افزایش 20 درصدی تفریحات آبی در سال 1402

سه‌شنبه 27 تیر 1402 بازار
تفریحات آبی

تفریحات آبی

به گزارش سایت ایرکوک، باتوجه به ضرورت بیان شفاف قیمت‌های محصولات بادی، آمار نشان می‌دهد که در ابتدای سال جاری قیمت این محصولات حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. افزایش قیمت‌ها ناشی از عواملی مانند افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه، توسعه و هزینه‌های حمل و نقل بوده و این موضوع موجب شده تا برند‌های معتبر در بازار محصولات بادی نیز مجبور به تنظیم قیمت‌های بروز شوند.

افزایش قیمت محصولات بادی قایق رانی

محصولات بادی مانند: قایق بادی برای تفریحات آبی و ورزش‌های مرتبط با آب استفاده می‌شوند و بدلیل سبک بودن، استفاده آسان، قابل حمل و جابه‌جایی و مقاومت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردارند. این قایق‌ها از جنس موادی مانند پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده و به وسیله پمپ باد، شکل و ساختار قایق خواهند گرفت. با این حال در کنار سایر محصولات، قایق‌های بادی نیز دستخوش افزایش قیمت شده است. از‌ این‌رو خرید قایق بادی اینتکس باقیمت عالی از فروشگاه ایرکوک در میان فروشندگان مطرح این حوزه از لحاظ اقتصادی بسیار بصرفه خواهد بود. در ادامه مطلب به بیان دلایل افزایش قیمت می‌پردازیم:

افزایش هزینه های تولیدی

افزایش هزینه‌های تولید یکی از موارد مهم در قیمت نهایی محصولات بادی است. درواقع افزایش قیمت مواد اولیه مانند PVC که در ساخت قایق بادی استفاده می‌شود، می‌تواند مستقیماً به افزایش قیمت نهایی محصول منجر شود. علاوه بر آن هزینه نیروی کار، تجهیزات و انرژی نیز می‌تواند بر قیمت محصول تأثیر بگذارد. این هزینه‌ها ممکن است به دلیل تغییرات در قیمت زیرساخت‌های این صنعت باشد.

افزایش قیمت دلار و مالیات ارزی

تفریحات آبی

از دیگر عوامل موثر که موجب شده تا هزینه‌های محصولات بادی بیشتر شود، افزایش مالیات واردات و قیمت دلار است. درصورتی که محصولات بادی وارداتی باشند، افزایش مالیات واردات می‌تواند هزینه واردات را افزایش داده و درنتیجه قیمت نهایی محصول را بالا ببرد. همین امر موجب شده تا برخی برندها نتوانند محصولات متنوعی اراده دهند.

از طرفی  افزایش قیمت دلار نیز می‌تواند تأثیری مستقیم در افزایش قیمت محصولات بادی داشته باشد، زیرا اغلب قطعات، مواد اولیه و حتی خود محصول از کشورهای خارجی وارد می‌شوند و با افزایش قیمت دلار، هزینه واردات نیز افزایش می‌یابد که در نهایت در افزایش قیمت محصولات تاثیر خواهد داشت.

با افزایش قیمت محصولات بادی، خرید از برند مهم است؟

به طور حتم وجود برندی معتبر و معروف در صنعت محصولات بادی به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت، قابل اعتماد و ارزشمند را دریافت خواهند کرد. برند‌های معتبر در صنعت محصولات بادی عموماً به دلیل تولید محصولات با کیفیت، طراحی منحصر به فرد، استفاده از مواد با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان در عملکرد محصولاتشان شناخته شده‌اند.

این برندها به دلیل تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، قدرت رقابتی بالایی در بازار دارند. البته به خاطر داشته باشید که خط تولید برندها متفاوت بوده و می‌تواند بر روی کیفیت محصولات تاثیر بگذارد؛ بنابراین در هنگام خرید، دقت بیشتری داشته باشید.

چرا برخی از فروشندگان قایق های بادی را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند؟

در صنعت محصولات بادی نیز برخی واردکنندگان بدون اخذ استانداردهای لازم و با استفاده از روش‌های ناگاهانه، تلاش می‌کنند تا با قیمت پایین‌تری محصولات خود را به بازار عرضه کنند. این رفتار نادرست باعث شده کیفیت و قابلیت استفاده از محصولات بادی کاهش یابد و مشتریان در برخی موارد نادانسته با محصولات تقلبی و کم کیفیت روبه‌رو شوند. به علاوه، برخی برندها، از قطعات داخلی دست دوم یا قطعات با کیفیت پایین استفاده می‌کنند و این امر باعث کاهش کیفیت، عمر مفید و قدرت و کارایی محصول می‌شود.

با این وجود بهترین برند محصولات بادی چه برندی است؟

برند اینتکس (Intex) یکی از برندهای مشهور و معروف در صنعت محصولات بادی است. این برند در زمینه تولید و عرضه مجموعه‌ای وسیع از محصولات آبی شناخته شده و در طی سال‌ها توانسته است جایگاه مهمی در بازار بدست آورد. محصولات اینتکس از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان بوده و انواعی از محصولات بادی از جمله انواع قایق‌ بادی را ارائه می‌دهد. مزایای استفاده از قایق بادی برند اینتکس عبارتند از:

کیفیت بالا

قایق‌های بادی با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می‌شوند. این مواد و تکنولوژی‌ها به محصول طول عمر بیشتری می‌بخشند و مقاومت آن‌ها در برابر سایش، پارگی و سایر آسیب‌ها را افزایش می‌دهند.

طراحی متنوع

اینتکس انواعی از طرح‌ها و اندازه‌های مختلف قایق بادی را تولید و عرضه می‌کند. از این طریق قادر به انتخاب محصول مطابق با نیاز و سلیقه خود خواهید بود.

سهولت استفاده و نصب

محصولات اینتکس به طور کلی طراحی شده‌اند تا استفاده و نصب آسانی داشته باشند. از این‌رو قایق بادی اینتکس دارای سیستمی قابلیت تنظیم و تنظیمات سریع بوده که فرآیند استفاده از آن‌ها را سریع و آسان می‌کند.

قیمت مناسب

با وجود کیفیت بالا، محصولات اینتکس با قیمتی قابل قبول و مناسب ارائه می‌شوند. این امر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا انواع قایق بادی با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

با ایرکوک، مطمئن و بصرفه خرید کنید

تفریحات آبی

خرید از فروشگاهی مطمئن و باسابقه در کنار قیمت مناسب، از لحاظ کیفیت و اورجینال بودن محصولات بسیار حائز اهمیت است. ایرکوک یکی از ارائه‌دهندگان برجسته در زمینه محصولات بادی بوده و با سابقه بالا در این صنعت، محصولات بادی با کیفیت و اورجینال را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت متعهد به ارائه محصولاتی با استانداردهای بالا و کیفیت عالی است و محصولات را با قیمتی بصرفه و اقتصادی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با انتخاب محصولات ایرکوک، می‌توانید از تجربه‌ هیجان‌انگیز در تفریحات آبی خود لذت ببرید. این فروشگاه علاوه بر ارائه محصولات به صورت حضوری، جهت سهولت شما عزیزان، به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کند و همواره در تلاش است تا بهترین قیمت انواع قایق بادی در کنار محصولات دیگر را عرضه کند.

 

 

پرواز تهران شیراز

نکاتی درباره‏ی پرواز تهران شیراز

واردات بیل میکانیکی

ترخیص بیل مکانیکی از گمرک (صفر تا صد)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا