آیامی‌توانم روغن میخک در خانه تهیه کنم؟

چهارشنبه 31 خرداد 1402 سلامت
آیامی‌توانم روغن میخک در خانه تهیه کنم؟

آیامی‌توانم روغن میخک در خانه تهیه کنم؟

طرز درست کردن روغن میخک در خانه با کمک نظریه تغذیه شناسان برتر جهان

نظر کارشناسی از فلیسیتاس بوشه اوکامپو

استاد تغذیه، لیسانس علوم تغذیه انسانی، 5 سال سابقه، آرژانتین

بله، می‌توان روغن میخک را با استفاده از آسیاب و روغن زیتون (یا روغن‌های دیگر نیز) در خانه تهیه کرد. باید میخک‌های تازه را خرد کرده و با روغن مخلوط کرده و در یک بطری یا توپر بسته شود. پس از یک هفته، جامدات میخک باید از مخلوط حذف شوند و روغن باید در بطری نگه داشته شود. قبل از استفاده از روغن میخک خانگی (یا حتی صنعتی) بهتر است با یک پزشک مشورت کنید.

لتیسیا سوآرس

لتیسیا سوآرس

نظر کارشناسی از لتیسیا سوآرس

درجه کارشناسی ارشد بهداشت عمومی و خانواده / درجه کارشناسی علوم تغذیه و رژیم غذایی، ۵ سال سابقه، برزیل

روغن میخک می‌تواند با خیساندن میخک در روغن زیتون در خانه تهیه شود. با این حال، اگر به دنبال یک روغن میخک خالص هستید، توصیه می‌شود که آن را از شرکت‌های قابل اعتمادی که از فرآیندهای مناسب برای استخراج روغن استفاده می‌کنند، خریداری کنید. روغن میخک حاوی ماده اوژنول است، یک بی‌دردسر طبیعی و ضد باکتری که به کاهش التهاب کمک می‌کند. همانند هر روغن اساسی دیگری، مهم است قبل از شروع به استفاده از روغن میخک اساسی با پزشک خود صحبت کنید.

منتوا رادبه

منتوا رادبه

نظر کارشناسی از منتوا رادبه

کارشناسی ارشد علوم تغذیه، ۱۲ سال سابقه، آفریقای جنوبی

بله، می‌توان آن را در خانه تهیه کرد، به شرطی که بهداشت شخصی خوبی رعایت شود و به صورت پزشکی ثابت شده باشد که می‌توان آن را مصرف کرد یا برای هر استفاده دیگری استفاده کرد.

فیت سکه

فیت سکه

نظر کارشناسی از فیت سکه

دکترای آگرونومی و علوم محصولات زراعی (در حال ادامه تحصیل)، کارشناسی ارشد علوم و فناوری غذایی، ۱ سال سابقه، آفریقای جنوبی

بله، می‌توانید روغن میخک را در خانه تهیه کنید. با استفاده از آسیاب و روغن زیتون میخک‌ها را خرد کنید. یک بطری کوچک شیشه‌ای تاریک را تا نیمه با میخک‌ها پر کنید. روی میخک‌ها روغن کاریر (روغن زیتون) بریزید. بطری را ببندید و چند بار آرام به آن لرزش دهید. به بطری یک هفته برای استحکام بیشتر بگذارید. سپس میخک‌ها را از روغن جدا کنید.

مایکل کولانجلو

مایکل کولانجلو

نظر کارشناسی از مایکل کولانجلو

کارشناسی ارشد علوم تغذیه، ۱۵ سال سابقه، ایالات متحده آمریکا

روغن میخک می‌تواند با استفاده از میخک‌های تازه، یک روغن خوراکی، و چند ابزار آشپزخانه در خانه تهیه شود. روغن میخک برای کمک به درد دندان‌های دردناک شناخته شده است. همچنین به دلیل ویژگی‌های ضد باکتری‌ای که دارد در محصولات مراقبت شخصی مانند خمیر دندان و ادوات ضد تعریق استفاده می‌شود.

روغن میخک خانگی به ندرت به اندازه روغن خریداری شده قوی است. اگر از نظر پزشکی استفاده می‌شود، بهتر است با یک گیاه‌شناس یا داروخانه‌ای گیاه‌درمانی همکاری کنید تا یک محصول امن و موثر روغن میخک به دست آورید. اگر برای پخت و پز استفاده می‌شود، روغن میخک خانگی مناسب خواهد بود. مطمئن شوید که روغن را در یک بطری شیشه‌ای تاریک قرار داده و در یک محل خنک و تاریک نگهداری کنید.

 

منبع : MSN

فواید هندوانه و خربزه برای شما

فواید هندوانه و خربزه برای شما

خواب در طول روز برای مغز مفید است!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا