معرفی فیلم آب عمیق

پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 معرفی فیلم

معرفی فیلم آب عمیق

کارگردان : آدریان لین

تهیه‌کننده : آرنان میلشان، استیون زایلیان، گرت باش، گیمن کازادی، بن فورکنر، آنتونی کاتاگاس و فیلیپ کیل

فیلمنامه‌نویس : زک هلم و سام لوینسون بر پایه ژرف‌آب اثر پاتریشا های‌اسمیت

مدت زمان : ۱۱۵ دقیقه

کشور : ایالات متحده و کانادا

هزینهٔ فیلم : ۴۸٫۹ میلیون دلار

 

درباره فیلم آب عمیق

فیلم آب عمیق، یک فیلم در ژانر تریلر روان‌شناختی اروتیک است که توسط آدریان لین کارگردانی شده و بر اساس رمانی با همین نام از پاتریشا های‌اسمیت ساخته شده است. نویسندگان فیلم‌نامه این فیلم، زک هلم و سام لوینسون هستند.در این فیلم، بازیگران اصلی شامل بن افلک و آنا د آرماس هستند و تریسی لتس، لیل رل هاوری، دش میهوک، فین ویتراک، کریستن کانلی، جیکوب الوردی و ریچل بلانچارد نیز در نقش‌های مکمل حضور دارند.

خلاصه فیلم آب عمیق

خلاصه فیلم آب عمیق

خلاصه فیلم آب عمیق

یک زن و شوهر ثروتمند به نام های بن افلک و آنا د آرماس، که دیگر احساس عشق به یکدیگر ندارند، با بازی‌های ذهنی مرگبار در برابر هم، درگیر می شوند. در زندگی زوجیت آن‌ها، رنجش، حسادت و عدم اعتماد به یکدیگر حاکم است. با گذر زمان، طعنه‌ها و بازی‌های ذهنی بین آن‌ها شدیدتر می‌شود و همه چیز به سرعت به یک بازی مرگبار موش و گربه تبدیل می‌شود. معاشقه‌های خارج از مرزهای زناشویی ملیندا، حسادت را به یک مفهوم جدیدی تبدیل می‌کند و این بازی‌های مرگبار، برای آن‌ها به یک واقعیت تلخ و ترسناک تبدیل می‌شود.

بازیگران درخشان فیلم آب عمیق

فیلم Deep Water با بازی‌های درخشان و پیچیده‌ای از بن افلک و آنا د آرماس و کارگردانی یکی از مشهورترین فیلم‌سازان این ژانر، نشان‌دهنده بازگشت فیلم هیجان‌انگیز شهوانی درجه یک است و از همان ابتدا توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.در این فیلم، بازی بی‌نظیر بن افلک، نشان دهنده‌ی این است که چگونه او از اتفاقات جلوی چشمش اجتناب می‌کند و در عین حال، از ترس و وحشت درونی خود رنج می‌برد.

با تلاش‌های او، مخاطبان می‌توانند عذاب درونی این شخصیت را به وضوح حس کنند.آنا د آرماس نیز، با بازیگری بی‌نظیر خود، تمام ویژگی‌هایی را که موجب جذب مردان به خودش می‌شود، به تصویر می‌کشد. او عشوه گر، تحریک آمیز، خشن و شهوانی است. در طول ساختار روایی فیلم، بازیگر نشان می‌دهد که ظلم، بستری است برای همه‌ی رفتارها و اتفاقات فیلم و ملیندا، دوست دارد ویک را با رفتارش تنبیه کند.

بازیگران درخشان فیلم آب عمیق

بازیگران درخشان فیلم آب عمیق

بررسی فیلم آب عمیق

فیلم Deep Water 2022، احتمالا یکی از بهترین فیلم‌های سال 2022 خواهد بود و بدون شک، تماشای این فیلم برای بار اول پیچیده خواهد بود. داستان این فیلم به گونه‌ای نوشته شده است که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا هدف اصلی فیلم به وضوح مشخص شود. این پیچیدگی ممکن است یکی از نقاط ضعف این فیلم باشد. فیلم Deep Water بر اساس رمانی با همین نام از پاتریشا های‌اسمیت نوشته شده است و فیلم‌نامه آن توسط زک هلم و سام لوینسون تحریر شده است.

با توجه به موضوع روان‌شناختی این فیلم، نتوانست امتیاز خوبی از منتقدان سایت IMDb به دست آورد. این فیلم با امتیاز 5.4، مورد انتقاد بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. انتقادات منفی به این فیلم، ممکن است باعث شود که برخی افراد از تماشای آن خودداری کنند. در ادامه، با برخی از نقدها و نمرات منتقدان آشنا خواهید شد.

بررسی فیلم آب عمیق

بررسی فیلم آب عمیق

بازیگران فیلم آب عمیق

  • بن افلک در نقش ویک ون آلن
  • آنا د آرماس (ملیندا ون آلن)
  • کریستن کانولی (جکی)
  • تریسی لتس لایونل
  • جیکوب الوردی در نقش چارلی دلیزل
  • ریچل بلانچارد (مگی)
  • داش میهوک (آرتور)
  • لیل رل هاوری (نش)
  • فین ویتروک (تونی)
  • جید فرناندز (اولین کوان)
  • دوین ای تایلر (مری واشنگتن)
  • برندان میلر (جوئل نش)

فیلم سینمایی مگان 2023

معرفی فیلم جاسوسی و اکشن 355 

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا