بازیگران هالیوودی که دوقلو دارند

یکشنبه 24 تیر 1397 سینما

بازیگران هالیوودی که دوقلو دارند

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
تعداد زیادی از بازیگران و خواننده ها مشهور خواهر یا برادر دوقلویی دارند که ترجیح می دهند در مرکز توجه نباشند یا حتی موفق نشده اند شهرت و محبوبیت همزاد مشهور خود را به دست آورند. شاید برایتان جالب باشد که آنها را بشناسید. از این رو در ادامه ستاره هایی را به شما معرفی می کنیم که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردید که قل دیگر داشته باشند.

۱. ژیزل و پاتریسیا بوندشن 

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ژیزل بوندشن مانکن برزیلی است که طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان شناخته می شود. اما کمتر کسی از خواهر دوقلوی او باخبر است.

 

از زمانی که ژیزل بوندشن به عنوان یکی از مدل های ویکتوریا سیکرت انتخاب شد، نام خود را بر سر زبان ها انداخت. او از سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ به عنوان یکی از مدل های برتر جهان با شرکت ویکتوریا سیکرت همکاری می کرد. در سال ۲۰۰۶ نیز با فوتبالیست مشهور، تام بردی، ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند شد.

 

خواهر دوقلوی او، پاتریسیا، که ۵ دقیقه از او دیرتر به دنیا آمد، در زمان نوجوانی به همراه خواهرش به کلاس های مادلینگ رفت اما هیچگاه این حرفه را به طور جدی دنبال نکرد. البته او مدیریت برنامه های ژیزل را به عهده دارد و از این راه به خواهرش کمک می کند. ژیزل در مورد خواهر دوقلویش می گوید: «در کودکی پاتریسیا از من محبوب تر بود و همه او را بیشتر از من دوست داشتند. دلیلش هم قد بلند و درشت بودن من بود که از نظر دیگران ترسناک جلوه می کرد.»

 

۲. اشتون و مایکل کوچر

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

اشتون کوچر یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون آمریکایی، تهیه‌ کننده و سابقاً یک مانکن بوده که بیشتر او را برای بازی در نقش مایکل کلسو در «هفتادمین نمایش» و همچنین ساختن مجموعه دوربین مخفی و شوخی زننده «پانکد» که به تعداد پنج فصل پخش شد، می‌ شناسیم.

 

اشتون کوچر صاحب یک برادر دوقلو به نام مایکل است. آن دو در ۷ فوریه ۱۹۷۸ به دنیا آمدند اما از همان ابتدا تفاوت های چشمگیری با هم داشتند، به عنوان مثال اشتون در زمان تولد هیچ مشکل جسمی و ذهنی نداشت، در حالی که برادرش یک فلج مغزی بود.

 

اشتون در مصاحبه ای گفت: «وقتی که من بزرگ شدم و فهمیدم که برادرم چه مشکلی دارد، بسیار غصه خوردم. اما او به من یاد داد که هیچ جای نگرانی نیست. او اعتقاد داشت که خدا نعمت هایی را به او داده که دیگران از آن محرومند. او زندگی اش را برای من خارق العاده ترسیم کرد و من هم کم کم به این باور رسیدم که او خارق العاده است.»

 

مایکل، با وجود مشکلات خود، در زمینه کاری موفقیت های زیادی را به دست آورده، به عنوان مثال در رشته مدیریت و مارکتینگ فارغ التحصیل شده و به عنوان مشاور و سخنگو برای بسیاری از ستاره ها کار می کند.

 

رابطه این دو برادر با هم بسیار نزدیک است، به طوری که یک بار قلب مایکل موقتا ایستاد و او مجبور به پیوند قلب شد، دکترها به خانواده او گفتند که مایکل برای زنده ماندن چند ساعت بیشتر زمان ندارد. در این لحظه بود که اشتون در نظر داشت جان خود را فدا کند، اما پدر او به سرعت با او مخالفت کرد. کمی بعد از آن، برای مایکل یک معجزه رخ داد و قلبی جدید به او پیوند زدند.

 

۳. اسکارلت و هانتر جوهانسون

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی دانمارکی تبار است که چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده ‌است. او در سال ۲۰۰۶ و برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شد. او در سال ۲۰۰۸ با رایان رینولدز ازدواج کرد اما ازدواج آنها چند سال بیشتر دوام نیاورد، به طوری که در سال ۲۰۱۱ از او طلاق گرفت و پس از ازدواج دوباره با رومین دوریاس، صاحب یک فرزند دختر شد.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسکارلت صاحب یک برادر دوقلوست. اما چرا از او تا به حال چیزی نشنیده ایم؟ در حقیقت شخصیت هانتر با شخصیت اسکارلت تفاوت های زیادی دارد. او ترجیح داده که خودش را از رسانه ها دور نگه دارد. البته او معمولا در فرش قرمزها در کنار خواهرش قرار می گیرد اما هیچگاه نخواسته که مرکز توجه رسانه ها شود. به جای آن، او در زمینه سیاست فعالیت های زیادی دارد، به عنوان مثال مدیریت کمپین های انتخاباتی اوباما به عهده او بوده است.

 

۴. جون و دان هدر

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

جون هدر بازیگر آمریکایی است که از فیلم‌ های معروف او می‌ توان به بازی در فیلم «درست مثل بهشت»، «تیغ شهرت»، «هنگامی که در رم» و «بچه ‌ننه» اشاره کرد. او در دانشگاه با جرد هس آشنا شد و از طریق او به صنعت سینما راه پیدا کرد.

 

برادر دوقلوی او، دان هدر، نیز در صنعت نمایش فعالیت دارد. او با کارگردان های مشهوری همکاری و در سالهای متوالی در فیلم های کوتاهی ایفای نقش کرده است اما اینطور به نظر می رسد که او بیشتر در پشت صحنه فعالیت دارد تا در مقابل دوربین، به همین جهت ما با چهره او آشنایی نداریم.

 

۵. وین و پل دیزل

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

وین دیزل بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه ‌کننده آمریکایی است. از معروف ‌ترین فیلم‌ های او می ‌توان به سری فیلم ‌های «سریع و خشمگین»، «ریدیک» و «تریپل اکس» اشاره کرد. در حال حاضر او به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران شناخته می شود. البته او همیشه سعی کرده که زندگی خصوصی اش را از مردم و رسانه ها دور نگه دارد، درست برخلاف عقیده دیگر ستاره ها که دوست دارند همیشه و در هر حال مرکز توجه باشند.

 

با این اوصاف، در سال ۲۰۱۵ بود که رسانه ها اعلام کردند که او صاحب بک برادر دوقلوست که دور از او زندگی می کند. این شایعات در نهایت درست درآمد و طرفدارانش به این واقعیت که او یک برادر دوقلو دارد، پی بردند. البته تصاویر جعلی زیادی از او و برادرش در فضای مجازی منتشر شد و همین باعث شد که وین خودش وارد عمل شود و عکسی از برادرش را رونمایی کند. 

 

این دو برادر در ۱۸ جولای ۱۹۶۷ متولد و توسط مادر و پدر ناتنی شان بزرگ شدند. آنها هر کدام مسیر جداگانه ای را در پیش گرفتند. وین شهرت و محبوبیت را انتخاب کرد در حالی که پل تصمیم گرفت زندگی خصوصی خود را حفظ کند.

 

۶. تاشا و سیدرا اسمیت 

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

تاشا و سیدرا اسمیت در سال ۱۹۷۱ در نیوجرسی متولد شدند. تاشا فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴و در سن ۲۳ سالگی، با ایفای نقش در فیلم «خواهران دوقلو» آغاز کرد. از دیگر فیلم ‌های معروف او می ‌توان به بازی در فیلم «همه ده یارد» و «معتاد» اشاره کرد. علاوه بر بازیگری، او اخیرا به کارگردانی نیز روی آورده است.

 

خواهر دوقلوی او با نام سیدرا برخلاف او چهره سرشناس و مشهوری نیست. البته او فعالیت های خود را در پشت صحنه دارد. به عنوان مثال برای ستاره های هیپ هاپ مشهور موزیک ویدیو می سازد و در کنار آن، شرکت خود را تاسیس کرده است. او در حال حاضر به تولید فیلم های کوتاه و شوهای تلویزیونی نیز علاقمند شده است.

 

۷. آلانیس و وید موریست

 

بازیگران دوقلوی هالیوودی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

آلانیس موریست خواننده، ترانه ‌سرا، تهیه‌ کننده و بازیگر آمریکایی-کانادایی است. او در سال ۱۹۷۴ در کانادا، ۲۰ دقیقه پس از برادر دوقلویش، وید، به دنیا آمد. او کار موسیقی را از اوایل دهه ۹۰ آغاز کرد اما موفقیت او پس از نقل مکانش به لس آنجلس و انتشار آلبوم «قرص کوچک دندانه‌دار» در سال ۱۹۹۵ رخ داد. از این آلبوم سی میلیون کپی به فروش رفت. جدا از موسیقی، او کمی هم در صنعت سینما فعالیت دارد. از فیلم ‌ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته ‌نیز می ‌توان به «هر چیزی برای عشق» اشاره کرد.

 

برادر دوقلوی او، وید، در زمینه ای کاملا متفاوت از خواهرش فعالیت می کند. او معلم و تراپیست یوگاست که آلبوم های زیادی را در این زمینه منتشر کرده است. او شاگردان بسیاری را پرورش داده است اما همیشه در مورد خواهرش می گوید: «آلانیس یکی از تاثیرگذارترین افراد زندگی من است.»

 

پردیس بختیاری

 

bartarin​ha.‎​ir

مرجع : سرپوش

کدام ستاره‌های هالیوودی دوست ندارند مادر شوند؟

مراقب علی انصاریان باشید!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا