نوشیدنی چربی سوز

دوشنبه 13 دی 1400 سلامت
نوشیدنی چربی سوز

نوشیدنی چربی سوز

بدن انسان با کاهش فعالیت و کم تحرکی، همچنین مصرف مواد غذایی حاوی کالری بالا بدون سوخت و ساز متناسب در یک اقدام تدافعی شروع به تولید چربی می کند که بیشتر این چربی ها در ناحیه شکم متمرکز می شوند.

هنگامی که چاقی به سراغتان می آید، اولین کار انواع رژیم های لاغری برای کاهش وزن است که برخی از آنها آسیب های فراوان جسمی و روحی به بدن وارد می کند، اما می توانید با استفاده از یک نوشیدنی چربی سوز طبیعی که در هنگام خواب بدن شما را وادار به سوزاندن کالری های اضافه می کند، هر روز صبح با تناسب اندام بهتر از خواب بیدار می شوید.

نوشیدنی چربی سوز

نوشیدنی چربی سوز

مواد لازم برای این نوشیدنی چربی سوز خانگی برای کاهش وزن

  • نصف یک عدد لیمو ترش تازه
  • یک دسته جعفری خرد شده تازه
  • یک عدد خیار تازه
  • مقداری زنجبیل
  • یک بطری آب
نوشیدنی چربی سوز

نوشیدنی چربی سوز

طرز تهیه نوشیدنی چربی سوز خانگی برای کاهش وزن

برای درست کردن این نوشیدنی ابتدا خیار را برش زده به همراه جعفری و سایر مواد اولیه در مخلوط کن بریزید تا یک ترکیب یکدست بدست آید، آنگاه این ترکیب را به بطری آب اضافه و اگر تمایل دارید نوشیدنی شما شیرین باشد، می توانید از مقداری عسل طبیعی برای طعم شیرین در آن استفاده کنید.

کارشناسان تغذیه بهترین زمان برای استفاده از این نوشیدنی را درست قبل از خواب می دانند زیرا باعث تغییر در متابولیسم سلولی و تحریک سلول های چربی برای تجزیه هنگام خواب می شود.

برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید مصرف این نوشیدنی به طور متناوب ادامه داشته باشد و در آن از میوه های تازه و تمیز استفاده شود که ورزش و رژیم غذایی سالم به اثر بخشی آن کمک فراوان می کند.

حقیقات نشان داده، افرادی که از این دستور خانگی بسیار ساده و ارزان استفاده کردند با درصد بالایی شاهد کاهش وزن و بدست آوردن تناسب اندام شده اند.

 

انواع مدل سایه ابرو

ابرو های تان را با روشهای طبیعی خوش حالت و زیبا کنید

قرص نورتریپتیلین

قرص نورتریپتیلین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا