بهترین مقصد گردشگری در جهان

شنبه 13 خرداد 1402 جاذبه های گردشگری
بهترین مقصد گردشگری در جهان

بهترین مقصد گردشگری در جهان

امروز می خواهیم اسم چند جای دیدنی جذاب را به شما معرفی کنیم. دیدن جاذبه‌های جدید، لذت سفر را برایتان چند برابر کرده و به تجربه‌هایتان اضافه می‌کند

1. کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

جنوب آفریقا، کشوری است که در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است. این کشور تنها کشوری در جهان است که سه پایتخت مختلف دارد؛ کیپ تاون به عنوان پایتخت اصلی، بلوئم به عنوان پایتخت قضایی و پرتوریا به عنوان پایتخت اداری این کشور شناخته می‌شوند. شهر ژوهانسبورگ نیز از شهرهای بزرگ و پرجاذبهٔ گردشگری این کشور است. آفریقای جنوبی، با احاطهٔ اقیانوس هند و اطلس، سواحل زیبایی را دارد که می‌توان به سواحل مویزنبرگ اشاره کرد.

همچنین غارهای کیپ تاون و بازارهای سنتی نیز از جاذبه‌های دیگر این کشور هستند. در این کشور می‌توانید نهنگ‌ها و دلفین‌ها را دریافت کنید، از مناظر خارق‌العادهٔ کوه جدول لذت ببرید و از شراب‌های بسیار خوشمزهٔ تولیدی آن بهره ببرید. همچنین بازدید از جزیرهٔ روبن، زندان تاریخی که نلسون ماندلا در آن نگهداری می‌شد، برای همهٔ بازدیدکنندگان ضروری است.

کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

2. سیدنی استرالیا

در سیدنی استرالیا، می‌توانید صبح یک ساحل‌نشین، بعدازظهر یک گردشگر و شبانگاه یک فرهنگ‌گرد باشید. این شهر برای هر شخصی جذاب است و هنوز هم به راحتی می‌توان در آن مخلوط شد. سیدنی اغلب اولین مقصد بازدید کنندگان است و برای همهٔ بازدیدکنندگان، به عنوان یک تشک خوش‌آمدگویی درخشان می‌آید. سالن اپرای سیدنی، ساحل مانلی و کوه‌های آبی تنها بخشی از لیست فعالیت‌هایی هستند که در این شهر می‌توان انجام داد.

پل سیدنی، که بزرگترین پل فلزی و خمیدهٔ جهان در کشور استرالیا است و در ارتفاع ۱۳۴ متری از سطح خلیج قرار دارد، به عنوان یکی از جاذبه‌های مشهور این کشور شناخته می‌شود. سواحل زیبا و شهرهای مدرن در کنار مسابقات ورزشی مهمی چون تنیس و راگبی، گردشگران زیادی را به این کشور جذب می‌کنند.

محبوب­ترین جاهای کشور استرالیا 

  • سیدنی (Sydney)
  • کنز (Cairns)
  • آدلاید (Adelaide)
  • ملبورن (Melbourne)
  • ساحل طلایی (Gold Coast)
  • پرت (Perth)
محبوب­ترین جاهای کشور استرالیا 

محبوب­ترین جاهای کشور استرالیا

3. ماچو پیچو ، پرو

این مقصد در امر دسترسی به آنچه در یکی از جذاب‌ترین فرهنگ‌های منقرض شده و جنگل آمازون در حال انقراض دارای اهمیت است. مردم محلی افتخار می‌کنند که میراث خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند و افراد علاقمند را به مناطق دورتر که به رقابت با مناظر طبیعی کمتری دچار هستند، هدایت می‌کنند.

پرو در آمریکای جنوبی واقع شده و بیشترین شناخته شدگی خود را به خاطر جاذبهٔ شگفت‌انگیز ماچوپیچو (Machu Picchu) دارد. ماچوپیچو یک محل تاریخی در پرو است که به زمان حکومت اینکاها برمی‌گردد. علاوه بر اینکه ماچوپیچو تاریخی است، ساختار خاص و بی‌نظیر آن نیز در جذب بازدیدکنندگان به این منطقه موثر است.

محبوب­ترین جاهای پرو

  • تروخیو (Trujillo)
  • لیما (Lima)
  • آرکوپیا (Arequipa)
  • ایکیتوس (Iquitos)
محبوب­ترین جاهای پرو

محبوب­ترین جاهای پرو

4. پاریس ، فرانسه

این شهر عاشقانه دارای جاذبه‌های گردشگری بیشتر از هر کسی است که در یک تعطیلات کوتاه می‌تواند ببیند. با داشتن یک آپارتمان در شهر و چند ماه دیگر، می‌توانید به برخی از گنجینه‌های کمتر شناخته شده این شهر نیز سر بزنید و نه فقط برج ایفل و لوور را ببینید. رستوران‌هایی نیز در این شهر وجود دارند که غذا و شراب خاصی ارائه می‌دهند که ممکن است باعث تغییر طرز فکر شما در مورد مصرف غذا برای همیشه شود.

شاید هر کسی که برای اولین بار به کشور فرانسه و به خصوص پاریس سفر می‌کند، فهرست یکسانی از جاذبه‌های اصلی گردشگری برای بازدید داشته باشد، مانند موزهٔ لوور، کلیسای نوتردام و برج ایفل. اما حتما بهتر است زمان کافی برای پرسه زدن در خیابان‌های بزرگ این شهر، غذا خوردن در کافه‌های آن و خرید از فروشگاه‌های محلی را در نظر بگیرید.

محبوب­ترین جاهای فرانسه

  • کولیور (Collioure)
  • کارکاسون (Carcassonne)
  • آریژ (Ariege)
  • مونت سن میشل (Mont Saint Michel)
محبوب­ترین جاهای فرانسه 

محبوب­ترین جاهای فرانسه

5. ریودوژانیرو ، برزیل

این شهری است که با زیبایی خیره کننده و شلوغی خود، بسیاری از جاذبه‌های دیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تغییر سرعت و آرامش، می‌توانید با تله کابین به بالای کوه Sugar Loaf بروید، جایی که مناظر فوق‌العاده ای از محیط اطراف شهر به شما نشان داده می‌شود و شما را مدتی از مشکلات روزمره زندگی فراری می‌برد. پس از بازگشت به شهر، می‌توانید محلی پیدا کنید که همه در آن به ریتم موسیقی سالسا رقصیده و تا ساعات اولیه صبح ادامه می‌دهند.

محبوب­ترین جاهای برزیل

عجایب هفت‌گانه

عجایب هفت‌گانه/7 عجایب جهان باستان

خلیج تویاما

خلیج تویوما

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا