قطع همکاری مجریان صدا و سیما (صبا راد و زهرا خاتمی راد ) با تلویزیون

یکشنبه 22 دی 1398 چهره ها
قطع همکاری مجریان صدا و سیما

قطع همکاری مجریان صدا و سیما

موضوعی است که این دو مجری شب گذشته در اینستاگرام شخصی خود مطرح کردند .صبا راد و زهرا خاتمی راد از مجریان رادیو و تلویزیون در اینستاگرام اعلام کردند که دیگر با صداوسیما کار نمی کنند. برخی مدعی شده اند این تصمیم در پی حوادث ناگوار اخیر در ایران از سوی مجریان خانم صدا و سیما اتخاذ شده است.

بسیاری از اهالی رسانه علت استعفای صبا راد و زهرا خاتمی راد را حوادث اخیر در ایران

می دانند اما هنوز علت اصلی این خداحافظی ها مشخص نشده است.

خداحافظی صبا راد با تلویزیون

صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان… ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم…»

 

قطع همکاری مجریان صدا و سیما

قطع همکاری مجریان صدا و سیما

 

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون در شرایطی است که این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید.

خداحافظی زهرا خاتمی راد با تلویزیون

زهرا خاتمی راد مجری برنامه تصویر زندگی و برنامه خانواده نیز در پست اینستاگرام خود اعلام کرد هرگز به تلویزیون باز نخواهد گشت. خاتمی راد در این باره نوشت: «مردم سلام، ممنونم که تا امروز منو به عنوان مجری پذیرفتید دیگه هرگز به تلویزیون باز نخواهم گشت حلال کنید» . این مجری صدا و سیما در ۲۶ آذر سال ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان به دنیا آمده است. خاتمی راد از سال ۱۳۸۴ به صورت جدی و مداوم وارد حرفه اجرا شد و کار خود را از شبکه یک سیما با برنامه «دخترانه» آغاز کرد. پس از آن در شبکه دو برنامه (تصویر زندگی) و در شبکه های جام جم، قرآن، و… فعالیت خود را ادامه داد.

قطع همکاری مجریان صدا و سیما

قطع همکاری مجریان صدا و سیما

مجله دایان

از موفق ترین کارگردان های ایران

مسعود کیمیایی و عباس کیارستمی از موفق ترین کارگردانان ایران

پست تلگرامی محسن افشانی

وضعیت روحی بد محسن افشانی بعداز ۶ ماه زندان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا