مدیران موفق در حال یادگیری چه موضوعاتی هستند – فناوری

یکشنبه 25 تیر 1396 فناوری

اعتراف کردن به چیزهایی که نمی‌دانید، اولین گام بزرگ و مثبتی است که باید برای پیشرفت کردن در زندگی شخصی و رشد و توسعه‌ی شرکتتان بردارید.

موفق‌ترین کارآفرینان افرادی هستند که می‌دانند در مورد همه چیز دانش و اطلاعات کافی ندارند و به این موضوع اعتراف می‌کنند. آن‌ها این حقیقت را پذیرفته‌اند و دائما خودشان را به چالش می‌کشند. آن‌ها می‌دانند که ایده‌های بزرگ و جدید، تنها دلیل موفقیتشان برای رشد شرکت نیست و دانستن همین موضوعات است که آن‌ها را تبدیل به رهبران قوی کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بنیان‌گذاران بزرگ، دوست دارند وقت و انرژی‌شان را روی یاد گرفتن چه موضوعاتی بگذارند. ما در این مقاله‌ی زومیت، به بررسی همین موضوع پرداخته‌ایم و ۲۰ مهارتی که ذهن آن‌ها را مشغول کرده است، از زبان خودشان نقل کرده‌ایم.

۱- آنجی هیکز (Angie Hicks)

Angie Hicks

نام شرکت: Angie’s List

من همیشه از تغییرات و مدیریت آن‌ها چیزهای جدید یاد می‌گیرم. من هم مخالف سرسخت تغییرات هستم؛ اما تغییر کردن اجتناب‌ناپذیر است و شما باید یاد بگیرید که در چنین شرایطی چگونه عمل کنید و دیگران را نیز رهبری کنید. من در حال حاضر بر یاد گرفتن این موضوع تمرکز کرده‌ام و در آینده نیز به یاد گرفتن آن ادامه خواهم داد.

۲- ویتنی ولف (Whitney Wolfe)

Whitney Wolfe

نام شرکت: Bumble

من درک زیادی از ریاضیات ندارم؛ اما مشغول یاد گرفتن حسابداری هستم و فکر می‌کنم یاد گرفتن آن برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است. من در کنار حسابداری، سعی می‌کنم در مورد هر چیز مرتبط با کسب‌و‌کار، اطلاعات به دست آورم؛ همچنین اعضای تیم خود را نیز تشویق می‌کنم که به دنبال یاد گرفتن مواردی باشند که در آن تخصص ندارند.

۳- شان-لین ‌ما (Shan-Lyn Ma)

Shan-Lyn Ma

نام شرکت: Zola

من هر روز موارد بیشتری درباره‌ی رهبری استارتاپ با رشد سریع یاد می‌گیرم. بیشترین مواردی که تابه‌حال یاد گرفته‌ام، به کارهایی مربوط می‌شود که هر روز تجربه‌ی جدیدی از انجام دادنشان کسب می‌کنم. در محیطی که من کار می‌کنم، همه‌ی اعضای تیم هر روز در حال یاد گرفتن چیزهای جدید هستند. من ابتدا فکر می‌کردم که استارتاپ‌های بزرگ آگاهی کاملی نسبت به کارهایشان دارند و آن‌ها را با توجه دستورالعمل‌هایی که دارند انجام می‌دهند؛ اما متوجه شدم که در هر صنعتی شرایط تا چه اندازه‌ای متفاوت است و به مردم و مهارت‌های آن‌ها احتیاج دارد. درواقع شما در یک استارتاپ باید همه‌ی فرضیه‌ها را امتحان کنید و ببینید کدام راه‌ حل برای مشکل شما بهتر جواب می‌دهد.

۴- جان زیمر (John Zimmer)

John Zimmer

نام شرکت: Lyft

من دارم یاد می‌گیرم که چگونه یک پدر باشم؛ زیرا دوست دارم به بهترین نحو از دخترم مراقبت کنم. در حال حاضر انرژی‌های منفی زیادی در دنیا وجود دارد و من فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین کارهای ما این است که خانواده تشکیل دهیم و از فرزندان خود مراقبت کنیم. آن‌ها در آینده نقش پررنگی در شکل‌گیری دنیا دارند و من می‌خواهم که دخترم در آینده خوشحال باشد و تأثیر مثبتی بر زندگی دیگران بگذارد.

۵- امبر ونز (Amber Venz)

Amber Venz

نام شرکت: RewardStyle

پایه و اساس قوی همان چیزی است که موفقیت شما را تضمین می‌کند و من در حال یاد گرفتن ارزش‌های آن هستم. حدود ۶ سال از بنیان‌گذاری شرکت RewardStyle می‌گذرد و من همیشه جنبه‌های تکنیکی و فرهنگی آن را در نظر می‌گیرم. اکنون زمانی است که اگر چیزها را در جای درست خودشان قرار ندهیم، شاهد شکست خوردن و سقوط شرکت خواهیم بود. بنابراین، از آنجایی که درک ارزش انجام دادن کارها بسیار مهم است، من نیز به یاد گرفتن آن اهمیت زیادی می‌دهم.

۶- آرون لیو (Aaron Levie)

Aaron Levie

نام شرکت: Box

من در حال یاد گرفتن کشف چگونگی خدمت‌رسانی شرکت‌ها در مقیاس جهانی هستم. من عملکرد شرکت‌های بزرگی مانند دیزنی و استارباکس را مطالعه کرده‌ام و کتاب‌های زیادی در رابطه با بنیان‌گذاران آن‌ها خوانده‌ام.

۷- جن روبیو (Jen Rubio)

Jen Rubio

نام شرکت: Away

من مشغول یاد گرفتن حرفه‌ای پیانو هستم و از این طریق به خودم یادآوری می‌کنم که هیچ‌ موقع برای یادگرفتن موارد جدید دیر نیست.

۸- دیوید بلادو (David Bladow)

David Bladow

نام شرکت: BloomThat

من در کلاس‌های مدیتیشن ثبت‌ نام کرده‌ام و مشغول یاد گرفتن ذهن‌آگاهی هستم. یکی از مهم‌ترین وظایف یک کارآفرین این است که خودش را در موقعیتی قرار دهد که ذهنش عملکرد بهتری دارد. هرچقدر تمرین بیشتری در این زمینه داشته باشد، در انجام این کار حرفه‌ای‌تر خواهد شد.

۹- بریت مورین (Brit Morin)

Brit Morin

نام شرکت: Brit + Co

من و همسرم به هم قول داده‌ایم که مهارت‌های عکاسی‌مان را تقویت کنیم. ما امسال یک سفر تفریحی برای عکاسی به کالیفرنیای جنوبی داشتیم و اخیرا برای عکاسی به ایسلند رفته بودیم و فکر می‌کنیم که این جالب‌ترین راه برای یاد گرفتن چیزهای جدیدی است که در دنیای ما وجود دارند.

۱۰- کری دور (Carrie Dorr)

Carrie Dorr

نام شرکت: Pure Barre

من در حال حاضر بر شناخت مزایای ورزش کردن تمرکز کرده‌ام. همه‌ی ما با فواید فیزیکی ورزش کردن آشنایی داریم؛ اما مزایا و تأثیری که ورزش کردن روی اعصاب می‌گذارد نیز بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و کمک می‌کند که انسان با آمادگی بیشتری وارد دهه‌ی ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سالگی زندگی خود شود.

۱۱- باستین لیمان (Bastian Lehmann)

Bastian Lehmann

نام شرکت: Postmates

من به‌طور جدی مشغول یاد گرفتن همکاری مفید با تعداد زیادی از مردم هستم. افرادی که در شرکت من کار می‌کنند، علاوه بر اینکه به ارزش‌های شرکت اهمیت می‌دهند، برای تحقق اهداف زندگی شخصی خود نیز تلاش می‌کنند و من به دوست دارم به آن‌ها کمک کنم تا در هر دو موضوع به موفقیت برسند. یکی از سؤال‌هایی که من در همه‌ی مصاحبه‌های کاری از آن‌ها می‌پرسم، این است که شرکت چگونه می‌تواند به بهبود وضعیت زندگی شخصی آن‌ها کمک کند؟ من فکر می‌کنم شخصی که بخواهد ۴ سال در شرکت ما کار کند، باید چیزهای خوب و جدیدی در اینجا یاد بگیرد و بتواند از آن‌ها برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود در آینده استفاده کند.

۱۲- جولیا هارتز (Julia Hartz)

Julia Hartz

نام شرکت: Eventbrite

من مهارت زیادی در آموزش رهبران دارم و به آن‌ها کمک می‌کنم که بر اهداف شرکت متمرکز بمانند. البته انجام این کار راحت نیست و من همیشه سعی می‌کنم افرادی را در اطراف خودم نگه دارم که من را بهتر و قوی‌تر می‌کنند. شما هم باید تیمی متشکل از مشاوران، سرمایه‌گذاران و افراد الهام‌بخشی بسازید که شما را به سمت جلو حرکت می‌دهند و از شما حمایت می‌کنند.

۱۳- گوین آرمسترانگ (Gavin Armstrong)

Gavin Armstrong

نام شرکت: Lucky Iron Fish

من مشغول یاد گرفتن ایجاد تعادل میان اهداف بلندمدت و نیازهای کوتاه‌مدت هستم. درگیر شدن با نیازهای کوتاه‌مدت مانند فروش، آمار و ارقام و جلسات کاری بسیار زمان‌گیر است؛ اما باید زمان خود را طوری تنظیم کنید که اهداف بلندمدت خود را نیز مد نظر داشته باشید و راهی برای رسیدن به آن‌ها پیدا کنید.

۱۴- رندی زاکربرگ (Randi Zuckerberg)

Randi Zuckerberg

نام شرکت: Zuckerberg Media

من شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی را به‌عنوان موضوع ادامه‌ی تحصیلات در نظر می‌گیرم. تکنولوژی برای افرادی مانند من به سرعت در حال تغییر است و اگر به‌طور مرتب خودم را در این زمینه آموزش ندهم، حتی به‌عنوان یک مدیر ابتدایی شبکه‌های اجتماعی هم نمی‌توانم در شرکتی استخدام شوم. من به‌طور مداوم در حال تحقیق و یاد گرفتن اختراعات جدید و فعالیت پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی هستم و روزی نیست که مطلب جدیدی در مورد تکنولوژی یاد نگیرم.

۱۵- تیم چن (Tim Chen)

Tim Chen

نام شرکت:‌ Nerdwallet 

به عنوان یک مدیر، بسیار مهم است که درک چندرشته‌ای از موارد مختلف داشته باشید تا بتوانید به بهترین پاسخ برای رفع نیازها برسید. من در شرکت خودم نیز همین کار را می‌کنم؛ به این‌ صورت که افراد با تجربه‌های متفاوت را در کنار هم قرار می‌دهم تا در انجام کارها با هم همکاری کنند. من در حال آموزش دیدن برای ایجاد فرهنگی هستم که بتواند برقراری ارتباط و راه رسیدن به حقیقت را آسان کند.

۱۶- هایدی زک (Heidi Zak)

Heidi Zak

نام شرکت: ThirdLove

در حال حاضر شرکت ما با سرعت زیادی در حال رشد کردن است؛ بنابراین من بیشتر زمان خود را به مصاحبه کردن با افراد جدید اختصاص می‌دهم، زیرا همان‌طور که می‌دانید، فرآیند مصاحبه برای پیدا کردن افرادی با مهارت‌های مناسب بسیار کار دقیق و زمان‌گیری است. من در حال یاد گرفتن راه‌هایی برای افزایش اثربخشی این مصاحبات هستم و تمرکز خودم را بر این موضوع گذاشته‌ام.

۱۷- دنیلا یاکوبوفسکی (Daniella Yacobovsky)

Daniella Yacobovsky

نام شرکت: BaubleBar

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که ما در حال یاد گرفتن آن هستیم، افزایش مقیاس‌پذیری است. شما به‌عنوان یک کسب‌و‌کار، مقیاس‌پذیری خود را چگونه افزایش می‌دهید و چه عملکردی برای انجام آن اتخاذ می‌کنید؟ ما در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته‌ایم و یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که به‌عنوان یک شرکت یاد گرفته‌ایم، این است که چگونه فعالیت‌هایمان را در مسیر رشد شرکت و بدون وارد شدن خللی در انتخاب راه‌های خلاقانه انتخاب کنیم.

۱۸- کریس وانستراس (Chris Wanstrath)

Chris Wanstrath

نام شرکت: GitHub

من تلاش می‌کنم مهارت‌های فعلی خودم را به چالش بکشم، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را تشخیص دهم و با تمرین کردن در آن‌ها بهتر شوم. من در گذشته بازخوردهای تندی به کارهای دیگران می‌دادم؛ اما الان در تلاش هستم که به جای این کار، پیشنهادات سازنده‌تری به آن‌ها ارائه دهم.

۱۹- الکس فریدمن (Alex Friedman)

Alex Friedman

نام شرکت: Lola

من مشغول یاد گرفتن راهی برای شناسایی کردن نیازها و برطرف کردن آن‌ها هستم. در دنیایی که رویدادهای جدید با سرعت زیادی در حال به وقوع پیوستن هستند، من باید راهی برای دفاع کردن از خودم در زندگی پیدا کنم و مطمئن شوم که میان کار و زندگی شخصی‌ام تعادل خوبی برقرار کرده‌ام.

۲۰- آلی وب (Alli Webb)

Alli Webb

نام شرکت: Drybar

شرکت ما در ۷ سال گذشته رشد زیادی داشته است و ما افراد زیادی را برای رسیدگی به امور مختلف استخدام کرده‌ایم. دیگر وظیفه‌ی تمام تصمیم‌های مهم شرکت بر دوش من نیست، زیرا افراد فوق‌العاده خوب و باهوشی را برای هر بخش استخدام کرده‌ایم؛ اما اعتراف می‌کنم که این کار برای من سخت است و در حال یاد گرفتن و کار کردن روی این موضوع هستم. می‌دانم که باید به افرادی که استخدام کرده‌ایم اعتماد کنم و اجازه دهم که آن‌ها تصمیم‌های مهم شرکت را بگیرند. حتی اگر بدانم که اشتباه می‌کنند.


منبع : زومیت

چگونه یک فایل یا پوشه‌ قفل‌ شده را در ویندوز 10 حذف کنیم - فناوری

تویوتا و سایپا، پرفروشترین خودروسازان جهان و ایران - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا