اطلاعات جدیدی از آیفون 8 اولد فاش شد؛ ابعاد نهایی و دوربین دوگانه پشتی عمودی – فناوری

پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 فناوری

جزئیات جدیدی در مورد ابعاد نهایی و مشخصات دوربین اصلی آیفون ۸ اپل فاش شده است.

باز هم خبر دیگری در مورد گوشی هوشمند مورد انتظار آیفون ۸ منتشر شده و این بار اطلاعاتی در مورد ابعاد نهایی این محصول در دسترس قرار گرفته است.

امروز تصاویر مربوط به سه قاب محافظ آیفون‌های امسال اپل منتشر شد. همان‌طور که می‌دانید، پاییز امسال شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید اپل خواهیم بود و یکی از این محصولات جدید، آیفون ۸ نام خواهد داشت. این مدل به‌احتمال زیاد با نمایشگر اولد همراه خواهد بود و علاوه بر این به امکانات جدید و پیشرفته‌ای مجهز می‌شود.

علاوه بر آیفون ۸ اولد، اپل از دو آیفون جدید دیگر به نام‌های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز رونمایی خواهد کرد که این دو گوشی در واقع جایگزین‌های به‌روزرسانی شده‌ای برای آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل به شمار می‌روند. 

امسال شاهد رونمایی از سه مدل آیفون جدید خواهیم بود

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در مورد آیفون جدید اپل در دسترس است، این را می‌دانیم که آیفون ۸ احتمالاً نسبت به آیفون ۴.۷ اینچی کنونی کمی بزرگ‌تر و دوربین پشتی این محصول، دوگانه با چینش عمودی خواهد بود .

دو مدل دیگر در واقع آیفون‌های استاندارد جایگزین آیفون‌های کنونی خواهند بود و تغییرات قابل توجهی از نظر طراحی نسبت به نسل فعلی آیفون‌ها در این دو مدل اعمال نخواهد شد. از سوی دیگر، در شایعات قبلی به این مورد اشاره شده است که اپل احتمالاً آیفون ۷ اس پلاس را با قابلیت شارژ بی‌سیم همراه خواهد کرد؛ ولی طراحی این مدل نسبت به آیفون ۷ پلاس چندان متفاوت نخواهد بود.

در تصویر مربوط به قاب آیفون ۸ یک برش برای اسلات سیم‌کارت در نظر گرفته شده است؛ ولی مسلما وجود چنین شکافی در یک قاب محافظ گوشی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین ساخت این قاب احتمالا با هدف تبلیغات انجام شده است یا شاید تولیدکننده تصمیم دارد در اقدامی عجیب، یک برش جهت دسترسی مستقیم به سیم‌کارت روی قاب مورد بحث در نظر بگیرد.

البته سناریوی دیگری وجود دارد که بر اساس آن گفته می‌شود این برش در واقع جایگاهی است که برای دکمه پاور در نظر گرفته شده است. در برخی از شایعات اعلام شده که شاید اپل به‌جای قرار دادن سنسور اثر انگشت در پنل جلویی یا بخش پشتی دستگاه، تصمیم گرفته است این سنسور را با دکمه پاور یکپارچه کند.

iphone 8 case

در مورد ابعاد آیفون ۸ باید اعلام کنیم که ابعاد این محصول نسبت به مدل استاندارد آیفون‌ ۷ کمی بزرگ‌تر خواهد بود؛ اما به لطف حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر، اپل قادر خواهد بود یک نمایشگر بزرگ‌تر را در دل این محصول جای دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟


منبع : زومیت

برنامه‌ی هیوندای برای تولید شاسی بلند‌های سازگار با محیط زیست - فناوری

نحوه مسدود کردن دسترسی سرویس های ویندوز 10 به اینترنت - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا