فیلم سینمایی مگان 2023

دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 معرفی فیلم

معرفی فیلم سینمایی مگان 2023

کارگردان : جرارد جانستون
تهیه‌کننده : جیسون بلام
فیلمنامه‌نویس : آکلا کوپر
داستان : جیمز وان

تاریخ اکران فیلم سینمایی مگان 2023

فیلم “مگان ۲۰۲۳” یک فیلم علمی-تخیلی، ترسناک، مهیج و رازآلود است که ابتدا در تاریخ 7 دسامبر 2022 در لس آنجلس به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 6 ژانویه 2023 منتشر شد. مدت زمان این فیلم سینمایی تقریبا 102 دقیقه است.

تاریخ اکران فیلم سینمایی مگان 2023

تاریخ اکران فیلم سینمایی مگان 2023

درباره فیلم سینمایی مگان 2023

“M3GAN” (مخفف شده به صورت MΞGAN) یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی آمریکایی است که توسط جرارد جانستون کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای از آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان ساخته شده است. در این فیلم، آلیسون ویلیامز و وایولت مک‌گرا به همراه ایمی دانلد در نقش بدن فیزیکی شخصیت “مگان” و جنا دیویس در صداپیشگی این شخصیت بازی می‌کنند. داستان فیلم، یک عروسک هوشمند و خودآگاه را دنبال می‌کند که با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.

“M3GAN” ابتدا در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس به نمایش درآمد و سپس در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ توسط شرکت یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیش از ۱۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده‌است که ترکیبی از ژانر ترسناک، طنز و عناصر بازیگری را ستایش کرده‌اند.

درباره فیلم سینمایی مگان 2023

درباره فیلم سینمایی مگان 2023

خلاصه فیلم سینمایی مگان 2023

یک مهندس رباتیک بازی‌های عروسکی توسعه می‌دهد که شامل تکنولوژی‌های انسان‌نما هستند. برخی از این عروسک‌ها رگه‌هایی از انسانیت در خود دارند و به عنوان آخرالزمانی‌ها شناخته می‌شوند. جما، سرپرستی خواهرزاده‌اش را به دست می‌آورد و یک نمونه اولیه از مگان را دریافت می‌کند. در فیلم “مگان ۲۰۲۳”، هوش مصنوعی به خوبی با تمامی جنبه‌های آن روایت می‌شود.این تصمیم موجب خطرات زیادی می‌شود که نه تنها می‌تواند برای جان جما خطرناک باشد، بلکه برای سراسر کره زمین نیز تهدیدی فوق‌العاده خطرناک است.

این فیلم در ژانر ترس و وحشت قرار دارد و عروسک قصه‌ی ما به خودآگاهی در سطح بالایی می‌رسد و تصمیماتی را می‌گیرد که می‌تواند به نابودی انسان‌ها منجر شود.این عروسک شبه‌زنده می‌تواند به‌خوبی گوش کند و حرف‌ها را تکرار کند. در واقع، این عروسک برنامه‌ریزی‌شده، دچار اختلالات پیچیده‌ای می‌شود و بیش از چیزی که انتظار می‌رود، آگاهی بیشتری پیدا می‌کند.

خلاصه فیلم سینمایی مگان 2023

خلاصه فیلم سینمایی مگان 2023

سخن پایانی …

فیلم “مگان ۲۰۲۳” را می‌توان به عنوان یک فیلم ترسناک، علمی-تخیلی معرفی کرد که در سال ۲۰۲۳ در ایالات متحده آمریکا ساخته شده و با دریافت امتیاز ۹۴ درصد در سایت Rotten Tomatoes، از موفقیت‌های بزرگی برخوردار شده است. در بررسی‌های فیلم، نقدهایی به آن مطرح شده است. برخی از این نقدها به کمبود پررنگ پیچیدگی داستان اشاره دارند، اما در بخش‌های دیگر، به عنوان دومین تجربه‌ی کارگردانی، فیلمنامه‌ی اثر به خوبی به نمایش درآمده است. همچنین، برخی از نقدها به شوخی‌های بی‌مزه و وجود پوچی در فیلمنامه اشاره دارند. در کل، “مگان ۲۰۲۳” از جمله فیلم‌هایی است که علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و علمی-تخیلی می‌توانند از آن لذت ببرند.

فیلم "مگان ۲۰۲۳"

فیلم “مگان ۲۰۲۳”

بازیگران فیلم سینمایی مگان 2023

  • جن ون ایپس در نقش تس
  • برایان جوردن آلوارز  در نقش کول
  • جک کاسیدی در نقش براندون
  • رونی چیینگ در نقش دیوید لین
  • ایمی دونالد در نقش مگان
  • وایولت مکگرا در نقش کدی
  • آلیسون ویلیامز در نقش جما
معرفی فیلم زیرک تر

معرفی فیلم زیرک تر

معرفی فیلم آب عمیق

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا