۷ استراتژی برای رشد آنلاین کسب و کار

چهارشنبه 24 مرداد 1397 موفقیت
۷ استراتژی برای رشد آنلاین کسب و کار

برای رشد کسب و کار


شما می توانید مقاله وبلاگ خود را در کافی شاپ یا اتاق خانه خود بنویسید، و وقتی در مسافرت هستید مردم محصولات شما را روی وبسایتتان بخرند و پول دربیاورید. اگر این یکی از اهداف شماست، هفت کار وجود دارد که با انجام آن ها می توانید نتایج بهتری از ایجاد کسب و کاری آنلاین بگیرید یا اینکه حضور کسب و کار خود در دنیای آنلاین را تقویت کنید.

1. دست از کپی کردن دیگر کارآفرینان بردارید

مشتریان از کسی خرید می کنند که او را بشناسند، از او خوششان بیاید و به او اعتماد داشته باشند. آن ها به ندرت از غریبه ها خرید می کنند. اگر شما کپی یک کارآفرین معروف دیگر باشید، مشتریان هیچ وقت خودِ واقعی شما را نخواهند شناخت. موقع خرید، آن ها از کارآفرینی خرید می کنند که شما کارش را کپی می کنید. چارچوبی که مؤثر عمل می کند را استفاده کنید، ولی کپی کسی نباشید. از استراتژی های موفقیت الگو بگیرید ولی آن ها را کپی نکنید. سعی کنید که صدای خود را به گوش افراد برسانید، و کسب و کاری بسازید که متعلق به شما باشد.

2. در مورد اینکه مخاطب هدف اصلی شما چه کسی است شفاف باشید.

اگر بخواهید به همه دنیا دست پیدا کنید، در آخر به هیچ کس دست پیدا نخواهید کرد چرا که تلاش هایتان برای رسیدن به مشتریان پراکنده خواهد بود. اگر با مخاطب هدف خاصی صحبت نکنید، نمی توانید به مردم کمکی کنید. هر چه مخاطب هدف شما مشخص تر باشد، بازاریابی هم برای شما آسان تر خواهد بود، و همین بازاریابی است که در نهایت باعث رشد کسب و کار شما می شود. در چنین حالتی، شما روی استراتژی های مشخص خود تمرکز خواهید کرد. برندینگ و پیام شما باید کاملاً شفاف باشد.

3. همه چیز را ساده نگه دارید.

وبسایت خود را ساده و تمیز نگه دارید. با اینکه وردپرس گزینه های زیادی از ویجت ها و پلاگین ها دارد، شما به همه آن ها احتیاج ندارید. وقتی کسی از وبسایت شما دیدن می کند نباید گیج شود. وقتی مسئله کسب و کار پیش می آید، آن را نیز ساده نگه دارید. برای وبسایت خود ترافیک ایجاد کنید. از بزرگترین چالش هایی که مخاطبان هدف شما با آن مواجه هستند آشنا شوید. محصولات و خدماتی بسازید که به حل این مشکلات کمک کند. بله، ایجاد پایه و اساسی مستحکم به همین سادگی است.

 7 استراتژی برای رشد آنلاین کسب و کار شما

4. فقط روی شبکه های اجتماعی تمرکز نکنید.

مسلماً نمی توانید از شبکه های اجتماعی غافل شوید، ولی آن را تبدیل به استراتژی اصلی خود برای ترافیک و کسب مشتریان بالقوه نکنید. بهترین کار این است که کسب و کار خود را روی پلتفرم خود بسازید، نه پلتفرم کس دیگری. بهتر است که مردم عضو خبرنامه شما شوند و شخصاً با شما تعامل داشته باشند، نه فقط در شبکه های اجتماعی.

5. روی چیزی تمرکز کنید که اهمیت دارد.

انبوهی از اطلاعات وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین یاد بگیرید. ولی بیشتر این اطلاعات در فرایندی که شما در آن قرار دارید اهمیت ندارند. اگر شما چیزی را ایجاد می کنید، احتمالاً نیازی ندارید که مطلب زیادی راجع به سئو یاد بگیرید.

اگر مقالات میهمان بنویسید و به شکل های دیگر مخاطبان خود را ایجاد کنید، سئو به طور طبیعی به وجود می آید پس بهتر است که وقت خود را صرف نوشتن مقالات میهمان کنید. ارزیابی کنید که در مسیر کارآفرینی خود در کجا قرار دارید، و به چیزی اهمیت دهید که بیش از همه به شما کمک می کند. قربانی اطلاعات بیش از حد نشوید چرا که می تواند به سادگی جلوی پیشرفت شما را بگیرد. سرعت پیاده سازی و اجرا چیزی است که شما را در کسب و کار موفق می کند.

 7 استراتژی برای رشد آنلاین کسب و کار شما

6. از دریافت قیمت عادلانه نترسید.

خیلی خوب است که تا حد ممکن بتوان به افراد به طور رایگان کمک کرد، ولی شما خانواده ای دارید که باید از آن ها مراقبت کنید و صورتحساب هایی دارید که باید پرداخت کنید. اگر شما ارزش اضافه کنید و به مردم کمک کنید، باید قیمت عادلانه ای هم برای آن دریافت کنید. یادتان باشد که شما در حال ساخت کسب و کار هستید؛ اگر پول در نیاورید، پس کسب و کاری هم در کار نیست. تا زمانی که شما روی خدمت کردن و اضافه کردن ارزش به زندگی مشتریانتان تمرکز کنید، قیمت های شما توجیه خواهد داشت.

7. با تمام تلاش به سمت اهداف خود حرکت کنید.

در پایان، اگر می خواهید موفق شوید باید همین حالا عزم خود را جزم کنید که تحت هر شرایطی به حرکت ادامه دهید. پشتکار چیزی است که باعث رشد کسب و کار شما می شود. حتی اگر تا به حال فرایندی که می خواستید به آن برسید را نتوانسته اید پیش ببرید، نباید تسلیم شوید.
صبر داشته باشید. ساخت کسب و کار زمان می برد. با تلاش متمرکز، می توانید بیزنس آنلاین قدرتمندی بسازید یا اینکه حضور کسب و کار خود در فضای آنلاین را گسترش دهید. از این هفت استراتژی استفاده کنید تا تلاش های خود را بهینه کنید. صبر داشته باشید، و چیزی بسازید که به مخاطبان هدف شما کمک کند. تمرکز کنید، و مطمئن باشید که به نتیجه خواهید رسید.

 

آشنایی با ۸ تا از آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه از دیدگاه مردان

آشنایی با ۸ تا از آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه از دیدگاه مردان

شرکت دانش‌بنیان چیست؟

شرکت دانش‌بنیان چیست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا