فال روزانه/ فال نوستراداموس چهارشنبه 19 شهریور 1399

چهارشنبه 19 شهریور 1399 طالع بینی
فال نوستراداموس

فال نوستراداموس

اين فال بر اساس پيش بينی های نوستراداموس پيش گوی بزرگ تاریخ می باشد

 

 

فروردین
هم اکنون در حال تجربه کردن سعادت و شادکامی در زندگی خود هستید و با خود فکر می‌کنید که از این بهتر نمی شود اما بهتر است همیشه مراقب باشید زیرا شرایط زندگی همواره در حال تغییر است.

 

ارديبهشت
خبری خواهید شنید که زندگیتان را دگرگون میکند و نمی دانید که باید شاد باشید یا ناراحت. این امر را به فال نیک بگیرید و از به وجود آمدن این شرایط نترسید.

 

خرداد
نبايد کم بیاورید و زیر بار مشکلات کمر خم کنيد زیرا شما قوی تر از آن هستید که فکر می‌کنید، امیدتان را به خدا از دست ندهید و به تلاش کردن ادامه دهید.

 

تیر
شما از مرگ بسیار می هراسید و همواره نگران این هستید که عمرتان کوتاه باشد اما نباید به این موضوع خیلی فکر نکنید شما بخت و اقبال بلندی دارید و زندگی سعادتمندی خواهید داشت.

 

مرداد
عشقتان از شما گله مند است چرا که مدتی است او را رها کرده اید و به او توجه نشان نمی دهید، برای اینکه دل به دست بیاورید باید به سمت او بازگردید و محبت خود را از او دریغ نکنید.

 

شهریور
اگر به دنبال شخصی برای ازدواج و شروع زندگی مشترک می گردید بهتر است به ظاهر و چهره توجه نشان ندهید این شأن و باطن انسان هاست که ارزش دارد.

 

مهر
برای رسیدن به جاه و مقام تلاش بسیاری می کنید و از هیچ کاری برای این امر فروگذار نمی کنید همچنان به کوشش خود ادامه دهید، مطمئن باشید با نتایج خوبی روبرو خواهید شد.

 

آبان
با تلاش و کوشش موجب فراهم شدن شرایط مناسب برای رشد و پیشرفت خود خواهید شد از سعی و تلاش دست برندارید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 

آذر
در گذشته سختی زیادی را تحمل کرده اید و همواره درصدد این بوده ايد تا به نحوی اموالتان را ذخیره کنید هم اکنون که دوباره مشکلات به سوی شما روی آورده‌اند می‌توانید به راحتی از آن گذر کنید.

 

دی
زندگی مشترک خود را با فردی آغاز می کنید که هیچگاه به شما بی احترامی نمی کنند و همواره در صدد خوشحال کردن و سربلند کردن شماست.

 

بهمن
میخواهید از شهر و دیار خود برای همیشه بروید و در جای دیگری سکني بگزينيد و این امر موجب ناراحتی بسیار شما ميشود اما برای رشد و ترقيتان این کار ضروری است.

 

اسفند
شرایط برایتان بحرانی شده و نمی‌توانید این مشکلاتی که بین شما و یکی از دوستانتان به وجود آمده را برطرف کنید بهتر است از یک بزرگتر کمک بخواهید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس پنجشنبه 20 شهریور 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس سه شنبه 18 شهریور 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا