امروزه برای اطمینان از عدم آلودگی های احتمالی که ممکن است در مسیر انتقال آب به منازل ایجاد شود از دستگاه خانگی استفاده ی فراوان می شود ، دستگاه تصفیه اب  با برندهای مختلف و متنوع و و مارک های زیادی در بازار وجود دارد دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع متعددی دارد ،تصفیه به روش فیلتراسیون و هم چنین روش  اسمز معکوس وجود دارد . بهترین نوع دستگاه ها تصفیه اب ، دستگاه هایی است که با روش اسمز معکوس عمل می کند .

  روش اسمز معکوس  یک روش فیلتراسیون با تکنولوژی غشایی است که  موجب حذف بسیاری از انواع مولکولهای بزرگ و یونها از محلول، با استفاده از فشار به محلول پشت غشاء می شود. در نتیجه املاح در سمت تحت فشارغشاء باقی می مانند و حلال خالص اجازه عبور به سمت دیگر را دارد.

چنین دستگاهی دارای پمپ ، مخزن ، شیره های برقی و … است.

دستگاه  تصفیه آب

پارس آب در زمینه ی پخش دستگاه تصفیه آب و  واردات دستگاه تصفیه اب  و هم چنین فروش عمده ی فیلتر دستگاه تصفیه اب در اصفهان خدمات خود را  به مشتریان ارائه می دهد.

در فرایندهای صنعتی که بر پایه استفاده از آب بنا شده  است  تامین آب با کیفیت مورد نیاز یکی از مشکلات و چالش های اصلی صنایع است . در صنایع آب در بخش های مختلف  مورد نیاز است  از جمله دیگ های بخار، سیستم های برودتی، واحد های تولیدی، بخش شستشو و تمیز کردن و…. برای همین  کیفیت آب مصرفی باید به گونه ای باشد که  باعث ایجاد گرفتگی و رسوب و یا خوردگی در لوله ها و تجهیزات نشده و در  تغییر کیفیت محصول نهایی  تاثیری نگذارد .

به همین دلیل در صنایع کیفیت اب بسیار حائز اهمیت است و با رعایت کردن کیفیت اب مصرفی می توان از بروز مشکلات جانبی جلوگیری کرد .

مزیت  دستگاه تصفیه اب صنعتی  در این است که میزان خروجی دستگاه تصفیه اب صنعتی نسبت به دستگاه تصفیه اب  خانگی بیشتر است.  یکی از خدماتی که  توسط پارس اب به مشتریان خود ارائه می شود ، پخش دستگاه تصفیه آب ، فروش عمده فیلتر دستگاه تصفیه اب است .