واکنش آتیلا پسیانی به ویدئوی جنجالی سحر قریشی

شنبه 3 شهریور 1397 سینما

واکنش آتیلا پسیانی به ویدئوی جنجالی سحر قریشی

آتیلا پسیانی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره ویدئوی جنجالی که در فضای مجازی دست به دست شد،‌گفت: نمی‌دانم چرا سحر قریشی آن حرف را زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  آتیلا پسیانی روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» بود تا برای اولین بار در یک گفتگوی چالشی درباره تمام وجوهات زندگی اش سخن بگوید.

 

پسیانی درباره ویدئوی جنجالی که با عنوان «دعوای سحر قریشی با آتیلا پسیانی» در فضای مجازی منتشر شد، گفت: خیلی دوست ندارم وارد این فضا‌ها بشوم. نمی دانم چرا سحر قریشی در آن ویدئو آن حرف را زد. به هر صورت شوخی او باعث دامن زدن به فضای زردی هست که من همیشه از آن فراری ام.

 

او با اعلام اینکه از بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» پشیمان است، بیان کرد: به هرحال نمی توان کتمان کرد که بخشی از شغل ما برای امرار معاش است و من ممکن است بعضی کار‌ها را برای مسائل مالی و امرار معاش قبول کرده باشم.

 

آتیلا پسیانی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این بازیگر از اولین تجربه بازیگردانی در سینما و در فیلم «مسافران» یاد کرد و ادامه داد: این اولین بار بود که در سینما از بازیگردان استفاده می شد و من به آن افتخار می کنم. قرار بود بهروز بقایی در آن فیلم به جای من بازی کند، اما درنهایت آن نقش را من ایفا کردم.

 

 

مرجع : سرپوش

سریال‌های مناسبتی محرم هنوز اعلام نشده‌اند/ مجموعه‌های تکراری روی آنتن می‌روند؟

عکس های زیباترین بازیگران زن ایرانی

عکس های زیباترین بازیگران زن ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا