فروش انحصاری جدیدترین محصولات برند Mi در نوروزبازار بامیلو

یکشنبه 20 اسفند 1396 فناوری
فروش انحصاری جدیدترین محصولات برند Mi در نوروزبازار بامیلو

 

هم‌زمان با «نوروز بازار» بامیلو، مجموعه‌ای از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند برند Mi از شرکت شیائومی به صورت انحصاری در بامیلو به فروش می‌رسد.

با آغاز طرح «نوروز بازار» بامیلو، تعدادی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی، به‌صورت انحصاری در این فروشگاه به‌فروش خواهد رسید، فروش این دسته از محصولات برند Mi از ۱۹ اسفندماه در بامیلو آغاز شده و ۲۱ اسفندماه ساعت ۸ شب، Redmi Note 5A با قیمتی استثنایی و تخفیفی برق‌آسا در ایام کمیپن «نوروزبازار» توسط بامیلو به فروش خواهد رسید. محصولات برند Mi به شکل قانونی و رجیسترشده وارد بازار ایران شده‌اند و با گارانتی «تسک میران»، نماینده‌‌ی انحصاری برند Mi در ایران برای تمام کاربران کشور در بامیلو فراهم شده است.

بامیلو

Redmi Note 5A یکی از پرطرفدارترین محصولات برند Mi است که برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود. این گوشی با ۱۳۷ گرم وزن بسیار سبک و خوش‌دست است و با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی به‌شمار می‌رود که به‌صورت مداوم از شبکه‌های اجتماعی یا دوربین تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. Redmi Note 5A قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد و اینترنت نسل چهارم و LTE را نیز پشتیبانی می‌کند. به غیر از این مدل پرطرفدار، مجموعه‌ای از محصولات برتر این برند شامل، Redmi Note 5A Prime ،MiA1 ،Mi Max2 ،Redmi 4A ،Mi Note و Redmi3s هم در این کمپین استثنایی به فروش می‌رسد.

بامیلو

شیائومی سومین تولیدکننده‌ی بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند در جهان با برند Mi و البته پرارزش‌ترین استارتاپ دنیا محسوب می‌شود، این برند با همکاری کوالکام آمریکا در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و پیام آن، تکنولوژی مقرون‌به‌صرفه همراه با نوآوری برای همگان است.

روز دوشنبه، ۲۱ اسفندماه این مدل‌های خاص از برند Mi با قیمتی استثنایی و تخفیف‌های برق‌آسا در بامیلو به فروش خواهند رسید.

منبع : زومیت

استفاده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال برای تامین گرمایش منزل

استفاده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال برای تامین گرمایش منزل

مهارت‌های ارتباطی رهبران بزرگ

مهارت‌های ارتباطی رهبران بزرگ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا