معرفی فیلم پروژه آدام

پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 معرفی فیلم

معرفی فیلم پروژه آدام

کارگردان : شاون لوی

نویسنده : تی اس نولین، جاناتان تروپر

نام تهیه کننده : دان کوهان، جرج دیوی

کشور سازنده : امریکا

کمپانی سازنده : لپز اینترتینمنت، ماکسیموم ایفورت، مدیا اسکیدنس

درباره فیلم پروژه آدام

فیلم “پروژه آدام” یک فیلم اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی شان لوی است که در سال 2022 تولید شده است. فیلم “پروژه آدام” با سرعتی زیاد و با اکشن فراوان پیش می‌رود و در طول داستان، تعدادی از شخصیت‌های جدید به داستان اضافه می‌شوند. این فیلم در کنار اکشن و تخیلی بودن، پیامی انسانی و اجتماعی نیز دارد و به موضوعاتی مانند خانواده، دوستی و ارزش‌های انسانی اشاره می‌کند.در نهایت، فیلم “پروژه آدام” یک فیلم هیجان‌انگیز، پراکشن و علمی تخیلی است که با داستان جذاب و بازی باورنکردنی بازیگران خود، برای تماشاگرانش سرگرم‌کننده است.

درباره فیلم پروژه آدام

درباره فیلم پروژه آدام

خلاصه فیلم پروژه آدام

آدام رید، خلبان جنگنده در سال 2022، به دلیل اتفاقات بد و خیانت‌هایی در زمینه سفر در زمان، تصمیم می‌گیرد به گذشته سفر کند و از وقوع این اتفاقات جلوگیری کند. اما به ناگاه، در زمان سفر خود به سال 2018 فرود می‌آید و به زمان کودکی‌اش در 12 سالگی بازمی‌گردد. مایا سوریان زنی است که به دنبال اکتشافات پدر آدام می‌گردد و به همین دلیل در این سفر به دنبال او می‌آید تا او را از انجام این کار منصرف کند.

آدام جوان همراه با برادر نوجوانش به سال 2018 می‌روند و پدرشان را که استاد علم فیزیک است، ملاقات می‌کنند و او را از اتفاقات آینده آگاه می‌سازند. آدام جوان به پدرش می‌گوید که باید هارد را نابود کند تا این اتفاقات بیفتند. با پشتکار و تلاش زیاد، این کار انجام می‌شود ولی در جریان آن، مایا سوریان کشته می‌شود.

خلاصه فیلم پروژه آدام

خلاصه فیلم پروژه آدام

جوایز فیلم پروژه آدام

فیلم “پروژه آدام” برای جایزه بهترین صداگذاری و موسیقی متن در نسخه 94 جوایز اسکار (Oscar) نامزد شده است. همچنین در جوایز گلدن گلوب (Golden Globe) نیز برای بهترین موسیقی متن نامزد شده بود. علاوه بر این، این فیلم برنده جایزه بهترین موسیقی متن در جوایز انجمن صداگذاری (Cinema Audio Society Awards) و جایزه بهترین جلوه‌های ویژه در جوایز بین‌المللی پوستر و تریلر (Golden Trailer Awards) نیز شده است. به طور کلی، فیلم “پروژه آدام” مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته و به عنوان یکی از فیلم‌های برتر سال 2022 شناخته شده است.

جوایز فیلم پروژه آدام

جوایز فیلم پروژه آدام

نام بازیگران فیلم پروژه آدام

معرفی فیلم جاسوسی و اکشن 355 

معرفی فیلم بیگ باگ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا