بیماری نادر عرفان خان بازیگر بالیوود مشخص شد

پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 سینما
بیماری نادر عرفان خان بازیگر بالیوود مشخص شد

عرفان خان بازیگر سرشناس سینمای هندوستان که برای بازی در فیلم «ظرف نهار» در جشنواره فیلم کن خوش درخشید، اعلام کرد که به یک نوع بیمار نادر مبتلا شده است.

عرفان خان که چندی پیش به هوادارانش گفته بود از یک بیماری نادر رنج می برد و به زودی اعلام می کند که این بیماری چیست، آشکار کرد به یک تومور عصبی نادر مبتلا شده است. در ادامه با بیماری عرفان خان بیشتر آشنا خواهید شد .

بازیگر «زندگی پای» ماه پیش از طرفدارانش خواسته بود صبر کنند تا او اطلاعات بیشتری درباره بیماری اش به آنها بدهد. او اعلام کرده بود از یک بیماری نادر رنج می برد.

دیروز جمعه ، این بازیگر به شایعه ها خاتمه داد و اعلام کرد پزشکان و آزمایش های مختلف تایید کرده که او یک تومور عصبی عضلانی نادر دارد که البته قطعا به این معنی نیست که مغز او را درگیر کرده باشد. چنین تومورهایی می توانند در هر بخش بدن ظاهر شوند و خوش خیم یا بدخیم باشند.

انستیتو ملی سرطان از این تومور عصبی عضلانی به عنوان یک رشد غیرطبیعی نام برده که از سلول هایی که هورمون ها را می سازند و آن ها را وارد خون می کنند، ریشه می گیرد.

عرفان خان در توییتر نوشت:  :

فهمیدن این که به این تومور مبتلا هستم خودش سخت است، اما عشق و قدرت آنهایی که اطراف من هستند مرا به آینده امیدوار می کند.

کمتر از دو هفته پیش که وی اعلام کرده بود به یک بیماری نادر مبتلا شده،
شوک بزرگی به هوادارانش وارد شد. این بازیگر که در فیلم های نامدار بالیوود و نیز فیلم هایی چون «میلیونر زاغه نشین» و «اسپایدر من شگفت انگیز» بازی کرده گفت از بودن در میان خانواده و دوستانش احساس آرامش می کند.

وی همان موقع قول داده بود ظرف ۷ تا ۱۰ روز به طرفدارانش بگوید چه مشکلی سلامتی اش را تهدید می کند. بازیگر پنجاه و یک ساله از مردم خواست تا با جستجو در گوگل اطلاعات بیشتری درباره این بیماری کسب کنند.

منبع:آکا ایران

صحبت با علیرضا خمسه در رابطه با سریال پایتخت

صحبت با علیرضا خمسه در رابطه با سریال پایتخت

سلبریتی هایی که پیوند اعضا انجام داده اند

سلبریتی هایی که پیوند اعضا انجام داده اند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا