گجتی که با آن می‌توانید کلیدها و گوشی خود را پیدا کنید – فناوری

دوشنبه 18 دی 1396 فناوری

استارتاپ نوندا در جریان نمایشگاه CES 2018 گجتی با نام nonda AIKO Key Finder  عرضه کرد که قابلیت ردیابی کلیدهای گمشده‌ی شما را دارد.

گجت نوندا آیکو کی فایندر محصول جدیدی از شرکت نوپای نوندا است که در نمایشگاه CES امسال معرفی شد. این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که تا حد ممکن در هر جنبه‌‌ای برای کاربران قابل دسترس باشد؛ از راحتی در استفاده گرفته تا برچسب قیمتی ۱۶.۹۹ دلار. این محصول از ارزان‌ترین‌ها در نوع خود است که ابتدا در ایالات متحده و سپس در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

ردیاب نوندا آیکو

این دستگاه دارای تمام ویژگی‌هایی است که از یک دستگاه ردیاب در دوره‌ی حاضر انتظار می‌رود. برای مثال عمر طولانی باتری که تنها با یک شارژ تا یک ماه دوام می‌آورد. این گجت همچنین از طریق یک اپلیکیشن موبایل روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل مدیریت است. برخلاف اسم این محصول که نشان از یافتن کلید‌های گمشده دارد، این گجت برای ردیابی هر چیزی که قابلیت پیوست به آن داشته باشد طراحی شده است؛ از کلید گرفته تا گوشی هوشمند، کت و حتی چمدان. فعال کردن اپلیکیشن این محصول و استفاده از امکانات آن در بخش منوی اصلی بسیار ساده است. شرکت نوندا به‌منظور آموزش کامل نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران از این محصول و دیگر ابزار‌های این شرکت، تعدادی ویدئو‌های آموزشی مختصر و مفید در اپلیکیشن آن قرار داده است. درحالی‌که باتری‌های قابل شارژ هنوز به یک استاندارد در ردیاب‌های مدرن تبدل نشده‌اند، تولید‌کنندگان کم‌کم در حال روی آوردن به این نوع از باتری هستند و نوندا نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ زیرا این محصول قابلیت شارژ مجدد از طریق یک پورت میکرو یو‌اس‌بی دارد. شرکت نوندا اعلام کرده که این گجت کاملا با محیط زیست سازگار است. این محصول همچنین در هنگام خالی شدن شارژ باتری هشدار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق خود دستگاه و بدون نیاز به گوشی هوشمند از میزان شارژ باتری آن آگاه شوید.

همچنین می‌توانید از راه‌دور قطعه‌ی موسیقی خاصی را روی نوندا آیکو کی فایندر فعال و پخش کنید؛ این زمانی مفید است که شما می‌دانید این گجت در محدوده‌ی که هستید قرار دارد؛ اما نمی‌دانید دقیقا کجا است. این گجت تا ۶ رینگ‌تون را پشتیبانی می‌کند و صدای آن حتی در محیط‌های بسیار شلوغ شنیده می‌شود؛ اگر‌چه حجم دقیق دقیق صدای خروجی این محصول توسط شرکت نوندا هنوز اعلام نشده است.


منبع : زومیت

آیوتاترکس معرفی شد؛ جدیدترین عضو خانواده‌ اسکوتر برقی - فناوری

ایسر از پروژکتور 4K با قابلیت کنترل با دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا