آموزش کشیدن خط چشم بالدار

یکشنبه 8 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
آموزش کشیدن خط چشم بالدار

آموزش کشیدن خط چشم بالدار

یکی از خط چشم‌های پرطرفدار، خط چشم بالدار است. برای کشیدن خط چشم بالدار، توجه به فرم چشم‌ها و انتخاب وسایل مناسب، ضروری است ما در این مقاله مراحله آموزش کشیدن خط چشم بالدار را به شما آموزش می دهیم  .

آموزش کشیدن خط چشم بالدار

مرحله اول

اولین نکته این است که باید حواستان باشد اندازه و شکل کلی خط چشم با نوع و فرم چشم‌هایتان متناسب باشد. سایه چشم مورد نظرتان را بزنید و مراحل زیرسازی آرایش چشم و سایه را انجام دهید. برای شروع اول از همه باید شکل کلی خط چشم بالدار را ایجاد کنید. می‌توانید ابتدا با یک مداد چشم انجامش دهید و بعد کار را با یک خط چشم مایع کامل کنید.

مرحله دوم‌

می‌توانید به زیر چشم یک چسب نواری چسبانده و یا از یک مقوا استفاده کنید و آن را به شکل اریب و کج بگذارید تا بتوانید بهتر این مدل خط چشم را در بیاورید. حالا خط چشم بالا را از گوشه داخلی چشم بکشید و در امتداد پلک بالا ادامه دهید تا برسید به گوشه خارجی چشم. هر چه به سمت انتها می‌روید به تدریج خط چشم را پهن کنید و به انتها که رسیدید موازی با کاغذ و یا چسبی که زدید خط چشم را بالا ببرید.

مرحله سوم

حالا نوبت به کشیدن بال می‌شود که باید از انتهای خط چشم به ابتدا یا میانه‌ی خط چشم وصل کنید. این اتفاق به صورت خط است و فضای خالی میان دو خط بالا و پایین وجود دارد که بعد از وصل کردن دو سر باید آن فضا را پر کنید. می‌توانید کمی خط چشم را پهن‌تر و دنباله خط چشم را بیشتر کنید. این بستگی به سلیقه خودتان دارد.

مرحله‌ چهارم

این مرحله آخر است که باید مژه‌ها را با فرمژه حالت دهید و سپس ریمل بزنید. می‌توانید کمی گوشه داخلی چشم را با سایه نقره‌ای یا سفید و یا هایلایتر روشن نمایید، چون این کار باعث می‌شود خط چشم دنباله‌دار شما کاملا بولد و مشخص شود.
فرمول انواع رنگ مو قهوه ای

فرمول انواع رنگ مو قهوه ای

گام به گام برای انجام رنگ مو آمبره

رنگ مو آمبره

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا