دی‌لینک از دوربین‌های نظارتی خانگی با قابلیت اتصال به شبکه‌ LTE، رونمایی کرد – فناوری

دوشنبه 18 دی 1396 فناوری

دوربین‌های نظارتی خانگی دی‌لینک اکنون با قابلیت‌های متعدد خود، قابلیت تامین نیاز‌های بازه‌ی گسترده‌ای از کاربران را خواهند داشت.

دی‌لینک (D-Link) در جریان نمایشگاه CES 2018 از دو دوربین جدید امنیتی و نظارتی خانگی رونمایی کرد. یکی از این دو دوربین که به صورت بی‌سیم فعالیت می‌کند، توان مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می‌کند و البته با هر بسته‌ی باتری تا ۱۱ ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد. دوربین دیگر خانگی دی‌لینک توانایی ضبط روی فضای ابری و از طریق شبکه‌ی LTE‌ را دارد.

دی‌لینک هم‌چنین سه نسخه‌ی دیگر دوربین‌های خانگی خود را بروزرسانی کرده است که اکنون تمامی آن‌ها قابلیت فعال شدن از طریق حرکت یا صدا را دارند. این دوربین‌های ارزان‌تر دی‌لینک امکان ضبط محتوا در فضای ابری را داشته و توانایی فعال شدن توسط آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و IFTTT‌ را نیز به همراه دارند.

نسخه‌ی بی‌سیم دوربین خانگی دی‌لینک تحت شبکه و با توان باتری فعالیت می‌کند.کاربران هر تعداد از این دوربین‌ها را می‌‌توانند به شبکه‌ی خودب بیافزایند. دی‌لینک هنگام خرید دوربین اول قیمت ۲۵۰ دلار و در صورت خرید پکیج دوتایی به صورت کلی ۳۵۰ دلار دریافت می‌کند و کاربران پس از آن به ازای هر دوربین اضافی باید مبلغ ۲۲۰ دلار را بپردازید. اما در صورتی که شبکه‌ی اینترنت در محل مورد نیاز کاربران وجود ندارد، نسخه‌ی ۳۰۰ دلاری LTE قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل را دارد. هر دو دوربین نام‌برده توانایی ضبط با رزولوشن 1080P را داشته و در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار می‌گیرند.

دوربین نظارتی خانگی دی لینک / dlink

دی‌لینک برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال گزینه‌ی اقتصادی‌تری هستند، راه‌حل‌های ارزان‌تری دارد. دوربین ابتدایی ۶۰ دلاری دی‌لینک، ارزان‌ترین محصول این شرکت در خانواده‌ی دوربین‌های نظارتی است که توانایی ضبط با رزولوشن HD، اتصال به Wi-Fi و زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه را به همراه دارد. نمونه‌ی میان‌رده‌ی ۹۰ دلاری، دیگر گزینه‌ی دی‌لینک برای کاربران خانگی است که توانایی ضبط با رزولوشن 1080P و زاویه‌ی دید ۱۴۰ درجه را دارد. در نهایت نیز باید به نمونه‌ی ۱۲۰ دلاری این شرکت اشاره کرد که توانایی حرکت در راستای افقی و عمودی را دارد تا زاویه‌ی دید ۳۴۰ درجه‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. هر سه دوربین نام برده نیز از سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

کاربران می‌توانند دوربین‌های نظارتی دی‌لینک را از طریق اپلیکیشن مخصوص این شرکت و گوشی‌ هوشمند خود کنترل کنند. هم‌چنین هنگام تشخیص حرکت یا صدا توسط دوربین‌ها، پس از اعلام اخطار، نمای زنده‌ای از مکان مورد نظر برای کاربر پخش خواهد شد. تمامی دوربین‌های D-Link قابلیت ضبط محتوا روی کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی یا فضای ابری را دارند. در صورتی که نیاز به ضبط محتوا روی فضای ابری را داشته باشید، باید ماهانه مبلغ ۱ دلار را برای ۲ گیگابایت پرداخت کنید و در بیشترین میزان ممکن نیز با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار، ۳۰ گیگابایت فضای ابری برای ضبط محتوا در اختیار خواهد داشت.


منبع : زومیت

ایسر از پروژکتور 4K با قابلیت کنترل با دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد - فناوری

با استیشن XG Station Pro TB3 eGFX، کامپیوتر خود را به کارت گرافیک قدرتمند مجهز کنید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا