که سایر گردشگران همسفر با شما دریافت می نمایند.

بنابراین تخفیفات تور خارجی هیچ گونه تاثیری در کیفیت تور نداشته و شما با همان هواپیما به مقصد گردشگری خود سفر کرده و در همان هتل سکنا خواهید گزید که سایرین در آن سکونت پیدا می کنند.

هزینه تور خارجی

به طور کلی می ‌توان گفت که هزینه تورهای گردشگری به عوامل مختلفی بستگی داشته و بسیار به صرفه تر از سفر شخصی به کشور مقصد است. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت های گردشگری می توان به نوع تور گردشگری، مدت زمان تور گردشگری، هتل محل اقامت، نوع ایرلاین، خدمات ارائه شده توسط تور گردشگری، تعداد متقاضیان و… اشاره کرد.

اگر می خواهید کرد به صورت ارزان و با صرف هزینه اندک به کشورهای خارجی سفر کرده و بدین ترین یک سفر اقتصادی را تجربه نموده، می توانید از تورهای گردشگری تخفیف خورده و یا تورهای لحظه آخری استفاده کنید. با کاهش هزینه های سفر خود، می توانید پس انداز بیشتری برای بهره مندی از جاذبه های گردشگری داشته و توانایی خرید خود در کشور مقصد را بالاتر ببرید.

سخن پایانی

امروزه یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین و به جای سفر به کشورهای خارجی، رزرو تورهای گردشگری است که گردشگران در سراسر جهان اقدام به رزرو تور نموده و به مقاصد مختلف توریستی سفر می نمایند. لذت همراه شدن با یک تیم تخصصی و حرفه ای غیر قابل وصف بوده و از هدر رفتن انرژی و هزینه شما جلوگیری خواهد نمود.

شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان با بهره گیری از تیم حرفه ای و متخصص اقدام به ارائه تخفیفات ویژه بر روی تور های خارجی خود فقط تا آخر هفته نموده است! برای رزرو هرچه سریع تر تور های گردشگری تخفیف خورده همین الان با شماره ۰۲۱-۴۴۰۴۰۳۷۶ تماس حاصل نمایید.

پنل اینستاگرام مای ممبر ارزان و با کیفیت

راهنمای خرید چمدان مسافرتی از تولیدی چمدان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا