اکران خصوصی فیلم سینمایی پسرکشی

پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 سینما
فیلم سینمایی پسرکشی

اکران خصوصی فیلم«پسرکُشی»

مراسم اکران خصوصی «پسرکُشی» عصر یکشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور کارگردان و عوامل آن در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

 فیلم سینمایی پسرکشی به کارگردانی محمدهادی کریمی روز گذشته با حضور بازیگران و عوامل در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده است

بعد از مدت ها یک مراسم اکران در بنیاد سینمایی فارابی با حضور بازیگران اثر هنری و کارگردان برگزار شده است.

که در این مراسم محمدهای کریمی به همراه مریم مومن , نسیم ادبی , گلوریا هاردی و دیگر بازیگران و عوامل روز گذشته برگزار شده است.

فیلم سینمایی پسرکشی

پسرکشی فیلمی به کارگردانی محمدهادی کریمی و تهیه‌ کنندگی صادق یاری محصول سال ۱۳۹۸ می باشد.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته است . نویسندگی این اثر را کارگردان آن یعنی محمدهادی کریمی انجام داده است.

از آثار محمدهادی کریمی  چون امشب شب مهتابه، برف روی شیروانی داغ، بشارت به یک شهروند هزاره سوم و کمدی انسانی در دوره های مختلف جشنواره حضور داشت و امسال با ساخته جدیدش به سینمای رسانه می آید.

 بازیگران:

به ژاله صامتی ، آرمان درویش ، بهاره کیان افشار ، نسیم ادبی ، فرخ نعمتی ، گلوریا هاردی ، صحرا اسداللهی ، زینب قادری ، لیلا اوتادی، لیلا زارع، شهناز نصرتی و سهیل قاصدی اشاره کرد .

داستان فیلم:

داستان فیلم در سال های ۴٠ و ٧٠ خورشیدی می گذرد و اشاره به اعتقادات نادرست و خرافی آدم های آن زمان دارد، همانطور که از اسم فیلم پیداست، پسرکشی روایتگر زندگی یک خانواده قدیمی است که تمام فرزندانش دختر هستند و هیچ پسری در این خانواده متولد نمی شود و لذا قرار است مرد خانواده برای پسردار شدن مجدد ازدواج کند.

این مساله باعث نگرانی و حسادت زن خانواده با بازی ژاله صامتی می شود و در حالی که او ۴ فرزند دختر دارد، نمی تواند بپذیرد که زن دیگری برای به دنیا آوردن فرزند پسر پا به خانه ی او بگذارد، در حالیکه مرد خانواده برای پسر دار شدن و البته به انتخاب خواهرش با بازی نسیم ادبی ازدواج مجدد کرده است، زن خانواده حال مساعدی ندارد و این مساله به خوبی در بازی روان و حرفه ای ژاله صامتی دیده می شود.

تیپ بازیگران در اکران فیلم:

 

اکران فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 در سینماهای ایران

فیلم سینمایی

فیلم حوا ،مریم ،عایشه وارد شبکه نمایش خانگی میشود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا