بیوگرافی پژمان منتظری

چهارشنبه 30 شهریور 1401 بیوگرافی

چکیده بیوگرافی پژمان منتظری

نام: پژمان

نام خانوادگی: منتظری

تولد: ۱۵ شهریور ۱۳۶۲

زاده: دزفول

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیکن فوتبال

محل زندگی: تهران

قد: ۱٫۸۴ متر

پست: دفاع میانی – دفاع راست

همسر: متاهل

فرزندان: یک دختر

مدرک تحصیلی: دیپلم تجربی

پژمان منتظری کیست؟

پژمان منتظری یکی از بازیکن های فوتبال می باشد که بیشتر سابقه فوتبالی خود را در تیم استقلال گذرانده است. او دیپلم تجربی دارد ، در سال 1391 ازدواج کرد و چهار سال بعد صاحب فرزند شد.

پژمان منتظری متولد چه سالی است؟

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ است.

پژمان منتظری اهل کجاست؟

او اصالتا اهل دزفول می باشد

بیوگرافی پژمان منتظری

پژمان منتظری دارای دیپلم تجربی است ، او در اهواز بزرگ شد ، سه برادر و یک خواهر دارد و خودش فرزند چهارم خانواده است. از سال 1376 یعنی در سن 14 سالگی فوتبال را آغاز کرد ، اولین تیمی که در آن بازی کرد  جوانان پرسپولیس اهواز بود، سپس شهاب، و شاهین و دیهیم اهواز تیم های دیگر او بودند ، در سال 1385 به استقلال رفت. 7 سال در این تیم در خط دفاعی بازی کرد و به محبوبیت زیادی نزد هواداران رسید.

پژمان منتظری در دربی استقلال پرسپولیس

پژمان منتظری در دربی استقلال پرسپولیس

فوت پدر پژمان منتظری

او در سن 11 سالگی ، پدرش را بخاطر برق گرفتگی از دست داد ، به گفته پژمان ، وقتی پدرش برای تعمیر کولر به پشت بام میرود دچار برق گرفتگی می شود و از بالای پشت بام می افتد و فوت میکند.

ازدواج پژمان منتظری

آقای منتظری در سال 1391 عروسی خود را برگزار کرد اما هیچ عکسی از خود و همسرش منتشر نشد !

حضور پژمان جمشیدی در باشگاه های مختلف

پژمان منتظری در فولاد خوزستان

پژمان منتظری محصول آکادمی استقلال اهواز است و سال ها در این تیم بازی میکرد. وی همچنین سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۶ به همراه تیم فولاد خوزستان را دارد.

پژمان منتظری در استقلال

پژمان منتظری از جمله بازیکنانی بود که در زمان سقوط تیم فوتبال فولاد خوزستان به لیگ آزادگان (دسته اول) به تیم استقلال تهران پیوست او در دوران حضور در این تیم از ستون های خط دفاعی استقلال به شمار می رفت و توانست افتخارات زیادی را با این تیم کسب کند. پژمان منتظری یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران استقلال است.

 پژمان منتظری در لیگ ستارگان قطر

پژمان منتظری در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۲ با عقد قراردادی ۱٫۵ ساله به باشگاه فوتبال ام صلال قطر پیوست که در تاریخ مزبور در جدول لیگ ستارگان قطر در رتبه آخر قرار داشت. و بعد از آن به تیم الاهلی پیوست که مجتبی جباری همبازی سابق او هم در آنجا حضور داشت.

پژمان منتظری در تیم ملی

پژمان منتظری در تیم ملی

بازگشت به استقلال

وی در تابستان سال ١٣٩٦ با قراردادی دو ساله به تیم استقلال بازگشت و در ابتدای فصل ١٣٩٦-٩٧ دچار مصدومیت شد و ماه ها دور از میادین بود او در نیم فصل به تیم اضافه شد و در نیمه نهایی جام حذفی گل دوم تیمش را زد با گل او استقلال به فینال صعود کرد؛ و توانست قهرمان جام حذفی شود.

سابقه ملی پژمان منتظری

پژمان منتظری در تیم ملی امید ایران در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ توانست با ۸ بازی یک گل در کارنامه خود به ثبت رساند. وی همچنین در سال ۱۳۸۶ در تیم ملی ایران حضور داشت و با حضور در ۱۴ بازی یک گل ملی به نام خود ثبت کرد.پژمان منتظری در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران بود، همچنین در تاریخ دهم مهر ماه سال یک هزار‌و سیصد و نود از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت و پس از آن همراه تيم ملي ايران راهي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل شد.

پژمان منتظری در آغوش مهدی رحمتی

پژمان منتظری در آغوش مهدی رحمتی

او در تیم ملی امید ایران در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ توانست با ۸ بازی یک گل در کارنامه خود به ثبت رساند.  پژمان منتظری همچنین در سال ۱۳۸۶ در تیم ملی ایران حضور داشت و با حضور در ۱۴ بازی یک گل ملی به نام خود ثبت کرد.منتظری در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران بود، همچنین در تاریخ دهم مهر ماه سال یک هزار‌و سیصد و نود از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت و پس از آن همراه تيم ملي ايران راهي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل شد.

افتخارات ورزشی پژمان منتظری

لیگ برتر فوتبال ایران

  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۴-۸۳ به همراه تیم فولاد خوزستان
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۲ به همراه تیم استقلال تهران

جام حذفی ایران

  • قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران
  • قهرمانی در جام حذفی ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم استقلال تهران
  • قهرمانی در حذفی ۷٩-١٣٩٦ به همراه تیم استقلال تهران

 

 

بیوگرافی علی فروغی

بیوگرافی علی فروغی

بیوگرافی امیر حسین صدیق

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا