باغ موزه نگارستان

سه‌شنبه 24 اسفند 1400 جاذبه های گردشگری
باغ موزه نگارستان

باغ موزه نگارستان

در این مقاله درمورد یکی از باغ های تاریخی تهران به نام باغ موزه گارستان و مکان این باغ در تهران خواهیم گفت .

باغ موزه نگارستان یکی از بناهای قدیمی و ارزشمند تهران قدیم است که به دستور فتحعلی‌ شاه‌ قاجار ساخته شد. این بنا چه از نظر تاریخچه، معماری و هنر به کار رفته در ساخت آن و چه از نظر موقعیت کنونی و آثاری که در موزه‌های آن به نمایش در آمده است، دارای اهمیت بسیار زیادی است.
باغ موزه نگارستان

باغ موزه نگارستان

مبلغ ورودی به این باغ ۳۰۰۰ تومان به ازای هر نفر است

آدرس

در ورودی این باغ در میدان بهارستان-انتهای خیابان دانشسرا-خیابان شریعتمداری قرار دارد.

موقعیت باغ نگارستان روی نقشه

دسترسی

برای رفتن به باغ نگارستان راه‌ دشواری پیش رو ندارید. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید می‌توانید از اتوبوس‌های شرکت واحد که به مقصد میدان بهارستان که در این لیست قرار دارند استفاده کنید و یا از مترو به ایستگاه بهارستان در خط ۲ بروید. پس از خروج از مترو تابلوی راهنما به سمت باغ نگارستان، با رنگ نارنجی در خیابان دانشسرا، توجه شما را به خود جلب می‌کند. به خیابان دانشسرا بروید و پس از حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی به باغ نگارستان می‌رسید.

باغ موزه نگارستان

باغ موزه نگارستان

در این باغ می‌توانید از موزه مکتب کمال‌الملک دیدن کنید، از خوردن صبحانه در کافه طهرون و در زیر بنای زیبایی که با الهام گرفتن از حافظیه شیراز بنا شده استفاده کنید، از موزه‌ها و بناهای دیگری که در آن‌ها گالری و نمایشگاه‌های موقت برپا می‌شود دیدن کنید و از فضای آرامش‌ بخش باغ با معماری یک باغ ایرانی لذت ببرید و برای لحظاتی هم که شده، از شلوغی و هیاهوی شهر به دور باشید. اگر قبلا به این باغ زیبا رفته‌اید نظرات خود را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

 

 

 

جاذبه های گردشگری کیف

جاذبه های گردشگری کیف

روستای هرانده

روستای هرانده

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا