فیلم اکشن حمله مخفی Hidden Strike

جمعه 20 مرداد 1402 معرفی فیلم ، سینما
فیلم اکشن حمله مخفی

مشخصات فیلم اکشن حمله مخفی

نام فیلم:فیلم اکشن حمله مخفی

کارگردان: اسکات واو

تاریخ انتشار: 2023

امتیاز: imdb 5.8/10

بازیگران:جکی چان، جان سینا، پیلو اسبک

محصول: کشور:چین ، آمریکا

ژانر:کمدی-ماجرایی-اکشن

فیلم اکشن حمله مخفی

فیلم اکشن حمله مخفی

درباره  فیلم اکشن حمله مخفی:

فیلم حمله مخفی به کارگردانی اسکات وا در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم و در ژانر اکشن، کمدی، ماجراجویی و هیجان انگیز می‌باشد.

در این فیلم جان سینا،، جکی چان، پیلو اسبک، وانگ ژنوی، مکس هوانگ، مینگهائو هو، آمادئوس سرافینی، جون گونگ، لی ما، راشل هالووی، نادین لئون گوبت، لی هوانگ، مایکل کولتز، چونروی ما، ریما زیدان به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

چکیده داستان فیلم اکشن حمله مخفی

در خلاصه داستان رسمی آمده است: «وقتی گروهی از شورشیان بین‌المللی یک پالایشگاه عظیم نفت را در عراق هدف قرار می‌دهند، یک تیم امنیتی خصوصی چینی به رهبری فرمانده لو (چان) داوطلب می‌شوند تا نزدیک به 500 غیرنظامی را به امن در منطقه سبز عراق اسکورت کنند.

برای رسیدن به آنجا، آنها باید با اتوبوس در یکی از خطرناک ترین جاده های جهان حرکت کنند. در راه، آنها توسط تیمی از مزدوران، از جمله کریس (سینا) کهنه سرباز آمریکایی مورد حمله قرار می گیرند. کریس که در ابتدا تمایلی به انجام این کار نداشت، پس از اطلاع از هزینه گزاف بازگرداندن آب به روستای عراقی که در آن زندگی می کند، این پیشنهاد را می پذیرد. وقتی لو و کریس متوجه می‌شوند چه کسی واقعاً پشت دزدی پالایشگاه نفت است، این دو با هم متحد می‌شوند تا جان‌ها را نجات دهند…

جکی چان

بازیگران فیلم اکشن حمله مخفی

جان سینا، جکی چان، پیلو اسبک، وانگ ژنوی، مکس هوانگ، مینگهائو هو، آمادئوس سرافینی، جون گونگ، لی ما، راشل هالووی، نادین لئون گوبت، لی هوانگ، مایکل کولتز، چونروی ما، ریما زیدان

 

تیزر فیلم اکشن حمله مخفی

معرفی 10 فیلم برتر نتفلیکس

معرفی 10 فیلم برتر نتفلیکس

سریال مشاور

معرفی سریال مشاور (The Consultant)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا