بهترین هنرمندان زن جدید 2021

جمعه 29 بهمن 1400 چهره ها
بهترین هنرمندان زن جدید 2021

بهترین هنرمندان زن جدید 2021

از آنجایی که ما در میانه عصر رسانه های جدید هستیم، تقریباً هر روز به استقبال هنرمندان جدید عادت کرده ایم. 2021 تفاوتی ندارد زیرا مردم همچنان مهارت های خود را در پلتفرم های مختلف به نمایش می گذارند. در حالی که ممکن است پیگیری همه هنرمندان جدید برای شما دشوار باشد، ما فهرستی از “بهترین هنرمندان زن جدید سال 2021” ارائه کرده ایم تا به شما کمک کنیم به روز بمانید!

 

1. دختر قرمزپوشGirl in Red

همچنین شناخته شده به عنوان: Marie Ulven Ringheim، Marie Ulven

تولد: 16 فوریه 1999

متولد: هورتن، نروژ

سن: 23

دختر قرمزپوش خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی نروژی ماری اولون رینگهایم (متولد 16 فوریه 1999) است.

تک آهنگ Girl in Red در سال 2018 I Wanna Be Your Girlfriend بیش از 150 میلیون بار پخش شد. دو EP او بیش از پنج میلیون استریم کننده ماهانه در Spotify به دست آورده اند. از سال 2019، او در دو تور اروپایی و دو تور آمریکای شمالی حضور داشته است.
The Girl in Red به عنوان نماد عجیب و غریب توسط Paper، و یک “پدیده” که “یکی از باهوش ترین و هیجان انگیزترین خواننده-ترانه سراهایی است که در دنیای موسیقی گیتار کار می کند” توسط نیویورک تایمز ذکر شده است.

دختر قرمزپوشGirl in Red

دختر قرمزپوشGirl in Red

2. دانلیا تولشووا

تولد: 18 جولای 2006

متولد: نورسلطان، قزاقستان

سن: 15

دنلیا تولشوا  متولد ۱۸ ژوئیه  یک خواننده کودک قزاق است

دانلیا توله‌شووا اعجوبه‌ای است که با اجرای خود در مسابقات مختلف بین‌المللی، موجی در صنعت موسیقی ایجاد می‌کند. او در مسابقه آهنگ «کودکان جدید 2015، جونیور یوروویژن 2018»، بهترین های جهان، استعدادهای آمریکا، شرکت کرد و برنده فصل چهارم The Voice Kids اوکراین شد.

دانلیا تولشووا

دانلیا تولشووا

3. تیت مک ری

همچنین شناخته شده به عنوان: Tate Rosner McRae

تاریخ تولد: 01 ژوئیه 2003

متولد: کلگری، کانادا

سن: 18

تاتوم روزنر «تیت» مک‌ری زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۳ خواننده، ترانه‌نویس و رقصنده اهل کانادا است.

تیت مکری در صحنه موسیقی بین المللی موج ایجاد کرده است. مک‌ری که به‌عنوان یکی از بهترین هنرمندان پاپ نسل کنونی شناخته می‌شود، تاکنون دو جایزه SOCAN را در سال 2021 دریافت کرده است. EP او Too Young to Be Sad که در سال 2021 منتشر شد، در جدول آلبوم‌های کانادا رتبه 23 را به خود اختصاص داد و گواهی طلا دریافت کرد. توسط Music Canada.

 

تیت مک ری

تیت مک ری

4. اشنیکو

همچنین معروف به: اشتون نیکول کیسی

تولد: 19 فوریه 1996

متولد: اوک ریج، کارولینای شمالی، ایالات متحده

سن: 25

اشتون نیکول کِیسی  (زادهٔ ۱۹ فوریهٔ ۱۹۹۶)، که بیشتر با نام هنری اشنیکو، شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و رپر بریتانیایی ساکن ایالات متحده آمریکا است. اوگواهینامهٔ طلایی در ایالات متحده و کانادا را کسب کرد.

اشنیکو اولین میکس‌تاپ خود Demidevil را در ژانویه 2021 منتشر کرد. این میکس تک‌آهنگ‌های موفقی مانند دیزی را ایجاد کرد که در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا به رتبه 24 رسید. همچنین در Bubbling Under Hot 100 بیلبورد به خوبی اجرا شد. تور Demidevil نمایش هایی در بریتانیا، آمریکای شمالی و ایرلند خواهد داشت.

 

اشتون نیکول کیسی

اشتون نیکول کیسی

5. اولیویا رودریگو

همچنین معروف به: اولیویا ایزابل رودریگو

تولد: 20 فوریه 2003

متولد: موریتا، کالیفرنیا، ایالات متحده

سن: 18

اولیویا ایزابل رودریگو ( زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۲۰۰۳) بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای اهل ایالات متحده آمریکا است.

اولین تک آهنگ اولیویا رودریگو Drivers License، که او در سال 2021 منتشر کرد، در رتبه اول چندین نمودار در سراسر جهان قرار گرفت.

همچنین جوایز زیادی از جمله جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی را از آن خود کرد. رودریگو اولین تک آهنگ موفق خود را با اولین آلبوم استودیویی تحسین شده خود به نام Sour دنبال کرد. این آلبوم توسط چندین سازمان تجاری از جمله RIAA گواهی پلاتین دریافت کرده است.

 

اولیویا رودریگو

اولیویا رودریگو

6. ساشا الکس اسلون

همچنین معروف به: الکساندرا آرتورونا یاچنکو، ساشا اسلون

تولد: 11 مارس 1995

متولد: بوستون، ماساچوست، ایالات متحده

سن: 26

الکساندرا آرتورووانا یاتچنکو  همچنین شناخته شده با عنوان ساشا اسلون، خواننده و ترانه‌نویس اهل آمریکا است.

محبوبیت ساشا الکس اسلون پس از انتشار اولین آلبوم استودیویی او به نام Only Child در اکتبر 2020 افزایش یافت. در سال 2021، او با خواننده کانتری سام هانت برای انتشار آهنگی با عنوان When Was It Over که به رتبه هشتم در موسیقی رسمی نیوزلند رسید، همکاری کرد. چارت سازمانی. در سال 2021، او همچنین با Winnetka Bowling League همکاری کرد تا بارسلونا را آزاد کند.

 

ساشا الکس اسلون

ساشا الکس اسلون

7. فلچر

همچنین به عنوان: Cari Elise Fletcher شناخته می شود

تولد: 19 مارس 1994

متولد: آسبری پارک، نیوجرسی، ایالات متحده

علامت خورشید: حوت

سن: 27

کری الیز فلچر (متولد ۱۹ مارس ۱۹۹۴)، که با نام خانوادگی‌اش شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرا آمریکایی است. تک‌آهنگ موفقیت‌آمیز فلچر «Undrunk» در ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شد و اولین تک‌آهنگ او بود که در بیلبورد Hot 100 جدول قرار گرفت

به گزارش مجله کاغذ، فلچر یکی از مهیج ترین خوانندگان زن موسیقی پاپ نسل کنونی است. او قبلاً چند تور را تیتر زده است و تور سوم او به دلیل وضعیت فعلی کووید-19 به تعویق افتاده است. تک آهنگ او Healing که در سال 2021 منتشر شد، در جدول رسمی موسیقی نیوزلند در رتبه 32 قرار گرفت.

کری الیز فلچر

کری الیز فلچر

8. خانم مولاتوMiss Mulatto

همچنین شناخته شده به عنوان: آلیسا میشل استفنز، مولاتو; لتو لاتو بزرگ

تولد: 22 دسامبر 1998

متولد: کلمبوس، اوهایو، ایالات متحده

سن:23

Latto، خواننده رپ 22 ساله که در آتلانتا، GA بزرگ شده است، از 10 سالگی برای خود نامی دست و پا کرده است. برنده فصل اول بازی رپ از سال 2016 به طور مداوم موسیقی منتشر کرده است

Miss Mulatto یا Latto در فوریه 2021 توسط MTV برای تک آهنگ Sex Lies که رپر Lil Baby را در آن حضور داشت، به عنوان بهترین هنرمند ماه جهانی Push انتخاب شد. این تک آهنگ همچنین برای او نامزدی در جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2021 را به همراه داشت. در مارس 2021، او اولین خواننده رپ زن آتلانتا شد که دارای یک رکورد انفرادی گواهی پلاتین و طلا شد.

 

خانم مولاتوMiss Mulatto

خانم مولاتوMiss Mulatto

9. گبی بارت

تولد: 05 مارس 2000

متولد: Munhall، پنسیلوانیا، ایالات متحده

سن: 21

گبی بارت متولد 5 مارس 2000  خواننده اهل ایالات متحده آمریکا در سبک موسیقی کانتری است. وی از سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

گبی بارت در فصل 16 سریال امریکن آیدل سوم شد. اولین تک‌آهنگ I Hope او به یکی از 20 آهنگ برتر بیلبورد Hot 100 تبدیل شد و توسط RIAA دو پلاتین نامیده شد.

 

گبی بارت

گبی بارت

10. فلو میلی

همچنین به عنوان: Tamia Monique Carter شناخته می شود

تاریخ تولد: 9 ژانویه 2000

متولد: موبایل، آلاباما، ایالات متحده

سن: 22

تامیا مونیک کارتر (زاده 9 ژانویه 2000)، معروف به فلو میلی، خواننده رپ آمریکایی است. او که در موبایل آلاباما به دنیا آمد و بزرگ شد، ساخت و انتشار موسیقی را در سال 2015 آغاز کرد.

Flo Milli پس از انتشار دو تک آهنگ Beef FloMix و In The Party در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سال 2019، تبدیل به یک حس ویروسی شد. سال بعد، او قراردادی را با RCA Records امضا کرد.

فلو میلی اولین میکس‌تاپ خود را با نام Ho, Why Is You Here؟ در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ منتشر کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در جوایز هیپ هاپ BET 2020 نامزد بهترین هنرمند جدید شد.

فلو میلی

فلو میلی

اسماعیل جرجانی

زندگی نامه حکیم سید اسماعیل جرجانی

27 بهمن زادروز ویروس شناس فرانسیس پیتون راوس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا