بیوگرافی احلام خواننده ایرانی

دوشنبه 25 مهر 1401 بیوگرافی
بیوگرافی احلام خواننده ایرانی

چکیده ای از بیوگرافی احلام

نام: احلام

تولد: 1370

زاده: اصفهان

ملیت: ایرانی

محل زندگی: دبی

پیشه: خواننده

قد : 174 سانتی متر

همسرها: مجرد

احلام کیست؟

احلام خواننده زن ایرانی مقیم شهر دبی متولد سال ۱۳۷۰ می‌باشد. احلام خواننده ایرانی که متولد اصفهان بوده و اصالتا عرب اهوازی می باشد  وی فعالیت هنری و حرفه اي خودرا از سال ۱۹۹۴ در ایران آغاز کرد سپس بـه شهر دبی رفت. او بخاطر خواندن موزیک هاي شاد و ریتمیک به شهرت رسیده اسـت.

احلام متولد چه سالی است؟

آنجلینا جولی زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است.

احلام اهل کجاست؟

او در لس آنجلس به دنیا آمد.

بیوگرافی احلام

سال ها در لیگ برتر جام خلیج فارس زنان در ایران فوتبال بازی کرد تا اینکه وارد موسیقی شد و حالا دبی زندگی می کند و می تواند به زبان عربی هم بخواند.فوتبال را از دوران کودکی از کوچه شروع کرد تا اینکه با حمایت پدر ابتدا وارد فوتسال شد تا اینکه در نهایت فوتبال چمنی را ادامه داد و وارد لیگ برتر فوتبال زنان شد.

احلام ساکن شهر دبی است و کنسرت هاي زیادی نیز در آنجا برگزار میکند. صدای خاص، گرم و زیبای منا وی را بـه یک خواننده پرطرفدار تبدیل کرده اسـت. حضور او در برنامه عرب آیدل و صحبت ها و اظهارنظرهای جنجالی او با واکنش تعداد زیادی از بینندگان مواجه شد. تعداد زیادی از چهره ها و طرفداران احلام، وی را با رفتارهای ناهنجار و خاصش می شناسند.

آغاز فوتبال احلام

به مدت 5 سال در لیگ برتر فوتبال زنان در پست دفاع چپ و راست بخاطر توانایی در هر دو پا بازی کرد و سابقه بازی در تیم سپاهان را نیز دارد. او اما یکی از طرفداران دو آتیشه پرسپولیس است.

احلام در کنار داور فوتبال اقای فغانی

احلام در کنار داور فوتبال اقای فغانی

آلبوم های احلام

احلام تا بحال یک آلبوم بـه صورت رسمی به نام یلیزمنی خیالک منتشر کرده اسـت. از جمله موزیک هاي مشهور احلام می‌توان دل دیوونه، برگرد، بهترین و پشیمونم را نام برد. گفتنی اسـت احلام تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

ازدواج احلام

با اینکه هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما حلقه نامزدی دست می کند، می گوید شوهر دوست دارم اما نمی خواهم همسرم فوتبالیست یا خواننده باشد.

احلام و برادرش

احلام و برادرش

جنجال احلام

درسال 97 احلام با انتشار یک فیلم در پیج اینستاگرام خود حسابی جنجال آفرید. وی دراین کلیپ ضمن صحبت کردن با هوادارانش به تقلید صدای صبا راد مجری مشهور و محبوب ایرانی پرداخت و به نحوی از وی انتقاد کرد.بنظر احلام این مجری صدای خودرا تغییر می‌دهد. پس از انتشار این کلیپ کاربران به پیج اینستاگرام وی حمله کردند و از طریق کامنت ها از وی انتقاد کردند. البته چندی بعد مانی رهنما یک کلیپ منتشر کرد و پاسخ احلام را داد.

احلام در کنار سیمگه خواننده ترک

احلام در کنار سیمگه خواننده ترک

پاسخ احلام به محمد رضا گلزار

در یکی از قسمت هاي برنامه برنده باش بـه مجری گری محمد رضا گلزار، از یکی از شرکت کنندگان درمورد معنی اسم احلام سوال پرسیده شد. دراین مسابقه معنی اسم احلام، خواب ها عنوان شده بود. پس ازآن احلام در اینستاگرام خود نوشت : آقای محمدرضا گلزار معنی اسم احلام ، رویاها می باشد و احلام یک کلمه عربی اسـت.

آهنگ های احلام خواننده ایرانی

  •  دل دیونه 1397
  •  شیطون 1397
  •  بهترین 1397
  •  دیگه دیره 1396
  • نفس 1395
  • برگرد 1395
  •  با من 1394

 

سیمگه ساغین

بیوگرافی سیگمه ساغین

Angelina Jolie

بیوگرافی آنجلینا جولی

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا