محمد علیزاده در شب تولدش همه را غافلگیر کرد

یکشنبه 24 دی 1396 سینما
محمد علیزاده در شب تولدش همه را غافلگیر کرد

محمد علیزاده در شب تولدش همه را غافلگیر کرد

محمد علیزاده خواننده پرکار موسیقی پاپ کشورمان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و شبی شگفت انگیز برای طرفدارانش رقم زد.

محمد علیزادهمحمد علیزاده

کنسرت محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر در سالن ایرانیان اجرا شد.

علیزاده دومین حضور پیاپی در این جشنواره را تجربه کرد. نکته جالب این بود که وی در سالروز تولدش برای هوادارانش کنسرت اجرا کرد. این خواننده که دو سانس را به خود اختصاص داده بود، بسیاری از قطعات آلبوم «گفتم نرو» و «دلت با منه» را اجرا کرد.

10 دقیقه از ساعت 19 گذشته بود که نوازندگان وارد سالن شدند و شروع به کوک کردن سازها کردند. پس از چند دقیقه اجرای بی کلام، محمد علیزاده وارد سالن شد و دو قطعه «خیلی برام عزیز خاطرت» و «برگرد» را به شکل ترکیبی اجرا کرد.

محمد علیزاده

کنسرت محمد علیزاده در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر

پس از این دو اجرا، علیزاده با هوادارانش خوش و بش و از خدا تشکر کرد. این خواننده وعده یک اجرای خاطره انگیز را داد. «خسته ام» قطعه سومی بود که با نقش پر رنگ گیتار الکتریک اجرا شد. بخش پایانی این قطعه ملایم با پیانو اجرا شد که حسی متفاوت را به مخاطبان منتقل کرد. سپس علیزاده قطعه ریتمیک «کجا میری» را خواند.

این خواننده تبریزی پس از اجرای «کجا میری» گفت:عاقل ها همیشه دنبال دو دو تا چهار تا هستند. حساب کتاب می کنند. دم ما دیوانه ها گرم که حساب کتاب نداریم. همه به ما می گویند دیوانه ایم، اما یقین دارم خدا با دیوونه هاست!

این صحبت های علیزاده مقدمه اجرای قطعه «برادر» شد. رابطه خوب این خواننده با نوازنده هایش از شوخی های بین آن ها در میان اجرای آهنگ ها مشخص بود.

احساسات فراوان خواننده، در اجرای آهنگ ارتباط او را با مخاطبانش بسیار بالا می برد. در قسمت هایی از کنسرت، احساسات فراوان علیزاده بعضی از نوازندگانش را هم تحت تاثیر قرار می داد. خودش هم بعد از اجرای قطعه «برادر» گفت که از اجرای موسیقی برای مردم عشق می کند.

لا به لای اجرای قطعه ها، علیزاده حرف هایی هم بداهه با وزن شعر می گفت که به انتقال حس آهنگ کمک می کرد.

«حس فوق العاده» (این اولین باره) از آلبوم «دلت با منه» قطعه دیگر اجرا شده توسط علیزاده و گروهش بود. هیجان سالن لحظه ای کم نمی شد و اجرای علیزاده برای هیچ کسی خسته کننده نبود.

این خواننده در بخشی دیگری از این کنسرت گفت:من معلمی داشتم که همواره در تنهایی دعایش می کنم. در روزهای کودکی یک چک به صورت من زد که همان مسیر زندگی ام را عوض کرد. من کلاس آواز می رفتم، شاگرد ارشد بودم و فکر می کردم حالا چه خبر شده است! ولی همین سیلی مسیرم را عوض کرد او همیشه به من می گفت در زندگی عاشقی کن، می گفت زندگی ات را برپایه عشق بنا کن دوست دارم بدانیم من و شما به این دنیا آمده ایم به خاطر عشق. این ترانه ای که می خوانم تقدیم به افرادی که قلم به دستم دادند تا بنویسم. موسیقی آموختند تا بنوازم، شاید امروز آنها را نداریم اما همیشه در قلب مان هستند. علیزاده در ادامه یکی از معروف ترین اشعار خود به عنوان «دلی را که زیر پا گذاشتی» خواند.

محمد علیزاده

محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت

سپس قطعه «عشقم این روزا» با نوازندگی فوق العاده ساز های شیپور و کیبورد به بهترین شکل اجرا شد. در قسمت های پایانی این قطعه علیزاده از هوادارانش خواست که نور موبایل هایشان را روشن کنند و با او ترجیع بند این قطعه را تکرار کنند.

«بی حوصله» قطعه ریتمیک دیگری بود که با محمد شعبانی در نوازندگی تنبک و نوازنده بیس به خوبی اجرا شد.

اجرای قطعه «روز تولد» در روز تولد علیزاده با تک نوازی پیانو حسی وصف نشدنی را به سالن منتقل کرد. حس عجیب این قطعه بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. خیلی ها گوشی هایشان را روشن کردند که این صحنه دیدنی را ثبت کنند. سپس این خواننده از پوریا پیروزی نوازنده کیبورد تشکر شد.

علیزاده سپس از حضور پدرها و مادرها در کنسرتش تشکر کرد و گفت که به دلیل حضور خانواده ها در کنسرت هایش همیشه نزد همکارانش سربلند بوده است.

در این بخش از کنسرت، علیزاده با اجرای موسیقی بی کلام از نوازندگانش تشکر کرد. بهمن میرزا زاده، اشکان موسی پیانیست، علی شهبازی نوازنده گیتار الکتریک از جمله این نوازندگان بودند.

«عاشقتم یه جور خاص» قطعه ای بود که دوباره هیجان را به سالن برگرداند. در اجرای این قطعه کیانوش علی محمدی، شاگرد علیزاده این خواننده را همراهی کرد و این خواننده گفت به زودی آثاری از شاگردش منتشر می شود. «تو بری بارون» جدید ترین قطعه منتشر شده از این خواننده، بخش دیگر کنسرت علیزاده را به خود اختصاص داد.

محمدرضا چراغعلی و استاد حسین علیزاده از جمله مهمانان این اجرا بودند. سپس «دل بی تو غم زده» (عزیزم)، «اشتباه» و «غم دنیاست» به صورت ریمیکس اجرا شد.

در این بخش علیزاده از دوست و رهبر ارکسترش امیر حسین اویسی تشکر ویژه کرد. “تصمیمتو بگیر”، “فکرشم نکن” قطعه های ملایم دیگری بود که در این بخش اجرا شد.

صدر الدین حسین خانی مدیر برنامه علیزاده نیز توسط این خواننده مورد تقدیر قرار گرفت. سپس علیزاده با اجرای قطعه «جز تو» با هوادارانش خداحافظی کرد.

منبع:نمناک

فلامک جنیدی در کنار همسرش

فلامک جنیدی در کنار همسرش

چهره های مشهور ایرانی که در 22 دی ماه به دنیا آمدند

چهره های مشهور ایرانی که در 22 دی ماه به دنیا آمدند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا